На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 330 671.54 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-07-24-010240-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 липня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 серпня, 16:09 |
Дата останніх змін | 24 серпня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 330 671.54 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 серпня, 15:21 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 653.36 UAH з ПДВ |
---|
бензин А-95 (в талонах або скретч-картках)14018 літр Адреса поставки: 69061, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, автозаправні станції розташовані у м.Запоріжжя, а також розвиненій мережі АЗС Запорізької області, на основних автомагістралях, та великих містах України (крім тимчасово окупованих територій). Строк: до 20.12.2023 16:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
дизельне паливо (в талонах або скретч-картках)13886 літр Адреса поставки: 69061, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, автозаправні станції розташовані у м.Запоріжжя, а також розвиненій мережі АЗС Запорізької області, на основних автомагістралях, та великих містах України (крім тимчасово окупованих територій). Строк: до 20.12.2023 16:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 07.08.2023 №14 м.Запоріжжя 1. Найменування замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 04526934 3. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (орган місцевого самоврядування). 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель. UA-2023-07-24-010240-a Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-24-010240-a на закупівлю: Код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 (в талонах або скретч-картках), дизельне паливо (в талонах або скретч-картках), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підчас розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», встановлено наступне. 1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.9. Додатка №3 «Технічні вимоги»: «Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (технічних регламентів щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного пального) та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України встановлених для кожного виду товару, в тому числі ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, що має бути підтверджено шляхом надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції чинних копій документів, а саме: копії паспорту (паспортів) якості, копії сертифікату (сертифікатів) відповідності, копії декларації (декларацій) про відповідність, запропонованого учасником товару». Відповідно до п.7 розділу 1 Тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. У разі подання у складі тендерної пропозиції інших документів викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватись перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Переклад повинен бути здійснений бюро перекладів або дипломованим перекладачем, що підтверджується наданням копії його диплому про відповідну освіту у складі тендерної пропозиції учасника. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Недотримання вищезазначених вимог вважається порушенням, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону та з урахуванням абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» надані наступні документи: Сертифікат відповідності №UA.056.П.00126-21, що підтверджує якість бензину, та Сертифікат 0034-23 Рубікон, викладений іншою мовою ніж українська, без перекладу. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують відповідність запропонованого ним товару, що є предметом закупівлі, вимогам відповідних діючих нормативних документів (технічних регламентів щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного пального) та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України встановлених для кожного виду товару, в тому числі ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, а саме: копії паспорту (паспортів) якості (бензину та дизельного пального), копії сертифікату (сертифікатів) відповідності (на дизельне пальне), копії декларації (декларацій) про відповідність (бензину та дизельного пального), також відсутній переклад Сертифікату 0034-23 Рубікон на українську мову, який повинен бути здійснений бюро перекладів або дипломованим перекладачем, що підтверджується наданням копії його диплому про відповідну освіту у складі тендерної пропозиції учасника. Відповідно до вимог п.2 тендерної документації Додаток №3 «Технічні вимоги»: «2. Термін дії талонів або скретч-карток на видачу Товару - 12 місяців з дня підписання Замовником видаткової накладної на їх отримання. У разі закінчення строку дії талонів або скретч-карток на видачу Товару, Учасник за вимогою Замовника повинен продовжити строк їх дії або провести їх обмін на інші протягом 10 робочих днів. У разі якщо Учасник здійснює перехід на талони або скретч-картки нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів або скретч-карток старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони або скретч-картки нового зразку, в тому числі стосовно талонів або скретч-карток, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії або інших форс-мажорних обставинах. В складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист, що у разі виникнення необхідності він здійснить безкоштовно заміну запропонованих довірчих документів (талони або скретч-картки) протягом 10 робочих днів». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» відсутній гарантійний лист, що у разі виникнення необхідності він здійснить безкоштовно заміну запропонованих довірчих документів (талони або скретч-картки) протягом 10 робочих днів. 2. Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, бажано у форматі pdf та/або docx, та/або jpeg, та/або в інших широкодоступних форматах та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних: … проєкту договору про закупівлю – згідно Додатку №4 до цієї тендерної документації; … довідкою за підписом керівника про розмір чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу – надається учасниками, які є товариством з обмеженою відповідальністю, або товариством з додатковою відповідальністю, або акціонерним товариством;…». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» відсутні наступні документи: проєкт договору про закупівлю – згідно Додатку №4 до тендерної документації; та довідка за підписом керівника про розмір чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу. Керуючись п.43. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), у зв’язку з виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» невідповідності в документах подання яких передбачалося тендерною документацією, 04.08.2023 розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи: 1. що підтверджують відповідність запропонованого ним товару, що є предметом закупівлі, вимогам відповідних діючих нормативних документів (технічних регламентів щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного пального) та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України встановлених для кожного виду товару, в тому числі ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, а саме: копії паспорту (паспортів) якості (бензину та дизельного пального), копії сертифікату (сертифікатів) відповідності (на дизельне пальне), копії декларації (декларацій) про відповідність (бензину та дизельного пального), 2. відсутній переклад Сертифікату 0034-23 Рубікон на українську мову, який повинен бути здійснений бюро перекладів або дипломованим перекладачем, що підтверджується наданням копії його диплому про відповідну освіту у складі тендерної пропозиції учасника; 3. відсутній гарантійний лист, що у разі виникнення необхідності він здійснить безкоштовно заміну запропонованих довірчих документів (талони або скретч-картки) протягом 10 робочих днів; 4. відсутній проєкт договору про закупівлю – згідно Додатку №4 до тендерної документації; 5. відсутня довідка за підписом керівника про розмір чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2, п.9. Додатка №3 «Технічні вимоги», п. 1 розділу 3 Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. копії паспорту (паспортів) якості (бензину та дизельного пального), копії сертифікату (сертифікатів) відповідності (на дизельне пальне), копії декларації (декларацій) про відповідність (бензину та дизельного пального); 2. переклад Сертифікату 0034-23 Рубікон на українську мову, який повинен бути здійснений бюро перекладів або дипломованим перекладачем, що підтверджується наданням копії його диплому про відповідну освіту у складі тендерної пропозиції учасника; 3. гарантійний лист, що у разі виникнення необхідності він здійснить безкоштовно заміну запропонованих довірчих документів (талони або скретч-картки) протягом 10 робочих днів; 4. проєкт договору про закупівлю – згідно Додатку №4 до тендерної документації; 5. довідку за підписом керівника про розмір чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу. На підставі вищезазначеного, Замовником 04.08.2023 09:17, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, відповідно до Протоколу Уповноваженої особи від 04.08.2023 №13 , розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник, станом на 05.08.2023 09:17 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно пункту 46 Особливостей: «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель». ВИРІШИЛА: 1. Керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію учасника – ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» у зв’язку з не виправленням ним виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в документах, що подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 07.08.2023 №14 м.Запоріжжя 1. Найменування замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 04526934 3. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (орган місцевого самоврядування). 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель. UA-2023-07-24-010240-a Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-24-010240-a на закупівлю: Код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 (в талонах або скретч-картках), дизельне паливо (в талонах або скретч-картках), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підчас розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕКС ІНВЕСТ», встановлено наступне. 1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.9. Додатка №3 «Технічні вимоги»: «Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (технічних регламентів щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного пального) та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України встановлених для кожного виду товару, в тому числі ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, що має бути підтверджено шляхом надання Учасником у складі своєї тендерної пропозиції чинних копій документів, а саме: копії паспорту (паспортів) якості, копії сертифікату (сертифікатів) відповідності, копії декларації (декларацій) про відповідність, запропонованого учасником товару». Відповідно до п.7 розділу 1 Тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. У разі подання у складі тендерної пропозиції інших документів викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватись перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Переклад повинен бути здійснений бюро перекладів або дипломованим перекладачем, що підтверджується наданням копії його диплому про відповідну освіту у складі тендерної пропозиції учасника. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Недотримання вищезазначених вимог вважається порушенням, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону та з урахуванням абзацу третього підпункту 2 пункту 41 Особливостей. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» надані наступні документи: Сертифікат відповідності №UA.056.П.00126-21, що підтверджує якість бензину, та Сертифікат 0034-23 Рубікон, викладений іншою мовою ніж українська, без перекладу. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують відповідність запропонованого ним товару, що є предметом закупівлі, вимогам відповідних діючих нормативних документів (технічних регламентів щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного пального) та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України встановлених для кожного виду товару, в тому числі ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, а саме: копії паспорту (паспортів) якості (бензину та дизельного пального), копії сертифікату (сертифікатів) відповідності (на дизельне пальне), копії декларації (декларацій) про відповідність (бензину та дизельного пального), також відсутній переклад Сертифікату 0034-23 Рубікон на українську мову, який повинен бути здійснений бюро перекладів або дипломованим перекладачем, що підтверджується наданням копії його диплому про відповідну освіту у складі тендерної пропозиції учасника. Відповідно до вимог п.2 тендерної документації Додаток №3 «Технічні вимоги»: «2. Термін дії талонів або скретч-карток на видачу Товару - 12 місяців з дня підписання Замовником видаткової накладної на їх отримання. У разі закінчення строку дії талонів або скретч-карток на видачу Товару, Учасник за вимогою Замовника повинен продовжити строк їх дії або провести їх обмін на інші протягом 10 робочих днів. У разі якщо Учасник здійснює перехід на талони або скретч-картки нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів або скретч-карток старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони або скретч-картки нового зразку, в тому числі стосовно талонів або скретч-карток, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії або інших форс-мажорних обставинах. В складі пропозиції Учасник надає гарантійний лист, що у разі виникнення необхідності він здійснить безкоштовно заміну запропонованих довірчих документів (талони або скретч-картки) протягом 10 робочих днів». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» відсутній гарантійний лист, що у разі виникнення необхідності він здійснить безкоштовно заміну запропонованих довірчих документів (талони або скретч-картки) протягом 10 робочих днів. 2. Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, бажано у форматі pdf та/або docx, та/або jpeg, та/або в інших широкодоступних форматах та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних: … проєкту договору про закупівлю – згідно Додатку №4 до цієї тендерної документації; … довідкою за підписом керівника про розмір чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу – надається учасниками, які є товариством з обмеженою відповідальністю, або товариством з додатковою відповідальністю, або акціонерним товариством;…». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» відсутні наступні документи: проєкт договору про закупівлю – згідно Додатку №4 до тендерної документації; та довідка за підписом керівника про розмір чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу. Керуючись п.43. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), у зв’язку з виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» невідповідності в документах подання яких передбачалося тендерною документацією, 04.08.2023 розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи: 1. що підтверджують відповідність запропонованого ним товару, що є предметом закупівлі, вимогам відповідних діючих нормативних документів (технічних регламентів щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного пального) та екологічним і санітарно-гігієнічним нормам згідно законодавства України встановлених для кожного виду товару, в тому числі ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013№ 927, а саме: копії паспорту (паспортів) якості (бензину та дизельного пального), копії сертифікату (сертифікатів) відповідності (на дизельне пальне), копії декларації (декларацій) про відповідність (бензину та дизельного пального), 2. відсутній переклад Сертифікату 0034-23 Рубікон на українську мову, який повинен бути здійснений бюро перекладів або дипломованим перекладачем, що підтверджується наданням копії його диплому про відповідну освіту у складі тендерної пропозиції учасника; 3. відсутній гарантійний лист, що у разі виникнення необхідності він здійснить безкоштовно заміну запропонованих довірчих документів (талони або скретч-картки) протягом 10 робочих днів; 4. відсутній проєкт договору про закупівлю – згідно Додатку №4 до тендерної документації; 5. відсутня довідка за підписом керівника про розмір чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2, п.9. Додатка №3 «Технічні вимоги», п. 1 розділу 3 Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 1. копії паспорту (паспортів) якості (бензину та дизельного пального), копії сертифікату (сертифікатів) відповідності (на дизельне пальне), копії декларації (декларацій) про відповідність (бензину та дизельного пального); 2. переклад Сертифікату 0034-23 Рубікон на українську мову, який повинен бути здійснений бюро перекладів або дипломованим перекладачем, що підтверджується наданням копії його диплому про відповідну освіту у складі тендерної пропозиції учасника; 3. гарантійний лист, що у разі виникнення необхідності він здійснить безкоштовно заміну запропонованих довірчих документів (талони або скретч-картки) протягом 10 робочих днів; 4. проєкт договору про закупівлю – згідно Додатку №4 до тендерної документації; 5. довідку за підписом керівника про розмір чистих активів товариства на кінець попереднього кварталу. На підставі вищезазначеного, Замовником 04.08.2023 09:17, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, відповідно до Протоколу Уповноваженої особи від 04.08.2023 №13 , розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник, станом на 05.08.2023 09:17 не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно пункту 46 Особливостей: «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель». ВИРІШИЛА: 1. Керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, відхилити тендерну пропозицію учасника – ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» у зв’язку з не виправленням ним виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в документах, що подані учасником у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» в електронній системі закупівель.
Код ЄДРПОУ | 39821153 |
---|---|
Поштова адреса | 49600 , Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 47, офіс 206/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бизюкова Галина Ігоревна |
Телефон | 380676100207 |
Ел. пошта | tt25.inteks@gmail.com |
Виконавчий комітет Енергодарської міської ради Код ЄДРПОУ 04526934 ПРОТОКОЛ 18.08.2023 м.Запоріжжя №17 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», якого за результатами розгляду та оцінки визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-24-010240-a на закупівлю: Код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 (в талонах або скретч-картках), дизельне паливо (в талонах або скретч-картках (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-07-24-010240-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 09.08.2023, відповідно до протоколу № 16 визначено учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у строк, визначений для укладення договору, надав лист від 17.08.2023 року за №15/51 (копія додається), у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі, зазначивши про неможливість укласти договір, у зв’язку із зміною ціни на пальне через зміну розмірів податку на додану вартість та акцизів. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку з відмовою учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у строки, встановлені зазначеними нормами. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Виконавчий комітет Енергодарської міської ради Код ЄДРПОУ 04526934 ПРОТОКОЛ 18.08.2023 м.Запоріжжя №17 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ», якого за результатами розгляду та оцінки визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-24-010240-a на закупівлю: Код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95 (в талонах або скретч-картках), дизельне паливо (в талонах або скретч-картках (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-07-24-010240-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи від 09.08.2023, відповідно до протоколу № 16 визначено учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у строк, визначений для укладення договору, надав лист від 17.08.2023 року за №15/51 (копія додається), у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі, зазначивши про неможливість укласти договір, у зв’язку із зміною ціни на пальне через зміну розмірів податку на додану вартість та акцизів. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку з відмовою учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» у строки, встановлені зазначеними нормами. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ». 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ»в електронній системі закупівель.
Код ЄДРПОУ | 44876120 |
---|---|
Поштова адреса | 69019, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Рекордна 20А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Катерина Шевченко |
Телефон | +380671298652 |
Ел. пошта | sinergiyasistem@gmail.com |
Оплата за Товар (в талонах або скретч-картках) здійснюється в національній валюті України шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та/або фактичного отримання Покупцем талонів або скретч-карток.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Енергодарської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04526934 |
Поштова адреса | 71502, Україна, Запорізька область, Енергодар, вулиця Курчатова,11 |
Ім'я |
Дахно Оксана Олексіївна ( ) |
Телефон | +380613965526 |
Ел. пошта | dahno@en.gov.ua |