На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 223 453.36 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Код ДК 021-2015 (CPV): 66110000-4 - Банківські послуги
Ідентифікаційний номер | UA-2023-08-08-007312-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 серпня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 серпня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 серпня, 09:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 223 453.36 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 117.27 UAH з ПДВ |
---|
Послуги фінансового лізингу щодо трактора та тракторного самоскидного причепа1 послуга Адреса поставки: 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Незалежності, буд. 2 Строк: до 31.12.2026 14:31 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66114000-2, Послуги у сфері фінансового лізингу |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30401456 |
---|---|
Поштова адреса | 01021, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мечникова, 16А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Мончак Олексій Леонідович |
Телефон | +380442005023 |
Ел. пошта | pasichnyk@ukragroleasing.com.ua |
Час публікації: 2023-08-17 14:43:47
Кінцевий строк для усунення: 2023-08-18 14:43:47
Опис
13.07.2023р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2023-08-08-007312-a за предметом закупівлі «Послуги фінансового лізингу щодо трактора та тракторного самоскидного причепа» ДК 021:2015 - 66110000-4 - Банківські послуги (назва та код номенклатурної позиції: Послуги фінансового лізингу щодо трактора та тракторного самоскидного причепа Класифікація за ДК 021:2015: 66114000-2 - Послуги у сфері фінансового лізингу). Для участі у закупівлі свою пропозицію подав один учасник, а саме: Державне публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія "Украгролізинг", код ЄДРПОУ 30401456. За наслідками розгляду тендерної пропозиції учасника, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено відсутність документів на підтвердження кваліфікаційному критерію, що вимагався у Додатку №1 тендерної документації, зокрема: 1. На виконання вимоги «1.1. Довідка про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 аналогічного договору за період не раніше 2018 року, яка містить інформацію про Замовника (адреса, телефон, контактну особу; предмет договору; суму договору, рік постачання)» учасником подано довідку без зазначення інформації про контактну особу Замовника; суму договору, рік постачання. 2. На виконання вимоги «1.2. Копія зазначеного в довідці договору та копії документів, що підтверджують факт його виконання (копія видаткової накладної, акту надання послуг/виконання робіт чи іншого документу)» учасником надано не всі документи щодо виконання аналогічного договору, а лише акт передачі предмета лізингу після укладення договору (відсутні документи щодо підтвердження сплати всіх лізингових платежів по договору та щодо передачі предмета лізингу у власність або його повернення по закінченню договору). Враховуючи вищезазначене, уповноваженою особою ШЕВЦОВИМ Сергієм Володимировичем, вирішено 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівель наступного змісту: 1. Надати довідку про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 аналогічного договору за період не раніше 2018 року, яка містить інформацію про Замовника (адреса, телефон, контактну особу; предмет договору; суму договору, рік постачання); 2. Надати копії документів, що підтверджують факт виконання зазначеного в довідці договору (копія видаткової накладної, акту надання послуг/виконання робіт чи іншого документу) або надати інші копії зазначеного в довідці договору та копії документів, що підтверджують факт його виконання (копія видаткової накладної, акту надання послуг/виконання робіт чи іншого документу). Посилання на вимогу тендерної документації, по відношенню до якої виявлено невідповідності: «Додаток 1 до тендерної документації Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1.1. Довідка про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання не менше 1 аналогічного договору за період не раніше 2018 року, яка містить інформацію про Замовника (адреса, телефон, контактну особу; предмет договору; суму договору, рік постачання); Аналогічним вважається договір на надання послуг із фінансового лізингу на сільськогосподарську техніку, або причепи до неї. 1.2. Копія зазначеного в довідці договору та копії документів, що підтверджують факт його виконання (копія видаткової накладної, акту надання послуг/виконання робіт чи іншого документу).»
З моменту підписання Акту Лізингоодержувач сплачує Лізингодавцю лізингові платежі, що включають: відшкодування вартості Об’єкта лізингу рівними частками за весь термін лізингу від невідшкодованої попереднім лізинговим платежем вартості Об’єкта лізингу; комісію за організацію лізингової операції в розмірі встановлених у договорі відсотків (без ПДВ) від вартості Об’єкта лізингу відповідно до законодавства України щодо оподаткування податком на додану вартість, яка сплачується рівними частинами одночасно із сплатою першого, другого та третього лізингового платежу в частині відшкодування вартості Об’єкта лізингу та комісії за супроводження Договору згідно з Графіком сплати лізингових платежів, що є додатком до цього Договору; комісію за супроводження договору в розмірі встановлених у договорі відсотків річних (без ПДВ) від невідшкодованої попереднім лізинговим платежем та черговими лізинговими платежами вартості Об’єкта лізингу, відповідно до законодавства України щодо оподаткування податком на додану вартість. Комісія за супроводження договору є складовою частиною лізингового платежу, не відноситься до послуг та не є об’єктом оподаткування податком на додану вартість. Лізингові платежі у частині відшкодування вартості Об’єкта лізингу та комісії за супроводження Договору сплачуються Лізингоодержувачем на користь Лізингодавця щомісячно. Термін сплати кожного лізингового платежу встановлюється числом дати підписання Акта. Перший лізинговий платіж сплачується через 1 місяць з дати підписання Акта, всі наступні лізингові платежі - щомісячно.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 31 календарних днів
Розмір оплати: 80.00%
Протягом 7 (семи) календарних днів з моменту набрання чинності цим Договором Лізингоодержувач перераховує на рахунок Лізингодавця: - попередній лізинговий платіж в частині відшкодування вартості Об’єкта лізингу в розмірі не більше 20% відсотків його вартості (включаючи ПДВ). Датою сплати попереднього лізингового платежу є дата надходження коштів на рахунок Лізингодавця.
Тип оплати: Аванс
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | КП "Благоустрій" Великописарівської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44243419 |
Поштова адреса | 42800, Україна, Сумська область, смтВелика Писарівка, вулиця Незалежності будинок 2 |
Ім'я |
Шевцов Сергій Володимирович ( ) |
Телефон | +380545751363 |
Ел. пошта | kpblagou@ukr.net |