На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3996.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Учасники мають подати: 1)відомості про організацію (із зазначенням реквізитів: повної назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, посада, контактний телефон, електронна пошта); 2)розрахунок вартості пропозиції; 3)документальне підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. ДОСТАВКА здійснюється за рахунок постачальника протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору сторонами. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі виявлення Замовником дефектів Товару, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар або ліквідувати дефекти за власний рахунок у строк, погоджений із замовником. Посадова особа Замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками по предмету закупівлі – завідувачка сектором економіки, бухгалтерського обліку та звітності - Шевенок Олеся (044) 235-11-86.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37392972 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04071, м.Київ, Подільський район, ВУЛИЦЯ НИЖНІЙ ВАЛ, будинок 37/20, квартира 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОНА ПАПІР" |
Телефон | +380965825680 |
Ел. пошта | anna@lomond.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2018-03-14-001226-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 996.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 50.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 19 березня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 березня, 20:00 |
Дата останніх змін | 27 березня, 13:23 |
Папір для плотеру шириною 914мм, щільність 80 гр/м2 - 18 рулонів по 50м.18 рулон Адреса поставки: 01001, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32 Строк: до 27.03.2018 00:03 Код ДК 021:2015: 30197600-2, Оброблені папір і картон |
Назва організації | Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26345558 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32 |
Ім'я |
Шевчук Галина Сергіївна |
Телефон | 380442782404, |
Ел. пошта | shevchuk@kga.gov.ua |