На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
483 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-08-30-010925-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 вересня, 11:00 |
Дата останніх змін | 27 вересня, 18:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 483 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 вересня, 14:17 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 415.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Автоматизоване робоче місце в комплекті (системний блок, клавіатура, миша, монітор)21 комплект Адреса поставки: 04205, Україна, м. Київ, Київ, вул. Лук'яненка Левка, 16 Строк: до 30.09.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 45129201 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Миру, 49, приміщення 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій Шульц |
Телефон | 0633695642 |
Ел. пошта | vit6922@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37100998 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, Київська область, Київ, місто Київ, вулиця Євгена Коновальця, будинок 32-Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Стаєцький Ярослав |
Телефон | 380442391533 |
Ел. пошта | YAROSLAV_ST@OLMAX.KIEV.UA |
Оплата Товару здійснюється у національній грошовій одиниці України (гривні) шляхом переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунка-фактури та видаткової накладної. Інформація в рахунку-фактурі та у видатковій накладній повинна відповідати змісту Договору та доповнень до нього. Замовник сплачує вартість товару протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної довіреною особою Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування на вказані цілі Замовник здійснює розрахунки з Постачальником протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42436885 |
Поштова адреса | 04205, Україна, м. Київ, Київ, вул. Лук'яненка Левка, б. 16 |
Ім'я |
Ірина Гладка |
Телефон | +380679707678 |
Ел. пошта | zakupki.cnap.obolon@ukr.net |