На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2023-09-25-003273-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 вересня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 жовтня, 11:00 |
Дата останніх змін | 27 жовтня, 17:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 296 106.67 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 жовтня, 16:14 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 42 961.07 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 42 900.00 UAH |
Створення підсистеми «Реєстр внутрішніх водних об’єктів, гідротехнічних споруд, земель водного фонду, пляжів, зон відпочинку міста Києва» в інформаційно-аналітичній системі «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва»1 послуга Адреса поставки: 02192, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Космічна, 12-А Строк: до 22.12.2023 11:03 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, у зв’язку з чим, керуючись вимогами статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей, через електронну систему закупівель 06.10.2023 Учаснику було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в яких, серед іншого, вимагалося надати: «4. Надати протокол Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «МагнетікВан Муніципальні Технології» про призначення на посаду директора ТОВ «МагнетікВан Муніципальні Технології» Подобівського Володимира Степановича, який підтверджує інформацію, зазначену в наказі № 31 від 29.08.2023.». У строк, передбачений Законом, Учасником було завантажено до електронної системи закупівель оновлені документи на зазначену вимогу, а саме: Довідки про підтвердження повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі № 04/03 від 06.10.2023 року (далі - Довідка) та Лист-роз’яснення № 21/10/03 від 06.10.23 (далі – Лист - роз’яснення). Дані документи містять посилання на накази про прийняття на посаду директора Подобівського В.С. з 11.06.2018 року (№7 від 11.06.2018), з 04.09.2018 року (№ б/н від 03.09.2018) та з 30.08.2023 (№31 від 29.09.2023), а також виписку з ЄДР від 13.06.2018 року. Оскільки накази стосуються прийняття на посаду Подобівського В.С., а не його переведення, учасник в складі тендерної пропозиції мав надати рішення Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «МагнетікВан Муніципальні Технології» про призначення на посаду директора ТОВ «МагнетікВан Муніципальні Технології» Подобівського Володимира Степановича на підтвердження інформації, зазначеної в наказі № 31 від 29.08.2023, або витяг з ЄДР, датований не раніше 30.08.2023 (дата прийняття Подобівського В.С. на посаду). У зв’язку з тим, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тимчасово не доступний у Замовника не має можливості пересвідчитись в достовірності наданих Учасником документів. Окрім іншого, Довідка, надана Учасником, містить посилання на іншу закупівлю, тобто не стосується даної закупівлі. Зважаючи на зазначене, Учасник не скористався своїм правом та не виправив невідповідності в документах та інформації, у зв’язку з чим не підтвердив повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції всупереч вимогам тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах, у зв’язку з чим, керуючись вимогами статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей, через електронну систему закупівель 06.10.2023 Учаснику було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в яких, серед іншого, вимагалося надати: «4. Надати протокол Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «МагнетікВан Муніципальні Технології» про призначення на посаду директора ТОВ «МагнетікВан Муніципальні Технології» Подобівського Володимира Степановича, який підтверджує інформацію, зазначену в наказі № 31 від 29.08.2023.». У строк, передбачений Законом, Учасником було завантажено до електронної системи закупівель оновлені документи на зазначену вимогу, а саме: Довідки про підтвердження повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі № 04/03 від 06.10.2023 року (далі - Довідка) та Лист-роз’яснення № 21/10/03 від 06.10.23 (далі – Лист - роз’яснення). Дані документи містять посилання на накази про прийняття на посаду директора Подобівського В.С. з 11.06.2018 року (№7 від 11.06.2018), з 04.09.2018 року (№ б/н від 03.09.2018) та з 30.08.2023 (№31 від 29.09.2023), а також виписку з ЄДР від 13.06.2018 року. Оскільки накази стосуються прийняття на посаду Подобівського В.С., а не його переведення, учасник в складі тендерної пропозиції мав надати рішення Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «МагнетікВан Муніципальні Технології» про призначення на посаду директора ТОВ «МагнетікВан Муніципальні Технології» Подобівського Володимира Степановича на підтвердження інформації, зазначеної в наказі № 31 від 29.08.2023, або витяг з ЄДР, датований не раніше 30.08.2023 (дата прийняття Подобівського В.С. на посаду). У зв’язку з тим, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань тимчасово не доступний у Замовника не має можливості пересвідчитись в достовірності наданих Учасником документів. Окрім іншого, Довідка, надана Учасником, містить посилання на іншу закупівлю, тобто не стосується даної закупівлі. Зважаючи на зазначене, Учасник не скористався своїм правом та не виправив невідповідності в документах та інформації, у зв’язку з чим не підтвердив повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції всупереч вимогам тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 40287578 |
---|---|
Поштова адреса | 46002, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, ВУЛИЦЯ БРОДІВСЬКА, будинок 5 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Подобівський |
Телефон | +380984058529 |
Ел. пошта | director@magneticonemt.com |
Час публікації: 2023-10-06 16:32:06
Кінцевий строк для усунення: 2023-10-07 16:32:06
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «МАГНЕТІКВАН МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі - Учасник) встановлено наступне: 1. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*» Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватись для надання послуг, які є предметом даної закупівлі із зазначенням: виду обладнання, терміну експлуатації (років), встановленого програмного забезпечення.». Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази» № 09/10 від 02.10.2023, яка всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації щодо терміну експлуатації (років) обладнання, зазначеного в довідці, та встановленого програмного забезпечення. 2. Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору в кількості не менше двох осіб, які мають необхідні знання, досвід, за формою Таблиці 1 Таблиця 1 № з/п Посада Прізвище, ініціали Досвід роботи на цій посаді (років) До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/наказ про прийняття на роботу/інший документ).». На підтвердження зазначеної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору» № 07/10 від 02.10.2023, та документи, на підтвердження інформації зазначеної в довідці. В ході розгляду наданих документів встановлено, що посада програміст, на якій працює Кубів Т.В., відсутня у штатному розписі Учасника. Також у складі тендерної пропозиції Учасника серед іншого було надано копію трудової книжки Корнієнка А.Ю, за якою Замовник не може пересвідчитись, що запис під номером 6 в трудовій книжці є останній, а даний працівник знаходиться з Учасником в трудових відносинах. 3. Пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції, серед іншого: «Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів*, яка має містити інформацію щодо предмету договору, обсягу закупівель, замовника (його найменування, адреса, контактні особи (прізвище та контактний телефон), дати укладання і строку дії договору, а також для підтвердження виконання необхідно надати: - сканований договір, що наведений в довідці (має передаватися у PDF-форматі, сканований з оригіналу документа в кольоровому зображенні);». Учасником для підтвердження своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції надано відповідні документи, зокрема: копію Договору №116/1 від 16.11.2021 року, який всупереч вимогам тендерної документації наданий не в оригіналі. 4. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації передбачено надання Учасником, серед іншого: «- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі;». Учасником в складі тендерної пропозиції надано Протокол №7 від 08.06.2018 року Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «МагнетікВан Муніципальні Технології» про призначення на посаду директора ТОВ «МагнетікВан Муніципальні Технології» Подобівського Володимира Степановича з правом першого підпису з 11 червня 2018 року по сумісництву на 0,5 посадового окладу.», та наказ № 31 від 29.08.2023 про прийняття Подобівського Володимира Степановича, з 30.08.2023 на посаду директора за сумісництвом. Надані документи містять розбіжності в датах прийняття Подобівського В.С. на посаду. На виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати оновлену довідку «Про наявність обладнання та матеріально – технічної бази». 2. Надати оновлену довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», та документи на підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, відповідно до вимог тендерної документації. 3. Надати оригінал Договору №116/1 від 16.11.2021 року, згідно вимог тендерної документації. 4. Надати протокол Загальних Зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «МагнетікВан Муніципальні Технології» про призначення на посаду директора ТОВ «МагнетікВан Муніципальні Технології» Подобівського Володимира Степановича, який підтверджує інформацію, зазначену в наказі № 31 від 29.08.2023.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44759978 |
---|---|
Поштова адреса | 03194, Україна, м. Київ, місто Київ, б.Кольцова, будинок 14-Д, офіс 610 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вадим Дуда |
Телефон | +380977693887 |
Ел. пошта | vadym.duda@solutionua.com.ua |
Час публікації: 2023-10-11 12:00:19
Кінцевий строк для усунення: 2023-10-12 12:00:19
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СОЛЮШН ЮА» (далі - Учасник) встановлено наступне: Пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання, серед іншого: «- позитивний лист-відгук від замовника по вищенаведеному договору, який повинен містити: №, дату, предмет договору, загальну характеристику Учасника за результатами надання послуг за договором». Учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист-відгук № 01-24 від 24.02.2023 року, який всупереч вимогам тендерної документації не містить інформації щодо предмету договору. На виконання статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати лист-відгук, який містить, інформацію щодо предмета договору згідно умов тендерної документації.
Оплата здійснюється поетапно відповідно до Календарного плану, що є невід’ємною частиною Договору, в розмірі вартості фактично наданих Послуг відповідного етапу в термін протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом надання Послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП ГІОЦ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04013755 |
Поштова адреса | 02192, Україна, м. Київ, Київ, Космічна, 12А |
Ім'я |
Страдна Анна Антонівна (Stradna Anna Antonovna) |
Телефон | +380443668100 |
Ел. пошта | anna.stradna@kmda.gov.ua |