На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 769 958.16 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-09-27-009775-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 жовтня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 769 958.16 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 47 389.71 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 203 090.00 UAH |
Послуги з ремонту турбокомпресорів 6ТК10 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50220000-3, Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція: 1. Не відповідає вимогам абз.3, 9-11 п.3.2 тендерної документації та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: - у наданій Ціновій пропозиції від 3 жовтня 2023 року Учасник зазначив в графі «Найменування виконавця послуг та країна його реєстрації (у разі залучення співвиконавця/співпідрядника додатково зазначити його найменування та країна його реєстрації)» ТОВ «Машинобудівний завод «КВІК», м.Запоріжжя Україна. Проте, учасником не надано документи, що вимагались абз.3, 9-11 п.3.2 тендерної документації («Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна містити файли: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності згідно з Додатком №1; - довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ / номер облікової картки фізичної особи підприємця та ПІБ керівника щодо кожного такого суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг (у разі залучення Учасником іншого суб’єкта господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); - довідку в довільній формі субпідрядника/співвиконавця про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у відкритих торгах, встановлених у пункті 47 Особливостей (у разі залучення Учасником іншого суб’єкта господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); - іншими документами, які вимагаються цією тендерною документацією.»), та п.2, 3 та 6 Переліку документів, що підтверджують відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації: («Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: ...2. Довідка* з підписом та печаткою Учасника про гарантійні терміни після виконання відповідних послуг; 3. Довідка* в довільній формі з підписом та печаткою Учасника про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля; … 6. Учасник* закупівлі повинен надати Замовнику: Належним чином оформлений договір на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця». або б) копію витягу з договору, що містить першу та останню сторінку з (підписами) і сторінку, яка містить термін дії договору, перелік обладнання на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця». Дані документи повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції Учасником. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну надання послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист, вказавши що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного та терміном дії до кінця надання послуг. * У разі якщо ремонт обладнання, що є предметом закупівлі, здійснюється іншим суб’єктом господарювання, який залучений Учасником як субпідрядник/співвиконавець, то Учасник надає вищезазначені документи для підтвердження можливості даного субпідрядника/співвиконавця надавати відповідні послуги»)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція: 1. Не відповідає вимогам абз.3, 9-11 п.3.2 тендерної документації та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: - у наданій Ціновій пропозиції від 3 жовтня 2023 року Учасник зазначив в графі «Найменування виконавця послуг та країна його реєстрації (у разі залучення співвиконавця/співпідрядника додатково зазначити його найменування та країна його реєстрації)» ТОВ «Машинобудівний завод «КВІК», м.Запоріжжя Україна. Проте, учасником не надано документи, що вимагались абз.3, 9-11 п.3.2 тендерної документації («Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна містити файли: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідні технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності згідно з Додатком №1; - довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ / номер облікової картки фізичної особи підприємця та ПІБ керівника щодо кожного такого суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг (у разі залучення Учасником іншого суб’єкта господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); - довідку в довільній формі субпідрядника/співвиконавця про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у відкритих торгах, встановлених у пункті 47 Особливостей (у разі залучення Учасником іншого суб’єкта господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); - іншими документами, які вимагаються цією тендерною документацією.»), та п.2, 3 та 6 Переліку документів, що підтверджують відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації: («Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: ...2. Довідка* з підписом та печаткою Учасника про гарантійні терміни після виконання відповідних послуг; 3. Довідка* в довільній формі з підписом та печаткою Учасника про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля; … 6. Учасник* закупівлі повинен надати Замовнику: Належним чином оформлений договір на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця». або б) копію витягу з договору, що містить першу та останню сторінку з (підписами) і сторінку, яка містить термін дії договору, перелік обладнання на здійснення інспекторського контролю з ремонту обладнання, що є предметом закупівлі, відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення». Договір повинен бути укладений з підприємством, яке безпосередньо буде здійснювати ремонт та уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця». Дані документи повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції Учасником. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну надання послуг, Учасник повинен надати гарантійний лист, вказавши що новий документ буде наданий не пізніше закінчення строку дії чинного та терміном дії до кінця надання послуг. * У разі якщо ремонт обладнання, що є предметом закупівлі, здійснюється іншим суб’єктом господарювання, який залучений Учасником як субпідрядник/співвиконавець, то Учасник надає вищезазначені документи для підтвердження можливості даного субпідрядника/співвиконавця надавати відповідні послуги»)
Код ЄДРПОУ | 42775590 |
---|---|
Поштова адреса | 69123, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 8А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Микола Хіньов |
Телефон | 380503145599 |
Ел. пошта | donovat@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40075815 |
Поштова адреса | 03680 , Україна, Київська область, Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5 |
Ім'я |
Борщ Марина Олександрівна |
Телефон | 380444651062 |
Ел. пошта | borsch@uz.gov.ua |