На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання (в т.ч. засобами телефонного зв’язку або електронною поштою) Постачальником Замовлення/Заявки на відповідну партію Товару. Розрахунок за замовлену партію Товару здійснюється шляхом перерахування коштів з поточного рахунку Замовника на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання уповноваженим представником Замовника видаткової накладної на поставлений Товар та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Не допускається зовнішня трухлява гниль. Продукція повинна відповідати вимогам діючої нормативно-технічної документації. Учасник самостійно здійснює зберігання товару та доставку, проводить навантаження та розвантаження товару. Вартість навантаження, розвантаження, зберігання та доставка товару повинна бути включена до вартості ціни пропозиції. Товар повинен відповідати умовам ДСТУ або іншій нормативно-технічній документації, що підтверджується сертифікатом відповідності виробника. Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів відповідності виробника, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару, несе постачальник. Поставка товару має супроводжуватися документами (документами, які засвідчують якість та безпеку). Упаковка, маркування, транспортування товару повинно відповідати встановленим вимогам.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2023-09-27-012204-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 570 600.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 жовтня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 жовтня, 09:00 |
Дрова хвойних та листяних порід360 метр кубічний Адреса поставки: 44600, Україна, Волинська область, Маневичі, вул. Незалежності,1 Строк: до 31.12.2023 05:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 28.22.17-10.00, Підіймачі та конвеєри пневматичні, спеціально призначені для використання у сільському господарстві |
Назва організації | Державне підприємство "Волиньторф" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00426302 |
Поштова адреса | 44614, Україна, Волинська область, Камінь-Каширський район село Прилісне, вулиця Сойне, будинок 15 |
Ім'я |
Джуль Оксана Олександрівна |
Телефон | 380673612346 |
Ел. пошта | torf@ukr.net |