На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
60 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
пропозиція ПП "АЖІО" відхилена через невідповідність умовам Оголошення
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
пропозиція ПП "АЖІО" відхилена через невідповідність умовам Оголошення
Код ЄДРПОУ | 38764849 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Черкаська область, Черкаси, 18002, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Клименко Вікторія |
Телефон | 380672172051 |
Ел. пошта | AGIO.OTSINKA@UKR.NET |
Час публікації: 2023-10-10 17:14:52
Ідентифікатор: f1f23386aa204a81bac29d5fcd4fcf5e
Кінцевий строк для усунення: 2023-10-11 17:14:38
Опис
Підпунктом 2.1. пункту 2 Таблиці 1 та пунктом 2 Таблиці 2 додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю код за ДК 021:2015 - 79310000-0 - Послуги з проведення ринкових досліджень (послуги з незалежної оцінки майна) (надалі - Оголошення) передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: 1) Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності), що містить відомості про наявність не менше 2 (двох) штатних працівників зі строком роботи в компанії не менше 3 (трьох) років, з яких не менше 1 (одного) з міжнародною сертифікацією TEGOVA або RICS або WAVO-WRV, які мають кваліфікацію та досвід оціночної діяльності не менше 10 (десяти) років та будуть безпосередньо залучені до виконання договору укладеного за результатами даної закупівлі із обов’язковим зазначенням наступної інформації: • ПІБ; • посада; • строк роботи на посаді. В складі пропозиції учасник обов’язково повинен надати: копію(ї) трудової(вих) книжки(ок). 2) Документи про повноваження службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та/або договору, укладеного за результатами торгів (протокол (виписка з протоколу) засновників, або наказ про призначення, або довіреність, або інші документи, що підтверджують повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору). Під час розгляду пропозиції Учасника – ПП «АЖІО.» виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та подання яких передбачалося умовами, визначеними в Оголошенні: Учасником – ПП «АЖІО.» в складі пропозиції надано через електронну систему закупівель довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 05.10.2023 вих. № 029/23. 1) Вказана довідка не містить, як передбачено умовами Оголошення, окремо інформації про строк роботи на посаді в компанії штатних працівників та загальний досвід їх оціночної діяльності. 2) В довідці зазначено також невірну інформацію: - Кононенко Таісія Борисівна, яка обіймає згідно довідки посаду оцінювача та строк роботи на цій посаді складає повних 19 років. При цьому, в складі пропозиції Учасника надано наказ ПП «АЖІО.» № 1/к від 19.07.2013, згідно якого директор ПП «АЖІО.» Кононенко Т.Б. покладає на себе обов’язки оцінювача саме з 19.07.2013 року; тобто строк роботи на посаді є меншим ніж зазначено у довідці. - Чапланова Лідія Григорівна, яка обіймає згідно довідки посаду оцінювача та строк роботи на цій посаді складає повних 22 роки. При цьому, в складі пропозиції Учасника надано наказ ПП «АЖІО.» № 11/к від 20.08.2020, згідно якого Чапланову Л.Г. прийнято на посаду оцінювача з 21.08.2020; тобто строк роботи на посаді є меншим ніж зазначено у довідці. 3) З поданих учасником документів у складі пропозиції не є зрозумілим, які саме обіймають посади працівники вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 05.10.2023 вих. № 029/23. - Клименко Вікторія Олександрівна: згідно наказу № 8/К від 06.07.2020 прийнято на посаду оцінювача за основним місцем роботи з 07.07.2020 р.; згідно наказу № 17/К від 13.09.2021 призначено на посаду Директора ПП «АЖІО.»; згідно трудової угоди № 2 від 03.01.2021 року прийнято на роботу за строковим трудовим договором до 31.12.2024 року на посаду спеціаліста з бухгалтерського обліку; - Кононенко Таісія Борисівна: згідно наказу № 1/к від 19.07.2013 на директора покладено обов’язки оцінювача; згідно наказу № 18/К від 13.09.2021 року звільнено з посади директора ПП «АЖІО.» із збереженням виконання обов’язків оцінювача ПП «АЖІО.»; згідно копії трудової книжки останній запис від 18.07.2013 про призначення на посаду директора підприємства з вміненням обов’язків оцінювача – експерта (наказ № 1 к від 18.07.2013). - Чапланова Лідія Григорівна: згідно наказу № 11/к від 20.08.2020 прийнято на посаду оцінювача з 21.08.2020; згідно трудової угоди № 3 від 03.01.2023 року прийнято на роботу за строковим трудовим договором до 31.12.2023 року на посаду спеціаліста з бухгалтерського обліку. 4) Учасником в складі пропозиції не надано документів, подання яких передбачалося умовами, визначеними в Оголошенні, а саме копій трудових книжок працівників зазначених в довідці від 05.10.2023 вих. № 029/23. 5) В складі пропозиції Учасником надано одноособове рішення Засновника ПП «АЖІО.» від 05 жовтня 2023 року за яким вирішено дозволити директору ПП «АЖІО.» Клименко Вікторії Олександрівні прийняти участь у закупівлі № 20846218 за Категорією 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Проведення незалежної оцінки майна ВП «Складське господарство ДП «НАЕК «Енергоатом»), характер яких пов'язаний з фінансово-господарською діяльністю підприємства, а саме: підписувати договори, контракти, зміни та доповнення до них на суму тендерної закупівлі 418 360,00 грн. без ПДВ або меншу суму, що перевищує Статутний капітал Підприємства. Надане в складі пропозиції це рішення Засновника не стосується оголошеної АТ «ЗАлК» закупівлі за ДК 021:2015 - 79310000-0 - Послуги з проведення ринкових досліджень (послуги з незалежної оцінки майна). Пунктом 3.2. Статуту ПП «АЖІО.» передбачено, що директор підприємства не має право укладати договори з третіми особами на надання послуг, що перевищує статутний капітал підприємства без погодження з Засновником. Згідно пункту 2.4. Статуту ПП «АЖІО.» статутний капітал Підприємства становить 100 (сто) гривень. Таким чином, для прийняття участі у закупівлі оголошеної АТ «ЗАлК» на закупівлю за ДК 021:2015 - 79310000-0 - Послуги з проведення ринкових досліджень (послуги з незалежної оцінки майна), сума якої перевищує статутний капітал Підприємства, директору ПП «АЖІО.» повинно бути надано від Засновника Підприємства дозвіл на прийняття участі у закупівлі, характер яких пов'язаний з фінансово-господарською діяльністю підприємства, а саме: підписувати договори, контракти, зміни та доповнення до них. Зважаючи на вищенаведене, керуючись пунктами 2 та 3 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях…., затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25, повідомляємо про необхідність Учаснику ПП «АЖІО.» усунути (виправити) вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель наступних документів: Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (надалі - довідка) з вірною та повною інформацією відповідно до п. 2.1. пункту 2 Таблиці 1 додатку № 1 до Оголошення; надати письмове пояснення щодо посад, які обіймають штатні працівники Учасника, вказані в довідці та надати штатний розпис ПП «АЖІО.» для перевірки інформації щодо наявності посад; надати копії трудових книжок працівників вказаних в довідці з актуальною на дату подання інформацією; надати рішення Засновника про надання дозволу директору ПП «АЖІО.» на прийняття участі у закупівлі, характер яких пов'язаний з фінансово-господарською діяльністю підприємства, а саме: підписувати договори, контракти, зміни та доповнення до них на суму оголошеної закупівлі або меншу суму, що перевищує Статутний капітал Підприємства або довідку про відсутність вказаного рішення Засновника.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція ФОП Багрова Д.О. відхилена через невідповідність умовам Оголошення
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозиція ФОП Багрова Д.О. відхилена через невідповідність умовам Оголошення
Код ЄДРПОУ | 2972201832 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ РОБОЧА, будинок 65, квартира 242 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Багров |
Телефон | +380500374818 |
Ел. пошта | bagrov.ocenka@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37734085 |
---|---|
Поштова адреса | 51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, ВУЛИЦЯ СУЧКОВА, будинок 52, офіс 304 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Ревера |
Телефон | +380669429674 |
Ел. пошта | llcsodel@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2023-09-28-010212-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 60 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 300.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 4 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 15:47 |
Аукціон |
9 жовтня, 15:39 Переглянути |
послуги з незалежної оцінки майна1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 27.10.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79310000-0, Послуги з проведення ринкових досліджень |
оплата здійснюється відповідно до умов проекту договору (додаток до Оголошення)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ АЛЮМІНІЄВИЙ КОМБІНАТ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00194122 |
Поштова адреса | 69032, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ПІВДЕННЕ ШОСЕ, будинок 15 |
Ім'я |
Світлана Кіппер |
Телефон | 380504546618 |
Ел. пошта | kipper.svetlana@zalk.com.ua |