На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
192 680.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-10-03-003839-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 жовтня, 18:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 192 680.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 963.40 UAH з ПДВ |
---|
ПРИЦІЛ ОПТИЧНИЙ LEUPOLD MARK 5HD 7-35X56 (35MM) M5C3 FFP ILLUM. TREMOR 31 штука Адреса поставки: 23006, Україна, Вінницька область, село Балки, вул.Садова, будинок 16 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38633000-1, Оптичні приціли |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40512424 |
---|---|
Поштова адреса | 61045, Україна, Харківська область, Харків, Україна, 61045, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ТОБОЛЬСЬКА, будинок 42, кімната 29/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Анатолій Стрюк |
Телефон | 380996223462 |
Ел. пошта | olastruk1710@gmail.com |
Умови оплати: Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару у розмірі 100% вартості такого товару на момент його передачі та не пізніше 10 робочих днів з дати отримання товару, що зафіксована в акті приймання-передачі товару або видатковій накладній на товар або в іншому документі, що фіксує умови, кількість та асортимент передачі товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "Барська Спілка ветеранів війни в Афганістані" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43976776 |
Поштова адреса | 23006, Україна, Вінницька область, Барський р-н, село Балки, вул.Садова, будинок 16 |
Ім'я |
Василь Зоря |
Телефон | +380674248705 |
Ел. пошта | zorya_afgan@ukr.net |