На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1.1 Учасник зобов’язується доставити і передати у власність Замовника новорічні подарункові набори в святкових картонних упаковках вагою 0,500 кг ДК 021:2015 – 15842200-4 Шоколадні вироби (далі – товар), в кількості 2020 штук , а Замовник зобов’язується прийняти товар і сплатити його вартість згідно умов даного Договору. 1.2. Найменування товару: новорічні подарункові набори в святкових картонних упаковках в кількості та за цінами, зазначеними в накладній та специфікації, яка є невід’ємною частиною цього договору. 1.3. Товар повинен відповідати Додатку № 1, що є невід’ємною частиною цього Договору (далі -Додаток). 1.4. Продавець повинен підтвердити якість товару сертифікатом якості та іншими документами згідно вимогами законодавства України. 1.5. Ціни на товари не можуть перевищувати середньої ринкової ціни такого виду товару по Донецькій обл. на дату поставки.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 6 жовтня, 15:43
Опис
Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі «Новорічні подарункові набори в святкових картонних упаковках, вагою 0,500 кг».з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (невірно визначений та застосований вид закупівлі).
Ідентифікаційний номер | UA-2023-10-04-011407-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 400 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 жовтня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 жовтня, 15:49 |
Новорічні подарункові набори в святкових картонних упаковках вагою 0,500 кг2020 штука Адреса поставки: 85400, Україна, Донецька область, Селидове, вул.Перемоги,19 Строк: до 27.11.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15842200-4, Шоколадні вироби |
4.1. Замовник проводить оплату за отриманий товар згідно накладних у термін не пізніше 30 банківських днів з дати постачання. 4.2. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. 4.3. Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Замовник здійснює оплату товару Учаснику на підставі наданого рахунку та накладної. 4.4. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються 4.5. Замовник не несе відповідальності перед Учасником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Селидівський міський центр соціальних служб |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22039474 |
Поштова адреса | 85400, Україна, Донецька область, Селидове, Маяковського,6А |
Ім'я |
Маруценко Анастасія Леонідівна |
Телефон | 380956206400 |
Ел. пошта | smcdm.s@ukr.net |