На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: новорічні подарункові набори в кількості 2020 штук
Скасовано
27 жовтня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 27 жовтня, 00:01
Опис
Відмінити. процедуру Відкриті торги з особливостями Новорічні подарункові набори ДК 021:2015 – 15842200-4 Шоколадні вироби з підстави, що передбачена згідно з ч. 1 ст.32 Закону, а саме, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (Замовником в оголошенні не завантажено додаток «Форма пропозицій» та визначено не в повному обсязі технічні, якісні характеристики до предмета закупівлі)
Ідентифікаційний номер | UA-2023-10-11-002877-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 жовтня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Новорічні подарункові набори2020 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.11.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15842200-4, Шоколадні вироби |
3.1. Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. 3.2. Розрахунки за Товар встановлено у Специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. 3.3. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються 3.4. Фінансування здійснюється за кошти, що вказано у Специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору. 3.5. Покупець не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Селидівський міський центр соціальних служб |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22039474 |
Поштова адреса | 85400, Україна, Донецька область, Селидове, Маяковського,6А |
Ім'я |
Маруценко Анастасія Леонідівна |
Телефон | 380956206400 |
Ел. пошта | smcdm.s@ukr.net |