На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Період оскаржень до 2 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
На етапі розкриття пропозицій Учасників, Замовником встановлено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: Згідно до п. 3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що Тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. 18.10.2023 р. була оголошена процедура закупівлі послуг: "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям " за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною) та затверджена Тендерна документація Замовника від 18.10.2023 року, відповідно до якої Учасники подають пропозиції, згідно діючих норм чинного законодавства про управління відходів на період 18.10.2023 р. З урахуванням набрання чинності від 09.07.2023 р. Закону України «Про управління відходами», Постановою КМУ від 20.10.2023 № 1102 були затверджені Порядок класифікації відходів та Національний перелік відходів та введено в дію новий перелік відходів. Відповідно до Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів, затверджених Постановою КМУ, було виявлено значну зміну переліку видів відходів, їх кодифікацію та класифікацію, що суттєво впливає на предмет закупівлі оголошеної процедури закупівлі, і призводить до невідповідності Тендерної документації Замовника, затвердженої від 18.10.2023 р. (Технічні вимоги Додаток № 2) до змін чинного законодавства України про управління відходами. Тобто, впровадження нового класифікатору управління відходами збільшує обсяги оголошеної процедури закупівлі та унеможливлює належне виконання послуг по вивозу сміття, відповідно до вищенаведених змін законодавства у сфері управління відходами. Зокрема, законодавством у сфері управління відходами передбачено, що відходи підлягають роздільному збиранню та не повинні змішуватись з іншими відходами або матеріалами, які мають різні властивості, що не передбачено Технічними вимогами Замовника. Таким чином, у Замовника існує необхідність у коригуванні, конкретизації обсягів та номенклатури послуг по вивозу сміття (побутових відходів), які містилися в Технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) та Проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації) оголошеної процедури закупівлі, що істотно впливає на предмет закупівлі вже оголошеної процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовником виявлені порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме порушення вимог п. 3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», які неможливо усунути. Згідно вимог п. 3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), З урахуванням змін чинного законодавства України у сфері управління відходами, затверджена Тендерна документації Замовника від 18.10.2023 року не містить необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тим самим призводить до зміни предмету закупівлі вже оголошеної процедури закупівлі, а саме впровадження небезпечних відходів у складі побутових та інших видів відходів, що підлягають роздільному збиранню,у відповідності до затверджених Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів. Оскільки, вже оголошеною процедурою закупівлі та Тендерною документацією Замовника вищенаведені зміни не враховані, Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі послуг "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям " за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною) на підставі виявлених порушень у сфері публічних закупівель, а саме порушення вимог п. 3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Уповноважена особа Карабанов С.О., з урахуванням неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути в частині п. 3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішив відмінити закупівлю послуг: "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям " за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною) на підставі пп.2 п. 50 Особливостей та п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 6. Вирішено: Відмінити закупівлю послуг: "Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям " за кодом ДК 021:2015- 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною) на підставі пп.2 п. 50 Особливостей та п.2 ч.1 ст.32 Закону та оприлюднити відповідну інформацію за даною процедурою закупівлі відповідно до вимог статті 10 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-10-18-015254-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 9 лютого, 15:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 400 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 жовтня, 16:23 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 36 000.00 UAH |
Збір та вивіз для подальшого поводження безпечних відходів (окрім будівельних відходів) - на звалище.2398 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Вивіз сміття на звалище спецмашиною (безпечного сміття, окрім будівельних відходів).1504 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Вивіз будівельних відходів552 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36796670 |
---|---|
Поштова адреса | 65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТІВ, будинок 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталья Радченко |
Телефон | +380482349808 |
Ел. пошта | eko-lider@ukr.net |
Субпідрядники залучатись не будуть
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32635131 |
---|---|
Поштова адреса | 67801, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, ВУЛИЦЯ ОДЕСЬКА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна |
Телефон | +380503911286 |
Ел. пошта | anna_mk@ecoservice.od.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40539205 |
---|---|
Поштова адреса | 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, ВУЛИЦЯ НІЖИНСЬКА , БУДИНОК 65, КВАРТИРА 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Михайло Черевко |
Телефон | +380487591443 |
Ел. пошта | 40539205@ukr.net |
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг за умови отримання зареєстрованої податкової накладної, після підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |