На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 363.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги повинні відповідати наступним вимогам: 1. Учасник повинен мати досвід роботи в наступних модулях: «Облік заробітної плати», «Фінансовий облік», «Облік основних засобів». 2. Учасник повинен мати практичні навички встановлення оновленнь системи на місці Замовника. 3. Учасник повинен мати практичні навички роботи з Microsoft SQL Server 2005 та вище (встановлення, робота з базами даних, інше). 4. Учасник повинен мати практичні навички роботи з дизайнером звітів FAST Report. 5. Учасник повинен орієнтуватися в законодавстві з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Надавати законодавчі роз’яснення щодо розрахунків, бланків, форм у системі. 6. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Підвисоцького 4а. 7. Налагодження системи під потреби Замовника. 8. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. Детальний опис вимог до предмету закупівлі у Додатку №1.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3266912098 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Сінна, 32, квартира 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Горбатько Олексій |
Телефон | +380933919831 |
Ел. пошта | fopgorbatko@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2018-03-30-000237-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 13 363.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 132.75 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 квітня, 14:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 квітня, 14:00 |
Дата останніх змін | 19 квітня, 17:03 |
Послуги із супроводження програмного забезпечення ІС-ПРО у складі модулів: «Облік заробітної плати», «Фінансовий облік», «Облік основних засобів»1 послуга Адреса поставки: 01103, Україна, Київ, Київ, вул. Підвисоцького 4а Строк: до 16.04.2018 00:04 Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Назва організації | Управління охорони здоров'я Пчерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37451503 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, Київ, Підвисоцького, 4а |
Ім'я |
Кравчук Євгенія Анатоліївна |
Телефон | 380445287085 |
Ел. пошта | ruozpech@ukr.net |