На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
110 000.00 UAH
80 000.00 UAH
30 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з обслуговування програмного забезпечення, за лотами: ЛОТ 1 – Послуги пов'язані з супроводженням та подальшим розвитком програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система «Адміністративні будинки»; ЛОТ 2 – Послуги пов'язані з супроводженням та подальшим розвитком програмного комплексу «Інформаційно-довідкова-контролююча система проходження документів та доручень», скорочена назва - «Автоматизована система «Документообіг»» - код ДК 021:2015 –72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Ідентифікаційний номер | UA-2018-04-12-001509-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу |
---|---|
Обгрунтування: | Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені ч. 2 ст. 35 Закону, зокрема, закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 23418 від 14.01.2008 авторські майнові права на Комп’ютерну програму «Автоматизована інформаційна система «Адміністративні будинки»; Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір ПА № 696 від 17.09.1997 авторські майнові права на Комп’ютерну програму «Інформаційно-довідкова-контролююча система проходження документів та доручень». Враховуючи ті обставини, що закупівля послуг, пов'язаних з програмним забезпеченням може бути запропонована лише ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ПРОКОМ», тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Дата останніх змін | 26 квітня, 12:31 |
---|
1 послуга, строк надання послуги — до 31 грудня 2018 року, місце надання послуги: м. Київ, вул. Банкова, 6-8 (господарське приміщення)
Очікувана вартість закупівлі | 80 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги пов'язані з супроводженням та подальшим розвитком програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система «Адміністративні будинки»1 послуга Адреса поставки: 01009, Україна, місто Київ, Київ, вул. Банкова, 6-8 Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
1 послуга, строк надання послуги — до 31 грудня 2018 року, місце надання послуги: м. Київ, вул. Банкова, 6-8 (господарське приміщення)
Очікувана вартість закупівлі | 30 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги пов'язані з супроводженням та подальшим розвитком програмного комплексу «Інформаційно-довідкова-контролююча система проходження документів та доручень», скорочена назва - «Автоматизована система «Документообіг»»1 послуга Адреса поставки: 01009, Україна, місто Київ, Київ, вул. Банкова, 6-8 Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Назва організації | Управління адміністративними будинками Управління справами Апарату Верховної Ради України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26252302 |
Поштова адреса | 01009, Україна, Київська область, Київ, вул. Банкова, буд. 6-8 |
Ім'я |
Управління адміністративними будинками |
Телефон | 380442554620 |
Ел. пошта | tkacimon@gmail.com |