На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
16 852 957.68 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2018-04-13-002081-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 16 852 957.68 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі-Закон, договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, 2) відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відносини, що виникають у зв’язку з виробництвом, транспортуванням, постачанням і використанням теплової енергії, державним наглядом (контролем) у сфері теплопостачання, експлуатацією теплоенергетичного обладнання та виконанням робіт на об’єктах у сфері теплопостачання суб’єктами господарської діяльності незалежно від форми власності регулює Закон України «Про теплопостачання». Відповідно до ст. 5 зазначеного закону регулювання відносин у сфері теплопостачання має особливості, які викликані такими об’єктивними умовами функціонування систем теплопостачання: - наявністю поділу господарської діяльності у сфері теплопостачання на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії; - існуванням різних технологій виробництва теплової енергії, у тому числі технологій комбінованого виробництва електричної і теплової енергії та з використанням нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії; -централізованим теплопостачанням споживачів від теплоелектроцентралей і котелень, які входять до об’єднаної енергетичної системи України; - існуванням об’єктів теплопостачання різних форм власності; - суттєвою сезонною відмінністю режимів виробництва і споживання теплової енергії протягом року; - особливим статусом суб’єктів природних монополій, який мають деякі суб’єкти господарювання у сфері теплопостачання. Ведення реєстру суб’єктів природних монополій здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, надалі – НКРЕКП, відповідно до Порядку складання та ведення НКРЕКП, реєстру суб’єктів природних монополій, затвердженому Постановою НКРЕКП від 19.03.2015 № 826 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.04.2015 за № 372/26817. Згідно з записом № 31 у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 28.02.2018 суб’єктом природної монополії, що здійснює транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території Дніпропетровської області, є КП «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 36639101). В той же час, Закон України «Про теплопостачання» розрізняє теплогенеруючі, теплотранспортуючі та теплопостачальні організації, як суб’єктів господарської діяльності, що мають у своїй власності або користуванні теплогенеруюче обладнання та виробляють теплову енергію, що здійснюють транспортування теплової енергії та з постачання споживачам теплової енергії відповідно. Згідно із ст. 21 теплогенеруючим організаціям незалежно від організаційно-правових форм та форм власності надається право доступу до магістральних та місцевих теплових мереж за умови виконання технічних умов на приєднання, а суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність з транспортування теплової енергії, зобов’язаний приєднати теплогенеруючу організацію, що має намір здійснювати діяльність з виробництва теплової енергії, після виконання технічних умов та укладання договору на приєднання до теплової мережі. Дані щодо виконання технічних умов на приєднання до КП «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради іншими суб’єктами господарювання відсутні. Таким чином, відсутня альтернатива для укладання договору купівлі-продажу теплової енергії із будь-яким іншим постачальником. З огляду на зазначене, а також рішення Дніпропетровської міської ради від 15.07.09 № 39/48 «Про створення Комунального підприємства «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради, яким зазначене підприємство визначене виконавцем послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання споживачів лівобережної частини міста з 01.10.2009 і на нього покладено функції транспортування та постачання теплової енергії, наявні підстави, визначені п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме, відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, а саме КП «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради, за відсутності при цьому альтернативи. На підставі рішення НКРЕКП від 23.10.2014 № 169 КП «Коменергосервіс» Дніпропетровської міської ради видана ліцензія на постачання теплової енергії та транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. |
Дата останніх змін | 27 квітня, 15:30 |
---|
теплова енергія у парі та гарячій воді21515 гігакалорія Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Заклади освіти, підпорядковані замовнику Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 09320000-8, Пара, гаряча вода та пов’язана продукція |
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40506248 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Ім'я |
Геннадій Володимирович Команов |
Телефон | +380676390208 |
Ел. пошта | tenderdgp02@gmail.com |