На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
800 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вартість Товару визначається з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на постачання до місця поставки ПОКУПЦЯ, сплату митних тарифів та усіх інших витрат. Ціна на Товар встановлюється у національній валюті України. Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок ПРОДАВЦЯ у національній валюті України – гривні, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару. ПОСТАВКА ТОВАРУ 1. Товар поставляється за рахунок ПРОДАВЦЯ згідно заявки ПОКУПЦЯ, в асортименті, кількості та за ціною зазначеною у Специфікації, що додається до цього Договору і є його невід’ємною частиною, за адресою: 37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, вулиця В’ячеслава Чорновола, будинок 18-А, а ПОКУПЕЦЬ зобов’язується прийняти цей Товар та оплатити його вартість, згідно з умовами цього Договору та Специфікації. 2. Поставка Товару за цим Договором здійснюється протягом 4 (чотирьох) робочих днів з дня отримання заявки (усної, за телефоном/електронною поштою). 3. Приймання Товару здійснюється за участю відповідальної особи одержувача, представника ПРОДАВЦЯ, на підставі видаткової накладної на Товар. Перевірка стану упаковки і маркування здійснюється ПОКУПЦЕМ в день поставки, під час фактичної передачі Товару. 4. Передача партії Товару та перехід права власності на відповідну кількість Товару посвідчується видатковими накладними. Передача партії Товару ПОКУПЦЮ здійснюється після пред’явлення ним довіреності на одержання партії Товару, оформленої у встановленому порядку, та підписання видаткової накладної. ПРОДАВЕЦЬ несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару ПОКУПЦЮ в місці поставки. 5. ПРОДАВЕЦЬ разом з Товаром (у момент передачі Товару) надає ПОКУПЦЮ оригінали документів, що засвідчують відповідність Товару вимогам стандарту або технічних умов відповідно до діючого законодавства України та інші супровідні документи на Товар (товарно-транспортні накладні). 6. Приймання - передача Товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, що визначається цим Договором та чинним законодавством України. Якщо поставлений товар не відповідає умовам цього Договору, ПОКУПЕЦЬ має паво не приймати такий товар. 7. ПРОДАВЕЦЬ повинен поставити ПОКУПЦЮ Товар, якість якого відповідає умовам, що відповідають вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилам, і підтверджуються сертифікатом якості, відповідності або іншим подібним документом, виданим виробником товару. У разі поставки Товару неналежної якості або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, ПРОДАВЕЦЬ зобов'язується за свій рахунок протягом 2 (двох) календарних днів з моменту отримання повідомлення усунути недоліки або замінити протягом 3 (трьох) календарних днів неякісний Товар на Товар належної якості. 8. Претензії щодо кількості і якості Товару (крім претензій щодо якості, зумовлених браком виробничого характеру, який неможливо встановити у момент приймання Товару) можуть бути пред'явлені протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару, визначеної відповідно до накладної. 9. У разі виявлення Товару неналежної якості переданого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, ПОКУПЕЦЬ має право протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня виявлення недоліків, незалежно від можливості використання Товару за призначенням, вимагати від ПОСТАЧАЛЬНИКА заміну Товару на Товар належної якості або його повернення. Повернення такого Товару ПОСТАЧАЛЬНИКУ здійснюється за додатковою угодою підписаною уповноваженими представниками Сторін. Витрати, пов’язані з поверненням Товару здійснюються за рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-11-23-007761-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 грудня, 13:00 |
Дата останніх змін | 13 грудня, 11:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 800 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Автоматичний гематологічний аналізатор (Аналізатор гематологічний автоматичний MINDRAY BC-30S»)2 штука Адреса поставки: 37540, Україна, Полтавська область, с.Тарандинці, вул. Центральна будинок 9 Строк: до 31.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38430000-8, Детектори та аналізатори |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42820893 |
---|---|
Поштова адреса | 01021, Україна, м. Київ, вул. Печерський узвіз, будинок 13, офіс 132 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Данілова Тетяна |
Телефон | 380976758684 |
Ел. пошта | danilova@hlr.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Новооржицький центр первинної медико-санітарної допомоги" Новооржицької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37650571 |
Поштова адреса | 37540, Україна, Полтавська область, с.Тарандинці, вул. Центральна будинок 9 |
Ім'я |
Піщаленко Євгенія Григорівна |
Телефон | 380974870679 |
Ел. пошта | vozrdalubny@ukr.net |