На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
30 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 30 грудня, 00:01
Опис
Через внесення змін до рішень, що визначають особливість закупівлі товару, змін до кількості необхідної продукції в рамках відповідного макету, змін у строках поставки товару, а також з урахуванням пропозицій до покращення та зміни технічних умов до товару, Замовником прийнято рішення скасувати дану закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-07-010362-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 30 грудня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 395 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 950.00 UAH з ПДВ |
---|
Інформаційний комплект та персоніфікована багатофункціональна пластикова картка (Картка харків'янина)20000 штука Адреса поставки: 61052, Україна, Харківська область, Харків, Бульвар Гончарівський, 7 Строк: до 31.01.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22450000-9, Друкована продукція з елементами захисту |
Оплата за Товар здійснюється після його поставки, на підставі видаткових накладних, підписаних Сторонами, протягом 30 (тридцяти) календарних днів після їх підписання. Якщо поставка Товару здійснюється частинами, оплата за Товар здійснюється після кожної відповідної поставки, протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної на поставку відповідної партії Товару в сумі, вказаній у такій видатковій накладній.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВПАСС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36818918 |
Поштова адреса | 61064, Україна, Харківська область, Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 149-Д |
Ім'я |
Мрічко Олексій Володимирович |
Телефон | 380573417657 |
Ел. пошта | kpkharkovpass@gmail.com |