На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 981 023.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Порядок надання Виконавцем послуг, їх складові, якість та терміни надання повинні відповідати вимогам укладеного договору та вимогам: ЗУ «Про благоустрій населених пунктів»; «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затв. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. № 54 (далі – Технічні правила); «Методичних рекомендацій з прибирання території об'єктів благоустрою населених пунктів», затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 р. № 213; «Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві» (зі змінами та доповненнями, затв. рішенням Миколаївської міської ради від 16.05.2013р. № 28/10) (далі – Правила благоустрою); інших діючих нормативних документів.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-08-019304-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 грудня, 00:01 |
Дата останніх змін | 10 січня, 11:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 981 023.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 грудня, 15:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Ліквідація несанкціонованих звалищ механізованим способом1840 метр кубічний Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Ліквідація несанкціонованих звалищ ручним способом8580 метр кубічний Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Центральний район Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Уповноважена особа 21.12.2023 розмістила в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі - КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які повинен був подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: «1) скановану копію не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, виконаного учасником в повному обсязі, з усіма додатками та додатковими угодами до нього (в разі їх укладення сторонами договору); 2) скановану копію документа (або документів), що підтверджує факт надання учасником за цим договором послуг (виконання робіт) в повному обсязі (наприклад - акту прийому виконаних робіт чи наданих послуг); 3) скановану копію позитивного відгуку з інформацією щодо виконання учасником умов договору, наданий учаснику замовником по договору, копію якого надано учасником в складі тендерної пропозиції в якості аналогічного за предметом закупівлі договору. Враховуючи конкретні послуги та їх фактичні обсяги, які закуповує замовник в цьому тендері, аналогічним за предметом закупівлі вважається договір, що був виконаний безпосередньо учасником, предметом якого є надання послуг або виконання робіт з ліквідації звалищ ручним та механізованим способами, з обсягом наданих послуг, або виконаних робіт за цим договором - не менше 1000 куб. м.» Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен був подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Учасник не подав вказані замовником документи і таким чином - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі його тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до положень підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;». Керуючись викладеним, на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийнято рішення: відхилити тендерну пропозицію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" з причини - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Уповноважена особа 21.12.2023 розмістила в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі - КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які повинен був подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: «1) скановану копію не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору, виконаного учасником в повному обсязі, з усіма додатками та додатковими угодами до нього (в разі їх укладення сторонами договору); 2) скановану копію документа (або документів), що підтверджує факт надання учасником за цим договором послуг (виконання робіт) в повному обсязі (наприклад - акту прийому виконаних робіт чи наданих послуг); 3) скановану копію позитивного відгуку з інформацією щодо виконання учасником умов договору, наданий учаснику замовником по договору, копію якого надано учасником в складі тендерної пропозиції в якості аналогічного за предметом закупівлі договору. Враховуючи конкретні послуги та їх фактичні обсяги, які закуповує замовник в цьому тендері, аналогічним за предметом закупівлі вважається договір, що був виконаний безпосередньо учасником, предметом якого є надання послуг або виконання робіт з ліквідації звалищ ручним та механізованим способами, з обсягом наданих послуг, або виконаних робіт за цим договором - не менше 1000 куб. м.» Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен був подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Учасник не подав вказані замовником документи і таким чином - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі його тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до положень підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;». Керуючись викладеним, на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийнято рішення: відхилити тендерну пропозицію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС" з причини - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 32459822 |
---|---|
Поштова адреса | 54042, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ СКОРОХОДОВА, будинок 199 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Коваленко |
Телефон | +380504938911,+380686697151 |
Ел. пошта | nkttender@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37758876 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр-т Центральний 81/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Остапчук Віта Вікторівна |
Телефон | 380504902407 |
Ел. пошта | ostapchuck.vita2012@gmail.com |
УЧАСНИК НЕ ПЛАНУЄ ЗАЛУЧАТИ СУБПІДРЯДНИКА/СПІВВИКОНАВЦЯ
Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Актів прийняття - передачі (далі – актів) виконаних послуг (частини послуг) і отримання Замовником від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05410576 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Інженерна, 1 |
Ім'я |
Шарий Максим Олександрович |
Телефон | 380509828125 |
Ел. пошта | centender@ukr.net |