На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
66 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник повинен поставити Замовнику Товар вітчизняного або іноземного виробництва (за винятком Товарів виробництва суб’єктів, щодо яких діє рішення про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України "Про санкції"), якість якого повинна відповідати діючим ДСТУ (ТУ, ISO тощо). В момент передачі (поставки) Товару, Постачальник надає Замовнику відповідні документи, що підтверджують якість Товару або якість сировини з якої виготовлено Товар (паспорт, висновок органу стандартизації, декларація відповідності, сертифікат якості або відповідності тощо). Постачальник гарантує Замовнику надійність та якість Товару (у т.ч. якість сировини з якої виготовлено Товар) поставленого за цим Договором протягом 12 (дванадцять)місяців з дати передачі (прийому) Товару. При виявленні Замовником виробничих дефектів Товару (у тому числі прихованих) під час його приймання, Постачальник зобов’язаний протягом 5 (п'яти) календарних днів від дати приймання власними силами і за власний рахунок усунути дефекти Товару, а якщо дефекти усунути не можливо замінити його на аналогічний якісний Товар. У випадку передчасного виходу з ладу або виявлення дефектів Товару (в тому числі прихованих) протягом строку дії гарантії, які не дозволяють продовжити нормальну експлуатацію (використання) Товару, за умови що передчасний вихід з ладу або дефекти не є наслідками порушень правил експлуатації та зберігання, Постачальник гарантує безкоштовне усунення дефектів або заміну Товару на якісний протягом 10 (десяти) календарних днів від дати отримання письмового повідомлення Замовника про виявлені недоліки, шляхом заміни неякісного Товару на Товар належної якості. Доставка Товару, що підлягає гарантійному обслуговуванню або заміні, здійснюється Постачальником власними силами і за свій рахунок. У разі усунення дефектів Товару, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється знову, починаючи із дня заміни.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-11-006711-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 грудня, 10:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 66 500.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 грудня, 14:23 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 332.50 UAH без ПДВ |
---|
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку7 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.12.2023 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2371213034 |
---|---|
Поштова адреса | 07553, Україна, Київська область, Леляки, Корнійчука, 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андросович Сергій Адамович |
Телефон | +380951494198 |
Ел. пошта | askn@ukr.net |
Відсутній
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 45032336 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04136, місто Київ, вул.Тираспольська, будинок 58, квартира 282, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул.Тираспольська, будинок 58, квартира 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +380933566958 |
Ел. пошта | fuzzinsts1@gmail.com |
не залучається
Умови оплати: Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата за цим Договором не передбачається. Ціни вказуються у національній валюті України - гривнях з копійками. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Місце поставки (передачі) Товару:54005,Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв,, вул. Нікольська30. Поставка (передача) Товару (в т.ч. його необхідної кількості) Постачальником Замовнику здійснюється в пункті поставки в термін до 23.12.2023 включно, але в будь-якому випадку не пізніше терміну дії цього Договору (п. 10.1 цього Договору). Приймання Товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється представниками Замовника за наявності документів, що підтверджують кількість, якість та комплектність поставленого Товару (у т.ч. його складових). У разі відсутності документів, що підтверджують кількість, якість та комплектність поставленого Товару, Замовник відкладає його приймання до надання Постачальником відповідних документів. Приймання Товару за кількістю, якістю та комплектністю оформлюється видатковою накладною та актом приймання (додаток 22 до наказу Міністерства оборони України від 17.08.2017 №440), які підписуються представниками Замовника і Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08220847 |
Поштова адреса | 54030, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ НІКОЛЬСЬКА, будинок 30 |
Ім'я |
Костенко Костянтин |
Телефон | 380936058937 |
Ел. пошта | koskoskoskos20111993@gmail.com |