На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
6 480 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Скасування неуспішне
15 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
: 1. Не коректно зазначений Всеукраїнський стандарт в частині Технічного завдання 2. Не врахований повний перелік послуг відповідно до коду ДК 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення», на цьому етапі проведення закупівлі не можливо внести зміни та привести у відповідність Технічне завдання/Проєкт договору
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-11-021658-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 квітня, 15:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 480 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 грудня, 12:15 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 32 400.00 UAH з ПДВ |
---|
послуги з прання білизни, за кодом ДК 021:2015 - 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення»180000 кілограм Адреса поставки: 33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Київська 78Г Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98310000-9, Послуги з прання і сухого чищення |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 42044820 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, 33028, Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 2А, офіс 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Людмила КОРОБЕЙНІКОВА |
Телефон | 380673609394 |
Ел. пошта | go.ukdsv@gmail.com |
немає
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45098122 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, місто Рівне, вулиця Пластова, будинок 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микита Оголюк |
Телефон | +380976078180 |
Ел. пошта | rv.inclean@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-08 11:43:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-09 11:43:06
Опис
1.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. У підпункті 1.1. пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що учасники на підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції надають довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням контактного телефону замовника (замовників), ПІБ, адреси, номеру договору та дати укладання, суми виконаних зобов’язань. Крім того, в абзаці 2 підпункту 1.2 пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що інформація про наявність відповідних договорів, зазначених у довідці повинна підтверджуватися на веб-порталі уповноваженого органу https//prozorro.gov.ua. Додатково учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію (довідку) із посиланням на номери всіх закупівель, зазначених у довідці. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасник на виконання вищезазначених вимог Замовника у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 14.12.2023 № 33/03, в якій зазначено, що сума виконаних зобов’язань за договором від 15.05.2023 № 130 складає 176 000,00 грн. Крім того, у зазначеній довідці є посилання на відповідну закупівлю за номером ID: UA-2023-04-24-002488-a. Проте відповідно до звіту про виконання зазначеного договору про закупівлю (UA-2023-04-24-002488-a), оприлюдненого в електронній системі закупівель, сума оплати за договором від 15.05.2023 № 130 складає 103 376,00 гривень. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в частині зміни суми виконаних зобов’язань. 2.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. У підпункті 1.2. пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що учасниками до довідки додається сканована (скановані) копія(копії) всіх зазначених у довідці договорів із контрагентами згідно з предметом закупівлі у повному обсязі, або частково виконаний. До довідки додаються копії документів, складених відповідно до законодавства України, якими підтверджується виконання договору у повному обсязі за аналогічним (аналогічними) договором (договорами). 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно звіту про виконання договору, оприлюдненого замовником в електронній системі закупівель, договір виконано на 103 376,00 грн., а до тендерної пропозиції долучено один акт приймання-передачі послуг за листопад 2023 року на 15 904,00 гривень. Інші акти приймання-передачі послуг не долучені. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити акти приймання-передачі послуг на 103 376,00 грн. 3.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. У підпункті 1.3. пункту 3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що учасниками подається позитивний лист-відгук. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім'я, по-батькові керівника та номер телефону), інформацію про те що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно та в повному обсязі відповідно до умов договору, чи застосовувалися до учасника оперативно–господарські санкції з боку Замовника. Відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (при наявності) та містити підпис керівника та печатку (при наявності) контрагента. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Лист-відгук від 15.12.2023 не містить інформації про ціну договору, по батькові керівника, інформацію про те, що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скоригований лист-відгук в частині зазначення інформації про ціну договору, по батькові керівника, інформацію про те, що роботи за договором на дату надання відгуку виконані якісно. 4.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. У підпункті 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником визначено, що учасниками подається довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, стан (Обов’язкове зазначення приміщення та обладнання). Пунктом 2 Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником визначено, що вивезення брудної білизни та доставку чистої білизни Учасник (Виконавець) здійснює самостійно належним йому транспортом за адресою Замовника. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка про наявність матеріально технічної бази № 18/03 від 14.12.2023 не містить інформації про наявність транспорту або відповідних пояснень відсутності потреби в транспорті. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити скориговану довідку про наявність матеріально технічної бази з інформацією про наявність транспорту або відповідні пояснення відсутності потреби в транспорті.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000010 |
Поштова адреса | 33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Ім'я |
Людмила Романчук |
Телефон | +380989265588,+380362281692 |
Ел. пошта | skprokl@gmail.com |