На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Замовник: 1.1. Найменування: комунальний заклад "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Южноукраїнської міської ради". 1.2. Код за ЄДРПОУ: 34129019. 1.3. Місцезнаходження: вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002. 1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35411001077761 відкритий у Головному управлінні державної казначейської служби України у Миколаївській області, пр-т Леніна, буд. 141-в, м. Миколаїв, 54055, МФО 826013. 1.5. Уповноважена особа замовника, яка здійснює зв’язок з учасниками (прізвище, ім.’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса) Трущенко Світлана Олександрівна, юрисконсульт комунального закладу "Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Южноукраїнської міської ради", вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002, тел. (05136) 5-65-01, факс (05136) 5-57-22, е-mail: kzcsprd@gmail.com. 2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі 9426,00 грн. (дев`ять тисяч чотириста двадцять шість грн. 00 коп.) у т. ч. з ПДВ. У вартість предмета закупівлі входить доставка і складання стільців. 3. Інформація про предмет закупівлі. 3.1. Найменування предмета закупівлі стільці, код державного класифікатора – 39112000-0, (меблі для сидіння та їх частини, код державного класифікатора – 31.00.1). 3.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вул. Молодіжна, буд. 5-А, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, 55002. 3.3. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг протягом місяця з дати укладання договору. 3.4. Детальний опис предмета закупівлі та технічні (якісні) вимоги до нього викладено в додатку № 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 3.5. Продавець зобов`язується одночасно з поставкою товару надати гігієнічний висновок, сертифікат якості, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов`язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України. 4. Термін дії договору договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2016 року, а у разі невиконання фінансових зобов`язань – до повного їх виконання. 5. Умови розрахунків Замовник проводить розрахунки з Продавцем у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару. Оплата здійснюєтьс у розмірі повної вартості товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Продавця. Розрахунки проводяться відповідно до пред`явленого Продавцем рахунку та після підписання Замовником накладної про отримання товару. У разі якщо закупівлю не буде профінансовано в повному обсязі, Покупець залишає за собою право скоригувати перелік та кількість товарів. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції в електронному сканованному вигляді наступні документи: 1. Інформаційний лист або довідка, яка містить відомості про Учасника: - реквізити (місцезнаходження, телефон, факс). Для юридичних осіб: - керівництво (посада, прізвище, імя, по-батькові). 2. Інформаційний лист або довідка, яка містить відомості про реєстрацію юридичної особи/ фізичної особи-підприємця. Всі копії документів Учасника повинні бути завірені підписом керівника чи підписом фізичної особи-підприємця з розшифровкою прізвища та ініціалів підписанта, словосполученням "згідно з оригіналом" та відбитком печатки учасника (за наявності). 7. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі 06.05.2016 р. 17:00 год. 7. Дата та час початку подання пропозицій 10.05.2016 р. 8:00 год. 8. Дата та час закінчення подання пропозицій 13.05.2016 р. 8:00 год. 9. Крок аукціону 95,00 грн. (дев`яносто п`ять грн. 00 коп.) 10. Інша інформація 10.1 У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. 10.2 Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників згідно з п. 6 цього Оголошення та копія Статуту чи іншого установчого документу, а також документу, що підтверджує правомочність укладання договору про закупівлю в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою надаються Замовнику Переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-04-29-000080-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 6 травня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 травня, 17:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 21:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 9 42600 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 травня, 15:49 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9500 грн. з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
---|
Найменування предмета закупівлі стільці, код державного класифікатора – 39112000-0, (меблі для сидіння та їх частини, код державного класифікатора – 31.00.1). Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вул. Молодіжна, буд. 5-А, м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, 55002 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг протягом місяця з дати укладання договору. Продавець зобов`язується одночасно з поставкою товару надати гігієнічний висновок, сертифікат якості, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов`язковими на території України нормами і правилами, оформлений відповідно до вимог законодавства України. Стілець ISO Чорний металевий каркас з прямокутної металевої труби з заокругленими сторонами. Каркас суцільнозварний, виконаний з міцного металу. Основа стільця конференц-основа. М’які сидіння і спинка. Сидіння – тканина. Колір бази/оббивки - сірий. Ширина стільця 540мм Висота посадки 500мм Глибина сидіння 440мм Додатково: комфортна спинка і сидіння Кількість - 30 шт.30 штука Адреса поставки: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, вул. Молодіжна, буд 5-А Строк: до 19.06.2016 21:06 Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці Код ДК 016:2010: 31.00.1, Меблі для сидіння та їхні частини |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2959011296 |
---|---|
Поштова адреса | 27500, Україна, Кировоградская, Светловодск, 27500 Кіровоградська обл. м.Світловодськ вул.9 Січня буд.100/А кв.4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Игорь Кухарь |
Телефон | +38 067 630-04-52 |
Ел. пошта | svetlovodsk_mebel@mail.ru |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40353949 |
---|---|
Поштова адреса | 62322, Україна, Харківська область, Дергачі, с. Безруки, вул. Тельмана, 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бойко Антон Анатолійович |
Телефон | +38 095 157-43-03 |
Ел. пошта | 18032016o@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32819986 |
---|---|
Поштова адреса | 54029, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, 12-а Поздовжня 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ніколаєнко Наталя Володимирівна |
Телефон | +38 067 510-17-33 |
Ел. пошта | 5480219@ukr.net |
додаток № 1.PDF
PDF,
|
||
додаток № 2.PDF
PDF,
|
||
паспорт директора.PDF
PDF,
|
||
протокол о назначении диреткора.PDF
PDF,
|
||
реквизиты.PDF
PDF,
|
||
свидетельство.PDF
PDF,
|
||
Скан сертификатов.pdf
pdf,
|
||
статут.PDF
PDF,
|
Назва організації | КЗ ЦСПРД |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34129019 |
Поштова адреса | 55002, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул.Молодіжна, 5а |
Ім'я |
Трущенко С.О. |
Телефон | +38 068 313-29-31 |
Ел. пошта | lawyer.lana@yandex.ru |
Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Переносна радіостанція Motorola R7 А VНF
555 000 00 грн
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладн...
Послуги з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів
1 385 431 25 грн