На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
35 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Проведення аудиторської перевірки фінансової звітності установи за період: 01.01.2014 - 31.12.2015. Здійснити аудиторську перевірку повного пакету річної фінансової звітності Замовника за 2014-2015 звітні роки, з метою висловлення аудитором думки про те, чи фінансова звітність відображає достовірно, в усіх суттєвих аспектах фінансовий стан Замовника на 31.12.2015р., його фінансові результати та рух грошових коштів за роки, що закінчився на зазначену дату, відповідно до дотримання вимог П(С)БО фінансової звітності, - складена в усіх суттєвих аспектах відповідно до П(С)БО, надалі – завдання аудиту. Аудиторський звіт, що буде надано Замовнику за результатами аудиту, буде складено (схема, форма, термінологія) відповідно до вимог МСА та вимог Розпорядження № 237 від 19.02.2003 р. Київської Міської Державної Адміністрації «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва» п. 1.2.
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 19 травня, 09:13
Опис
В зв’язку з ненаданням технічного опису предмету закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-05-17-000140-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 18 травня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 травня, 18:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 21:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 35 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Початок аукціону | 23 травня, 13:00 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 300.00 UAH з ПДВ |
---|
69.20.10 - Послуги щодо фінансового аудиту ДК 021:2015: 79212200-5 — Послуги з проведення внутрішньої аудиторської перевірки ДК 016:2010: 69.20.10 — Послуги щодо фінансового аудиту1 послуга Адреса поставки: 02232, Україна, Київ, Київ, вул.Закревського, 81/1 Строк: до 29.06.2016 21:06 Код ДК 021:2015: 79212200-5, Послуги з проведення внутрішньої аудиторської перевірки Код ДК 016:2010: 69.20.10, Послуги щодо фінансового аудиту |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26188308 |
Поштова адреса | 02232, Україна, Київська область, Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1 |
Ім'я |
Кучма Наталія Олександрівна |
Телефон | 340445354039 |
Ел. пошта | kdctender@gmail.com |