На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 917 312.00 UAH
Замовник
КП Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25 Черкаської міської ради Черкаської області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Місцезнаходження Замовника: 18030, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Нарбутівська,206.Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведено в ч.6 р.ІІІ та Додатку 3 тендерної документації. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду. забезпечення тендерної пропозиції: розмір: 39000,00 грн. (тридцять дев’ять тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі.
Скасування неуспішне
5 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 25 грудня, 18:27
Опис
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. (Замовником під час розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: надати сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT), в електронній системі закупівель не були враховані наступні невідповідності в документах тендерної пропозиції, а саме: учасники у складі тендерної пропозиції, повинні надати сканкопію звіту про аудит системи управління органу сертифікації, що видав вищевказані сертифікати та програму проведення наглядових аудитів. Згідно абз.3 п.43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження)
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-13-015447-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 лютого, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 917 312.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 586.56 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 39 000.00 UAH |
Послуги з організації харчування59675 одиниця Адреса поставки: 18030, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Нарбутівська,206 Строк: до 31.12.2024 15:53 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №25 Черкаської міської ради Черкаської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25728145 |
Поштова адреса | 18030, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Нарбутівська,206 |
Ім'я |
Бардіс Наталія Миколаївна |
Телефон | +380965510551 |
Ел. пошта | bulgalter25ck@ukr.net |