На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-15-010753-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 600.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 503.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги по обслуговуванню та забезпеченню безперервної роботи системи «Облік Пільгових Перевезень», а саме: А) підтримка стабільної роботи додатку “Модуль керування картками” (для оперативної видачі карток з прив’язкою до громадянина, для деактивації картки по її номеру або по прізвищу власника (у разі втрати права на пільгу), перевидачі втраченої картки з одночасним блокуванням попередньої та перенесенням залишку, зміна прізвища, тощо), Б) підтримка стабільної роботи модуля “Вузлова база даних” на кожному валідаторі ( зберігається список активних карток, «чорний» список деактивованих карток, тарифи, довідник категорій пільг з відповідними обмеженнями, та з привʼязкою до маршруту та перевізника), В) підтримка стабільної роботи модуля “Динамічна база даних” на кожному валідаторі ( зберігається список непереданих в центр обробки даних поїздок), Г) Наявність (на обладнанні Учасника) та забезпечення стабільної роботи Центральної бази даних (містить всю інформацію, що передають валідатори про здійснені поїздки та всі дані про картки), Д) підтримка стабільної роботи онлайн модуля “Формування звітів” (з розробкою нових звітів за вимогою), Є) здійснення групування та шифрування всіх відправлених даних по спец протоколу для забезпечення цілісності персональних даних та періодична зміна ключа шифрування даних для захисту від фішингових атак.120300 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72300000-8, Послуги у сфері управління даними |
Забезпечення стабільної роботи Інтернет центру обробки даних, а саме: - інтернет портал з ssl-сертифікатом: www.opp.org.ua (цілодобовий прийом даних захищеним каналом від всіх верифікованих валідаторів, роздача актуальної інформації вузловим базам даних на валідатори про зміни в тарифах, нарахуваннях і деактивовані картки); - наявність та підтримка серверу для розміщення інтернет порталу (з виділенним інтернет каналом на download 1Gb); - оплата мобільного інтернету для валідаторів12 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72300000-8, Послуги у сфері управління даними |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Код ЄДРПОУ | 36471843 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська,4 оф.52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Єрьомін Сергій Іванович |
Телефон | +380976705119 |
Ел. пошта | rada-golos@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Лубенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24565327 |
Поштова адреса | 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, ПРОСПЕКТ ВОЛОДИМИРСЬКИЙ, будинок 9 |
Ім'я |
Цибульська Кіра Володимирівна |
Телефон | 380536171454 |
Ел. пошта | sz@lubnyrada.gov.ua |