На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-20-021668-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 січня, 17:39 |
Дата останніх змін | 22 січня, 12:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 647 950.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 січня, 14:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 76 479.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 152 959.00 UAH |
Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій та елементів будівель (98340000-8)1 послуга Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 17:39 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98340000-8, Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги |
03.01.2024 відбувся електронний аукціон щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій та елементів будівель (98340000-8), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Участь в електронному аукціоні прийняли тендерні пропозиції учасників: 1. ТОВ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"; 2. ДП "ІНЖЕКСБУД". Найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника ДП "ІНЖЕКСБУД", яка становить: 5 965 401,00 грн з ПДВ. За результатами розгляду пропозиції учасника замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ДП "ІНЖЕКСБУД" у складі тендерної пропозиції. На усунення виявлених невідповідностей учасник ДП "ІНЖЕКСБУД" не надав: - визначений статутом документ про погодження вчинення значного правочину або правочину, щодо якого є заінтересованість, або інформацію в довільній формі відповідно до абзацу другого підпункту 1.6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, фактично підтвердивши листом від 09.01.2024 № 103 необхідність отримання такого погодження; - документи, що підтверджують податковий статус учасників – витяг з Реєстру платників податку на додану вартість. Відповідно до пункту 63.2 статті 63 Податкового кодексу України взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають всі платники податків. Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, у тому числі нерезидентів, зазначених у пункті 64.5 статті 64 цього Кодексу, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов'язку щодо сплати того або іншого податку та збору. Відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу V Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр платників податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих як платники податку. Учасником надано довідку про визначення відповідальної особи за організацію експлуатації ліфтів та видачі нарядів-допусків до виконання робіт на висоті, до якої долучено копії посвідчень, витягів з протоколів, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, отриману відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Проте на цих працівників не надано копій документів, передбачених абзацами п’ятим та шостим підпункту 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації, листів-згоди на обробку їх персональних даних, а також копії наказу про надання працівникові права видачі нарядів-допусків до виконання робіт на висоті та довідки, складеної у довільній формі, про наявність засобів захисту, необхідних під час виконання робіт на висоті (миття зовнішніх поверхонь вікон, очищення дахів та придашків від снігу, обслуговування зовнішніх блоків побутових кондиціонерів), у кількості, необхідній для всіх працівників, які залучатимуться до таких робіт (каски, запобіжні пояси тощо) відповідно до підпункту 4.1.12 пункту 4 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.06.2007 за № 573/13840. Відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За таких обставин учасник ДП "ІНЖЕКСБУД" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Пропозиція, що подана учасником відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), абзацу другого пункту 4 наказу Пенсійного фонду України від 24.12.2021 №180 “Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів” була розглянута робочою групою для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, проведення переговорів у разі здійснення переговорної процедури закупівлі (протокол від 10.01.2024 № 3).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
03.01.2024 відбувся електронний аукціон щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з прибирання будинків, прибудинкової території, прилеглих тротуарів та утримання інженерних комунікацій та елементів будівель (98340000-8), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Участь в електронному аукціоні прийняли тендерні пропозиції учасників: 1. ТОВ "АЛМА ФАСІЛІТІ ГРУП"; 2. ДП "ІНЖЕКСБУД". Найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника ДП "ІНЖЕКСБУД", яка становить: 5 965 401,00 грн з ПДВ. За результатами розгляду пропозиції учасника замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ДП "ІНЖЕКСБУД" у складі тендерної пропозиції. На усунення виявлених невідповідностей учасник ДП "ІНЖЕКСБУД" не надав: - визначений статутом документ про погодження вчинення значного правочину або правочину, щодо якого є заінтересованість, або інформацію в довільній формі відповідно до абзацу другого підпункту 1.6 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, фактично підтвердивши листом від 09.01.2024 № 103 необхідність отримання такого погодження; - документи, що підтверджують податковий статус учасників – витяг з Реєстру платників податку на додану вартість. Відповідно до пункту 63.2 статті 63 Податкового кодексу України взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають всі платники податків. Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, у тому числі нерезидентів, зазначених у пункті 64.5 статті 64 цього Кодексу, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов'язку щодо сплати того або іншого податку та збору. Відповідно до пункту 183.12 статті 183 розділу V Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр платників податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих як платники податку. Учасником надано довідку про визначення відповідальної особи за організацію експлуатації ліфтів та видачі нарядів-допусків до виконання робіт на висоті, до якої долучено копії посвідчень, витягів з протоколів, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, отриману відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Проте на цих працівників не надано копій документів, передбачених абзацами п’ятим та шостим підпункту 1 розділу ІІ додатку 1 до тендерної документації, листів-згоди на обробку їх персональних даних, а також копії наказу про надання працівникові права видачі нарядів-допусків до виконання робіт на висоті та довідки, складеної у довільній формі, про наявність засобів захисту, необхідних під час виконання робіт на висоті (миття зовнішніх поверхонь вікон, очищення дахів та придашків від снігу, обслуговування зовнішніх блоків побутових кондиціонерів), у кількості, необхідній для всіх працівників, які залучатимуться до таких робіт (каски, запобіжні пояси тощо) відповідно до підпункту 4.1.12 пункту 4 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.06.2007 за № 573/13840. Відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За таких обставин учасник ДП "ІНЖЕКСБУД" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Пропозиція, що подана учасником відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), абзацу другого пункту 4 наказу Пенсійного фонду України від 24.12.2021 №180 “Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів” була розглянута робочою групою для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, проведення переговорів у разі здійснення переговорної процедури закупівлі (протокол від 10.01.2024 № 3).
Код ЄДРПОУ | 21638184 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Булах Олена Костянтинівна |
Телефон | +380442857103 |
Ел. пошта | inzheksbud@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40969787 |
---|---|
Поштова адреса | 02095, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Анни Ахматової, буд. 47, офіс 1-19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дудченко Олександр Юрійович |
Телефон | 380443375863 |
Ел. пошта | a.dudchenko@almafg.com |
-
безготівковий розрахунок
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Пенсійний фонд України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00035323 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Бастіонна, 9 |
Ім'я |
Крупіна Олена Юріївна (Krupina Elena ) |
Телефон | +380442848724 |
Ел. пошта | lkrupina@ukr.net |