На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
302 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування, ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-20-022705-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 січня, 14:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 302 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 грудня, 12:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 512.00 UAH з ПДВ |
---|
Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування42 послуга Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, Харків, відповідно до Додатку №1 до договору Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Підстави відхилення з посиланням на положення Особливостей: підпункт 1 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Підстави відхилення з посиланням на умови тендерної документації: пункт 1 частини 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Невідповідності: 1. На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей учасника, виконати умови замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу). 1.2.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник. Вищезазначені документи надані лише на три транспортні засоби. Транспорт реагування учасника має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Зазначені в даному абзаці документи надані лише на три транспортні засоби. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.2. Гарантійний лист учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким учасник, гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені в місцях міста, що його характеризують). 1.2.4. Інформація про формений одяг охоронників, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.2.5. Копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаного обладнання (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, тощо). 2. На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, які відповідають вимогам пунктам 16 та 17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 та статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (із змінами). В довідці зазначити інформацію про задіяних працівників, а саме: П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони учасника має бути не нижче 3 кваліфікаційного розряду, (персонал охорони - не менше 16 осіб, працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб). Довідка надана лише на 10 осіб персоналу охорони. 2.1.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку працівників, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. Документи надані лише на 10 осіб персоналу охорони. 2.1.3. Свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації (не нижче 3 кваліфікаційного розряду) – вимога стосується переліку персоналу охорони (не менше 16 осіб), що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.2. Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. 2.3. Лист в довільній формі, якій підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єктах замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa тa про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння, eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду; нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.3.1. Трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками, задіяними для технічного обслуговування системи сигналізації, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.3.2. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів». - копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах, та висновки психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. - копії чинних особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о та копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 3. На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію фінансової звітності за 2022 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді), яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835. Для учасників, які не подавали звітність в 2022 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів. 4. На вимогу Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 1. Лист-гарантія на офіційному бланку Учасника щодо можливості надання послуг по адресах, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, та згода, що у разі перемоги у процедурі закупівлі, за необхідності, здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, встановлених на об’єктах Замовника. Переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації та підключення (переключення) абонентських охоронних пристроїв, встановлених на об’єктах Замовника, до ПЦС Переможця здійснюється останнім протягом одного робочого дня з моменту отримання письмової заявки Замовника без перерви в продовженні здійснення постійного спостереження за сигналізацією. Замовник не несе витрати на заходи з перепрограмування або переобладнання (переоснащення) технічних засобів сигналізації, встановлених на об’єктах, які знаходяться під охороною, у разі необхідності переключення їх на пульт централізованого спостереження, що підтримує інший протокол передавання тривожної інформації. Також не надана згода з наведеними технічними вимогами, засвідчена підписом керівника або уповноваженої посадової особи та відбитком печатки (за наявності) Учасника, що Учасник, в разі визнання його Переможцем, гарантує забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Переможець гарантує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, для усунення несправностей сигналізації на об’єкті. Переможець гарантує проведення комплексу організаційно-технічних заходів з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи посиленого персоналу охорони на кожний із вищезазначених об’єктів міста Харкова при спрацюванні сигналізації на об’єктах Замовника та надходження тривожного повідомлення ПЦС Переможця. Переможець гарантує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації на об’єктах Замовника, підключених на ПЦС Учасника (за певний період). Переможець надає Замовнику права здійснювати самостійні (планові та позапланові), або спільні з Переможцем, контрольні перевірки якості надання послуг з своєчасного прибуття груп посиленого персоналу охорони. Переможець забезпечує організацію взаємодії з правоохоронними органами з питань, пов'язаних з охороною об'єктів Замовника. Переможець забезпечує проведення інструктажу персоналу Замовника щодо експлуатації сигналізації на "Об’єкті". 2. Витяг з ЄДПРОУ (не раніш місячної давнини відносно дати подання) та гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умов негайного прибуття групи реагування Учасника на об'єкт Замовника у випадку надходження до ПЦС сигналу «ТРИВОГА» та забезпечення ним безперебійної роботи системи сигналізації, з доказами виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на вказаній території відповідно до пункту 3.2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 4. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 14001:2015, IDT (ДСТУ ISO 14001:2015), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 5. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 6. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», в сферах діяльності (стосовно): обслуговування систем безпеки, електромонтажних робіт. 7. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень». 8. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації.» стосовно послуг щодо обслуговування систем охоронної сигналізації. 9. Чинний договір страхування на послуги що надаються, з лімітом відповідальності на суму не менш очікуваної вартості, скан-копія якого надається у складі пропозиції. 10. Довідка (у довільній формі) про ознайомлення з об’єктами охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ). З метою належної організації охорони об’єкта щодо спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування і якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктами охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Доказ попереднього узгодження з замовником дати та часу ознайомлення з об’єктами відповідно до графіку роботи замовника шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктами охорони. 11. Підписаний учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Підстави відхилення з посиланням на положення Особливостей: підпункт 1 пункту 44 Особливостей (замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Підстави відхилення з посиланням на умови тендерної документації: пункт 1 частини 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Невідповідності: 1. На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей учасника, виконати умови замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу). 1.2.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник. Вищезазначені документи надані лише на три транспортні засоби. Транспорт реагування учасника має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Зазначені в даному абзаці документи надані лише на три транспортні засоби. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.2. Гарантійний лист учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким учасник, гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені в місцях міста, що його характеризують). 1.2.4. Інформація про формений одяг охоронників, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.2.5. Копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаного обладнання (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, тощо). 2. На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, які відповідають вимогам пунктам 16 та 17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 та статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (із змінами). В довідці зазначити інформацію про задіяних працівників, а саме: П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони учасника має бути не нижче 3 кваліфікаційного розряду, (персонал охорони - не менше 16 осіб, працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб). Довідка надана лише на 10 осіб персоналу охорони. 2.1.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку працівників, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. Документи надані лише на 10 осіб персоналу охорони. 2.1.3. Свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації (не нижче 3 кваліфікаційного розряду) – вимога стосується переліку персоналу охорони (не менше 16 осіб), що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.2. Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. 2.3. Лист в довільній формі, якій підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єктах замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa тa про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння, eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду; нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.3.1. Трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками, задіяними для технічного обслуговування системи сигналізації, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.3.2. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів». - копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах, та висновки психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. - копії чинних особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о та копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 3. На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію фінансової звітності за 2022 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді), яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835. Для учасників, які не подавали звітність в 2022 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів. 4. На вимогу Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 1. Лист-гарантія на офіційному бланку Учасника щодо можливості надання послуг по адресах, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, та згода, що у разі перемоги у процедурі закупівлі, за необхідності, здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, встановлених на об’єктах Замовника. Переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації та підключення (переключення) абонентських охоронних пристроїв, встановлених на об’єктах Замовника, до ПЦС Переможця здійснюється останнім протягом одного робочого дня з моменту отримання письмової заявки Замовника без перерви в продовженні здійснення постійного спостереження за сигналізацією. Замовник не несе витрати на заходи з перепрограмування або переобладнання (переоснащення) технічних засобів сигналізації, встановлених на об’єктах, які знаходяться під охороною, у разі необхідності переключення їх на пульт централізованого спостереження, що підтримує інший протокол передавання тривожної інформації. Також не надана згода з наведеними технічними вимогами, засвідчена підписом керівника або уповноваженої посадової особи та відбитком печатки (за наявності) Учасника, що Учасник, в разі визнання його Переможцем, гарантує забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Переможець гарантує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, для усунення несправностей сигналізації на об’єкті. Переможець гарантує проведення комплексу організаційно-технічних заходів з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи посиленого персоналу охорони на кожний із вищезазначених об’єктів міста Харкова при спрацюванні сигналізації на об’єктах Замовника та надходження тривожного повідомлення ПЦС Переможця. Переможець гарантує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації на об’єктах Замовника, підключених на ПЦС Учасника (за певний період). Переможець надає Замовнику права здійснювати самостійні (планові та позапланові), або спільні з Переможцем, контрольні перевірки якості надання послуг з своєчасного прибуття груп посиленого персоналу охорони. Переможець забезпечує організацію взаємодії з правоохоронними органами з питань, пов'язаних з охороною об'єктів Замовника. Переможець забезпечує проведення інструктажу персоналу Замовника щодо експлуатації сигналізації на "Об’єкті". 2. Витяг з ЄДПРОУ (не раніш місячної давнини відносно дати подання) та гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умов негайного прибуття групи реагування Учасника на об'єкт Замовника у випадку надходження до ПЦС сигналу «ТРИВОГА» та забезпечення ним безперебійної роботи системи сигналізації, з доказами виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на вказаній території відповідно до пункту 3.2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 4. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 14001:2015, IDT (ДСТУ ISO 14001:2015), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 5. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 6. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», в сферах діяльності (стосовно): обслуговування систем безпеки, електромонтажних робіт. 7. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень». 8. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації.» стосовно послуг щодо обслуговування систем охоронної сигналізації. 9. Чинний договір страхування на послуги що надаються, з лімітом відповідальності на суму не менш очікуваної вартості, скан-копія якого надається у складі пропозиції. 10. Довідка (у довільній формі) про ознайомлення з об’єктами охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ). З метою належної організації охорони об’єкта щодо спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування і якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктами охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Доказ попереднього узгодження з замовником дати та часу ознайомлення з об’єктами відповідно до графіку роботи замовника шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктами охорони. 11. Підписаний учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника.
Код ЄДРПОУ | 40108955 |
---|---|
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Третьяк |
Телефон | +380955023165 |
Ел. пошта | sergtrt1969@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 42509387 |
---|---|
Поштова адреса | 61068, Україна, Харківська область, місто Харків, Сабурівська набережна, будинок 5, кімната 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шульга Володимир Васильович |
Телефон | +380504036307 |
Ел. пошта | tovozoffice@gmail.com |
не залучається
Замовник здійснює оплату наданих послуг, що підтверджується підписаними Сторонами актом приймання-передачі наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок, передбаченого для їх оплати.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02146328 |
Поштова адреса | 61007, Україна, Харківська область, Харків, Біблика, 26 |
Ім'я |
Халіна Надія Миколаївна |
Телефон | 380577255005 |
Ел. пошта | nkhalina76@ukr.net |