На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
23 792 924.00 UAH
9 501 156.00 UAH
6 149 104.00 UAH
4 255 444.00 UAH
3 887 220.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-27-011343-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 січня, 08:00 |
Дата останніх змін | 30 квітня, 00:04 |
Скасовано
30 квітня, 00:00
Відміна лоту
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 30 квітня, 00:04
Опис
Відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-27-011343-a Лот 1 з підстави, що передбачена п.п.1, п. 50 відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг.
Причина відміни
Відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-27-011343-a Лот 1 з підстави, що передбачена п.п.1, п. 50 відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг.
Очікувана вартість закупівлі | 9 501 156.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 січня, 11:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 47 505.78 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 285 000.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 1 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва1 лот Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35601826 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Авілко |
Телефон | +380676344888 |
Ел. пошта | kontraktprodrezerv5@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40665499 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ірина Моргунова |
Телефон | +380503886620 |
Ел. пошта | i.morgunova@pontem.com.ua |
не залучаються
Очікувана вартість закупівлі | 6 149 104.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 січня, 12:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 30 745.52 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 184 400.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 2 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва1 лот Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено, що відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) існує наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації з наступних причин: 1) Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації учасники зобов’язані надати: «Розроблене відповідно до норм постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 чотиритижневе мультипрофільне сезонне меню, погоджене з Держпродспоживслужбою із зазначенням одночасно не менше 3 наборів страв з можливістю їх вибору або вибору їх компонентів споживачами з урахуванням особливих дієтичних потреб здобувачів освіти з зазначенням енергетичної цінності (ккал) на кожну страву згідно меню.». Учасник ТОВ «Контракт продрезерв 5» в своїй пропозиції пропонує 3-и варіанти комплексу монопрофільного меню, що не передбачає самостійного вибору страв учнями, а лише цілим комплексом, що не відповідає пункту 1 додатку 2 тендерної документації, адже мультипрофільне харчування працює за принципом «шведського столу», який передбачає вибір компонентів срав учнями, що надає можливість дітям обрати та компанувати різні страви на особистий смак. 2) Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації учасники зобов’язані надати: «Розроблене відповідно до норм постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 чотиритижневе мультипрофільне сезонне меню, погоджене з Держпродспоживслужбою із зазначенням одночасно не менше 3 наборів страв з можливістю їх вибору або вибору їх компонентів споживачами з урахуванням особливих дієтичних потреб здобувачів освіти з зазначенням енергетичної цінності (ккал) на кожну страву згідно меню.». Надане учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» меню не відповідає нормам Постанови 305, а саме – Додатку 9: Згідно з Додатком 9 «НОРМИ споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування», щоденна норма овочів на сніданок для всіх вікових категорій – 100 грам. В наданому учасником «Контракт Продрезерв 5»: «Примірне чотиритижневе сезонне меню мультипрофільне для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти у разі п’ятиденного перебування на осінній сезон, зимовий сезон 2023 року» в меню третього тижня у середу варіант сніданку 2 пропонується страва «Овочі різні (огірки, помідори, тощо)» для учнів від 6 до 11 років виходом 25 грам, а для учнів від 11 до 14 років та для учнів від 14 до 18 років – дана страва не пропонується взагалі. Отже, надане учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» меню не відповідає пункту 1 додатку 2 тендерної документації та нормам Постанови 305. 3) Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації важливою умовою було саме зазначити енергетичну цінність (ккал) на кожну страву згідно меню, адже батьки учнів бажають розуміти скільки калорій, білків, жирів та вуглеводів отримує їх дитина в шкільному закладі щоденно – це важливо для дітей, які мають приписи лікарів щодо харчування, а також для дітей, що займаються спортом. Також обов’язковою умовою було погодження меню з стравами з зазначенням енергетичної цінності (ккал) з фаховою структурою – Держпродспоживслужбою. Учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано меню, яке не містить енергетичну цінність (ккал) на кожну страву згідно меню. Але, учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано додаток до меню, в якому зазначається енергетична цінність. Замовником розглянуто даний додаток та встановлено наступне: В меню на осінній та зимовий сезон 2023 року на перший тиждень, п’ятниця на сніданок 3 пропонується страва «Овочі різні (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 85 гр. Також в меню на третій тиждень, вівторок, сніданок 1 включає страву «Овочі різні (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 85 гр. В додатку не зазначена енергетична цінність (ккал) на дані страви. В меню на весняний та літній сезон 2023 року на перший тиждень п’ятниця, сніданок 3 пропонується страва «Овочі різні свіжі (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 85 гр. Також в меню на третій тиждень, вівторок, сніданок 1 включає страву «Овочі різні свіжі (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 85 гр. В меню на третій тиждень, середа, сніданок 2 включає страву «Овочі різні свіжі (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 55 гр. В додатку не зазначена енергетична цінність (ккал) на дані страви. Також у наданому учасником меню на весняний та літній сезон 2023 року на страву «Салат зі свіжих огірків» виходом 70 грам в додатку зазначені різні показники: «Салат зі свіжих огірків» 70 гр: Білки - 0,41 гр Жири - 1,74 Вуглеводи - 1,81 Калорійність - 24,6 Ккал та «Салат зі свіжих огірків»70 гр: Білки - 0,549 гр Жири - 2,167 Вуглеводи - 2,264 Калорійність - 30,749 Ккал Крім того, учасником не підтверджено, що додаток є невід’ємною частиною меню та був також погоджений Держпродспоживслужбою. Замовником також виявлено (інформація що міститься у відкритому доступі в електронній системі закупівель "Prozorro"), що учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» брав участь в інших закупівлях: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-04-006255-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-19-017542-a, в яких надавалося теж саме меню, але без додатку з енергетичною цінністю (ккал) на кожну страву. Таким чином, учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не виконано вимоги пункту 1 додатку 2 тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 4 додатку 2 тендерної документації: «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, складену у довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників. Обов’язковим є наявність в складі працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати відповідно до вимог ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів – технолога.». ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не надало у складі пропозиції сертифікати саме щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, будь-якої організації в харчовому ланцюгу, що не відповідає пункту 4 додатку 2 тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено, що відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) існує наявна підстава для відхилення тендерної пропозиції учасника, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації з наступних причин: 1) Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації учасники зобов’язані надати: «Розроблене відповідно до норм постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 чотиритижневе мультипрофільне сезонне меню, погоджене з Держпродспоживслужбою із зазначенням одночасно не менше 3 наборів страв з можливістю їх вибору або вибору їх компонентів споживачами з урахуванням особливих дієтичних потреб здобувачів освіти з зазначенням енергетичної цінності (ккал) на кожну страву згідно меню.». Учасник ТОВ «Контракт продрезерв 5» в своїй пропозиції пропонує 3-и варіанти комплексу монопрофільного меню, що не передбачає самостійного вибору страв учнями, а лише цілим комплексом, що не відповідає пункту 1 додатку 2 тендерної документації, адже мультипрофільне харчування працює за принципом «шведського столу», який передбачає вибір компонентів срав учнями, що надає можливість дітям обрати та компанувати різні страви на особистий смак. 2) Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації учасники зобов’язані надати: «Розроблене відповідно до норм постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 чотиритижневе мультипрофільне сезонне меню, погоджене з Держпродспоживслужбою із зазначенням одночасно не менше 3 наборів страв з можливістю їх вибору або вибору їх компонентів споживачами з урахуванням особливих дієтичних потреб здобувачів освіти з зазначенням енергетичної цінності (ккал) на кожну страву згідно меню.». Надане учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» меню не відповідає нормам Постанови 305, а саме – Додатку 9: Згідно з Додатком 9 «НОРМИ споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування», щоденна норма овочів на сніданок для всіх вікових категорій – 100 грам. В наданому учасником «Контракт Продрезерв 5»: «Примірне чотиритижневе сезонне меню мультипрофільне для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти у разі п’ятиденного перебування на осінній сезон, зимовий сезон 2023 року» в меню третього тижня у середу варіант сніданку 2 пропонується страва «Овочі різні (огірки, помідори, тощо)» для учнів від 6 до 11 років виходом 25 грам, а для учнів від 11 до 14 років та для учнів від 14 до 18 років – дана страва не пропонується взагалі. Отже, надане учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» меню не відповідає пункту 1 додатку 2 тендерної документації та нормам Постанови 305. 3) Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації важливою умовою було саме зазначити енергетичну цінність (ккал) на кожну страву згідно меню, адже батьки учнів бажають розуміти скільки калорій, білків, жирів та вуглеводів отримує їх дитина в шкільному закладі щоденно – це важливо для дітей, які мають приписи лікарів щодо харчування, а також для дітей, що займаються спортом. Також обов’язковою умовою було погодження меню з стравами з зазначенням енергетичної цінності (ккал) з фаховою структурою – Держпродспоживслужбою. Учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано меню, яке не містить енергетичну цінність (ккал) на кожну страву згідно меню. Але, учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» надано додаток до меню, в якому зазначається енергетична цінність. Замовником розглянуто даний додаток та встановлено наступне: В меню на осінній та зимовий сезон 2023 року на перший тиждень, п’ятниця на сніданок 3 пропонується страва «Овочі різні (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 85 гр. Також в меню на третій тиждень, вівторок, сніданок 1 включає страву «Овочі різні (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 85 гр. В додатку не зазначена енергетична цінність (ккал) на дані страви. В меню на весняний та літній сезон 2023 року на перший тиждень п’ятниця, сніданок 3 пропонується страва «Овочі різні свіжі (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 85 гр. Також в меню на третій тиждень, вівторок, сніданок 1 включає страву «Овочі різні свіжі (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 85 гр. В меню на третій тиждень, середа, сніданок 2 включає страву «Овочі різні свіжі (огірок, помідори, тощо) з виходом страви 55 гр. В додатку не зазначена енергетична цінність (ккал) на дані страви. Також у наданому учасником меню на весняний та літній сезон 2023 року на страву «Салат зі свіжих огірків» виходом 70 грам в додатку зазначені різні показники: «Салат зі свіжих огірків» 70 гр: Білки - 0,41 гр Жири - 1,74 Вуглеводи - 1,81 Калорійність - 24,6 Ккал та «Салат зі свіжих огірків»70 гр: Білки - 0,549 гр Жири - 2,167 Вуглеводи - 2,264 Калорійність - 30,749 Ккал Крім того, учасником не підтверджено, що додаток є невід’ємною частиною меню та був також погоджений Держпродспоживслужбою. Замовником також виявлено (інформація що міститься у відкритому доступі в електронній системі закупівель "Prozorro"), що учасник ТОВ «Контракт Продрезерв 5» брав участь в інших закупівлях: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-04-006255-a та https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-19-017542-a, в яких надавалося теж саме меню, але без додатку з енергетичною цінністю (ккал) на кожну страву. Таким чином, учасником ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не виконано вимоги пункту 1 додатку 2 тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 4 додатку 2 тендерної документації: «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку, складену у довільній формі про наявність в штаті підприємства працівників (із зазначенням ПІБ працівників та їх посади), які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифікатів зазначених працівників. Обов’язковим є наявність в складі працівників, які пройшли навчання і отримали сертифікати відповідно до вимог ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів – технолога.». ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не надало у складі пропозиції сертифікати саме щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, будь-якої організації в харчовому ланцюгу, що не відповідає пункту 4 додатку 2 тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Контракт Продрезерв 5» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 35601826 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Авілко |
Телефон | +380676344888 |
Ел. пошта | kontraktprodrezerv5@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40665499 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ірина Моргунова |
Телефон | +380503886620 |
Ел. пошта | i.morgunova@pontem.com.ua |
не залучаються
Очікувана вартість закупівлі | 4 255 444.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 21 277.22 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 127 600.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 3 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва1 лот Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40665499 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ірина Моргунова |
Телефон | +380503886620 |
Ел. пошта | i.morgunova@pontem.com.ua |
не залучаються
Очікувана вартість закупівлі | 3 887 220.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 436.11 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 116 600.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Лот 4 Послуги з організації гарячого харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти територіальної громади міста Києва1 лот Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 2 проєкту договору Строк: до 30.06.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40665499 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ірина Моргунова |
Телефон | +380503886620 |
Ел. пошта | i.morgunova@pontem.com.ua |
не залучаються
Назва організації | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37397216 |
Поштова адреса | 02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 6-А |
Ім'я |
Поліно Олена Анатоліївна |
Телефон | 380633197098 |
Ел. пошта | dnepr-osvitakkt@ukr.net |