На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
855 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
19 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 19 лютого, 00:01
Опис
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Постанови Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У Замовника наразі відсутня подальша потреба у закупівлі послуг за предметом Послуги з прибирання (послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення та прибудинкової території) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90910000-9 (закупівля № UA-2023-12-29-007724-a) у зв’язку із внесенням змін до структури Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг в частині створення структурного підрозділу з питань господарського забезпечення, до функцій якого належить прибирання Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг. З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 1 пункту 50 Постанови Замовник відміняє відкриті торги (закупівля № UA-2023-12-29-007724-a) з причин відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Крім того на виконання вимог пункту 50 Постанови у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Ідентифікаційний номер | UA-2023-12-29-007724-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 лютого, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 855 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 січня, 12:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 275.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з прибирання (послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення та прибудинкової території)1 послуга Адреса поставки: 02081, Україна, Київська область, Київ, Дніпровська набережна, 19б Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
10.01.2024 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей та необхідністю надання згідно вимог тендерної документації наступних документів: - позитивні листи-відгуки, видані не пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи контрагента та печаткою, в тому числі відсутній лист-відгук до договору від 18.02.2022 № 1005; - скановані копії договору від 18.02.2022 № 1005, додаткових угод та актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього від 01.06.2022 № kp000000807 та від 01.06.2022 № kp000000835; договору від 17.02.2020 № 2/20 та актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього; актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до договору від 10.02.2022 № 6, зміст та вигляд яких згідно п. 1.4 Розділу III тендерної документації повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії; - гарантійний лист стосовно того, що «Усі витрати, які учасник, як переможець торгів передбачає нести під час надання послуг прибирання прибудинкової території, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть». Разом з тим Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІНГ-ПРО» невідповідності було усунено не в повній мірі, а саме. 1) Не надано договір від 18.02.2022 № 1005, додаткові угоди та акти здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього від 01.06.2022 № kp000000807 та від 01.06.2022 № kp000000835, договір від 17.02.2020 № 2/20 та акти здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього, зміст та вигляд яких згідно п. 1.4 Розділу III тендерної документації повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Учасником відскановано зазначені документи з їх ксерокопій, що, в свою чергу є порушення вимог тендерної документації. Крім того Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІНГ-ПРО» надано лист-роз’яснення щодо аналогічних договорів від 10.01.2024 № 10/3 щодо відсутності вимог Замовника щодо надання оригіналів документів, але в п. 1.4 Розділу III тендерної документації Замовником чітко зазначено, що зміст та вигляд скан-копій документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів. Тобто Учасник мав здійснити сканування документів з їх оригіналів. Щодо ідентифікаторів закупівель, зазначених в листі-роз’яснені, то Замовник вимагав надання саме документів, а не посилання на відповідні закупівлі. Крім того в електронній системі закупівлі не публікуються акти здачі-приймання робіт (надання послуг), надання яких теж вимагалося тендерною документацією Замовника. 2) На листі відгуку Головного управління ДПС у Кіровоградській області від 10.01.2024 № 162/6/11-28-17-13 відсутня печатка органу, що його видав, та не зазначено посилання на номер та дату договору; суму договору, вартість наданих послуг, як того вимагала тендерна документація (див. Додаток 1) Крім того листи-відгуки Головного управління ДПС у Київській області від 08.01.2024 № 516/6/10-36-17-01 та № 517/6/10-36-17-01 Учасником відскановано з їх ксерокопій, а не з оригіналів відповідних документів. Також на даних листах-відгуках відсутні печатки органу, що їх видав. Стосовно інформації, викладеної в листі-роз’яснені щодо використання печатки від 10.01.2024 № 10/3, повідомляю, що згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» забороняється вимагати наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки. Згідно вимог тендерної документації Замовник встановив необхідність проставляння на листах-відгуках печатки не суб’єкта господарювання, а органу, який цей відгук видав (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування). Крім того в період оскарження умов закупівлі не було подано жодної скарги та вимоги щодо обов’язковості зазначення печатки на листах-відгуках. Це в свою чергу свідчить, що Учасники закупівлі погодилися з даною вимогою тендерної документації. Враховуючи все вищезазначене, Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІНГ-ПРО» повністю не виправив виявлені після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
10.01.2024 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей та необхідністю надання згідно вимог тендерної документації наступних документів: - позитивні листи-відгуки, видані не пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи контрагента та печаткою, в тому числі відсутній лист-відгук до договору від 18.02.2022 № 1005; - скановані копії договору від 18.02.2022 № 1005, додаткових угод та актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього від 01.06.2022 № kp000000807 та від 01.06.2022 № kp000000835; договору від 17.02.2020 № 2/20 та актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього; актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до договору від 10.02.2022 № 6, зміст та вигляд яких згідно п. 1.4 Розділу III тендерної документації повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії; - гарантійний лист стосовно того, що «Усі витрати, які учасник, як переможець торгів передбачає нести під час надання послуг прибирання прибудинкової території, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть». Разом з тим Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІНГ-ПРО» невідповідності було усунено не в повній мірі, а саме. 1) Не надано договір від 18.02.2022 № 1005, додаткові угоди та акти здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього від 01.06.2022 № kp000000807 та від 01.06.2022 № kp000000835, договір від 17.02.2020 № 2/20 та акти здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього, зміст та вигляд яких згідно п. 1.4 Розділу III тендерної документації повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Учасником відскановано зазначені документи з їх ксерокопій, що, в свою чергу є порушення вимог тендерної документації. Крім того Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІНГ-ПРО» надано лист-роз’яснення щодо аналогічних договорів від 10.01.2024 № 10/3 щодо відсутності вимог Замовника щодо надання оригіналів документів, але в п. 1.4 Розділу III тендерної документації Замовником чітко зазначено, що зміст та вигляд скан-копій документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів. Тобто Учасник мав здійснити сканування документів з їх оригіналів. Щодо ідентифікаторів закупівель, зазначених в листі-роз’яснені, то Замовник вимагав надання саме документів, а не посилання на відповідні закупівлі. Крім того в електронній системі закупівлі не публікуються акти здачі-приймання робіт (надання послуг), надання яких теж вимагалося тендерною документацією Замовника. 2) На листі відгуку Головного управління ДПС у Кіровоградській області від 10.01.2024 № 162/6/11-28-17-13 відсутня печатка органу, що його видав, та не зазначено посилання на номер та дату договору; суму договору, вартість наданих послуг, як того вимагала тендерна документація (див. Додаток 1) Крім того листи-відгуки Головного управління ДПС у Київській області від 08.01.2024 № 516/6/10-36-17-01 та № 517/6/10-36-17-01 Учасником відскановано з їх ксерокопій, а не з оригіналів відповідних документів. Також на даних листах-відгуках відсутні печатки органу, що їх видав. Стосовно інформації, викладеної в листі-роз’яснені щодо використання печатки від 10.01.2024 № 10/3, повідомляю, що згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» забороняється вимагати наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки. Згідно вимог тендерної документації Замовник встановив необхідність проставляння на листах-відгуках печатки не суб’єкта господарювання, а органу, який цей відгук видав (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування). Крім того в період оскарження умов закупівлі не було подано жодної скарги та вимоги щодо обов’язковості зазначення печатки на листах-відгуках. Це в свою чергу свідчить, що Учасники закупівлі погодилися з даною вимогою тендерної документації. Враховуючи все вищезазначене, Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІНГ-ПРО» повністю не виправив виявлені після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Андрушкевич |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | y.andrushkevych@cpg.fm |
не залучаються
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник процедури закупівлі ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надання: - довідки в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), що має містити: назва організації – Замовника (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування), № Договору, дата укладання Договору; - скановані копії аналогічних відповідно до предмету закупівлі договорів із усіма додатками до цього договору та підписаними актами, що підтверджують факт його повного виконання; - позитивні листи-відгуки від контрагентів (лише органи державної влади, чи органи місцевого самоврядування) по кожному вказаному у довідці аналогічному договору, видані не пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи контрагента та печаткою, у якому має бути зазначено дату його видачі та вихідний номер, посилання на номер та дату договору; предмет договору; суму договору, вартість наданих послуг, інформацію про своєчасність та якість надання послуг та відсутність претензій або зауважень з боку контрагента. Разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції подано Довідку від 05.01.2024 № 03 із зазначенням лише одного аналогічного договору, не зазначено номер та дату договору, як того вимагає тендерна документація (Додаток 1), та надано сканкопії одного договору та одного листа-відгуку. В тендерній документації вимагається надання не менше трьох аналогічних договорів. Також Учасником в складі тендерної пропозиції подано лист-відгук від 15.01.2021 № 233/08/42-21 Одеського обласного центру зайнятості, що виданий пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій та не зазначено суму договору та вартість наданих послуг. Згідно наданого аналогічного договору від 21.02.2020 № 21/02 ціна договору із врахуванням додаткових угод складає 3 559 971,17 грн., а згідно актів прийому-передачі наданих послуг – 3 071 256,97 грн., що свідчить про його неповне виконання. Також згідно п. 1.2 Розділу III тендерної документації вимагалося надання Учасником у складі пропозиції акту огляду місця надання послуг, підписаного уповноваженою особою замовника та уповноваженою особою учасника. Разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції даний акт огляду не надано. Згідно п. 2 «Інші документи, які має подати Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання Учасником листів-згод, згідно з якими зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особи згідні надавати послуги під відеонаглядом. Учасником в складі тендерної пропозиції даних листів-згод не надано. 17.01.2024 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей та необхідністю надання згідно вимог тендерної документації наступних документів: - довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), що має містити: назва організації – Замовника (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування), № Договору, дата укладання Договору; - підписані акти, що підтверджують факт повного виконання договору від 21.02.2020 № 21/02; - додатково не менше двох сканованих копій аналогічних відповідно до предмету закупівлі договорів із усіма додатками до цього договору та підписаними актами, що підтверджують факт його повного виконання; - позитивні листи-відгуки, видані згідно вимог тендерної документації; - листи-згоди, згідно з якими зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особи згідні надавати послуги під відеонаглядом; - акт огляду місця надання послуг, підписаний уповноваженою особою замовника та уповноваженою особою учасника. Разом з тим Учасником ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» невідповідності було усунено не в повній мірі та подано частину документів, які не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: 1) Згідно згоди на обробку персональних даних Литвиненко О.С. та Бондар М.І. згода на обробку надається Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а замовником закупівлі № UA-2023-12-29-007724-a є Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2) Не надано листи-згоди, згідно з якими зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особи згідні надавати послуги під відеонаглядом (вимога п. 2 «Інші документи, які має подати Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 1). 3) На листі відгуку Одеського міського центру зайнятості від 15.01.2024 № 1186/0119/11 відсутня печатка органу, що його видав як того вимагала тендерна документація (вимога п. 3 критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додаток 1). 4) Учасником відскановано договір від 31.07.2020 № 67/08/П-20 та додаткові угоди до нього з їх ксерокопій, що, в свою чергу є порушення вимог тендерної документації, оскільки згідно п. 1.4 Розділу III тендерної документації зміст та вигляд скан-копій документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Враховуючи все вищезазначене, Учасник ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» повністю не виправив виявлені після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та надав частину документів, які не відповідають вимогам тендерної документації. Тому тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надання: - довідки в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), що має містити: назва організації – Замовника (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування), № Договору, дата укладання Договору; - скановані копії аналогічних відповідно до предмету закупівлі договорів із усіма додатками до цього договору та підписаними актами, що підтверджують факт його повного виконання; - позитивні листи-відгуки від контрагентів (лише органи державної влади, чи органи місцевого самоврядування) по кожному вказаному у довідці аналогічному договору, видані не пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи контрагента та печаткою, у якому має бути зазначено дату його видачі та вихідний номер, посилання на номер та дату договору; предмет договору; суму договору, вартість наданих послуг, інформацію про своєчасність та якість надання послуг та відсутність претензій або зауважень з боку контрагента. Разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції подано Довідку від 05.01.2024 № 03 із зазначенням лише одного аналогічного договору, не зазначено номер та дату договору, як того вимагає тендерна документація (Додаток 1), та надано сканкопії одного договору та одного листа-відгуку. В тендерній документації вимагається надання не менше трьох аналогічних договорів. Також Учасником в складі тендерної пропозиції подано лист-відгук від 15.01.2021 № 233/08/42-21 Одеського обласного центру зайнятості, що виданий пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій та не зазначено суму договору та вартість наданих послуг. Згідно наданого аналогічного договору від 21.02.2020 № 21/02 ціна договору із врахуванням додаткових угод складає 3 559 971,17 грн., а згідно актів прийому-передачі наданих послуг – 3 071 256,97 грн., що свідчить про його неповне виконання. Також згідно п. 1.2 Розділу III тендерної документації вимагалося надання Учасником у складі пропозиції акту огляду місця надання послуг, підписаного уповноваженою особою замовника та уповноваженою особою учасника. Разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції даний акт огляду не надано. Згідно п. 2 «Інші документи, які має подати Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання Учасником листів-згод, згідно з якими зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особи згідні надавати послуги під відеонаглядом. Учасником в складі тендерної пропозиції даних листів-згод не надано. 17.01.2024 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей та необхідністю надання згідно вимог тендерної документації наступних документів: - довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), що має містити: назва організації – Замовника (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування), № Договору, дата укладання Договору; - підписані акти, що підтверджують факт повного виконання договору від 21.02.2020 № 21/02; - додатково не менше двох сканованих копій аналогічних відповідно до предмету закупівлі договорів із усіма додатками до цього договору та підписаними актами, що підтверджують факт його повного виконання; - позитивні листи-відгуки, видані згідно вимог тендерної документації; - листи-згоди, згідно з якими зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особи згідні надавати послуги під відеонаглядом; - акт огляду місця надання послуг, підписаний уповноваженою особою замовника та уповноваженою особою учасника. Разом з тим Учасником ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» невідповідності було усунено не в повній мірі та подано частину документів, які не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: 1) Згідно згоди на обробку персональних даних Литвиненко О.С. та Бондар М.І. згода на обробку надається Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а замовником закупівлі № UA-2023-12-29-007724-a є Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 2) Не надано листи-згоди, згідно з якими зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особи згідні надавати послуги під відеонаглядом (вимога п. 2 «Інші документи, які має подати Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 1). 3) На листі відгуку Одеського міського центру зайнятості від 15.01.2024 № 1186/0119/11 відсутня печатка органу, що його видав як того вимагала тендерна документація (вимога п. 3 критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додаток 1). 4) Учасником відскановано договір від 31.07.2020 № 67/08/П-20 та додаткові угоди до нього з їх ксерокопій, що, в свою чергу є порушення вимог тендерної документації, оскільки згідно п. 1.4 Розділу III тендерної документації зміст та вигляд скан-копій документів повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Враховуючи все вищезазначене, Учасник ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» повністю не виправив виявлені після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції та надав частину документів, які не відповідають вимогам тендерної документації. Тому тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 40075836 |
---|---|
Поштова адреса | 03186, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА АНТОНОВА, будинок 5 А, офіс 303 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Бондаренко |
Телефон | +380502425293 |
Ел. пошта | servislendbond1@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37310884 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Київ, Ярославська 11 В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гургєнідзе Олена Вікторівна |
Телефон | +380997240259 |
Ел. пошта | elenagurgenidze@ukr.net |
не залучатиме
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21638184 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Булах Олена Костянтинівна |
Телефон | +380442857103 |
Ел. пошта | inzheksbud@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2008971226 |
---|---|
Поштова адреса | 03134, Україна, Київська область, Київ, проспект Корольова, будинок 8, квартира 178 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Захарчук Ольга Павлівна |
Телефон | 380936510411 |
Ел. пошта | zaharchuk.o.p@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39785346 |
Поштова адреса | 02081, Україна, Київська область, Київ, Дніпровська набережна, 19б |
Ім'я |
Мірошніченко Валерій Миколайович |
Телефон | 380442026027 |
Ел. пошта | miroshnichenko.v.m@gmail.com |