На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
662 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-05-001618-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 січня, 11:03 |
Дата останніх змін | 1 лютого, 16:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 662 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 січня, 14:37 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 314.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги із організації шкільного харчування, а саме: забезпечення одноразовим гарячим харчуванням здобувачів освіти пільгових категорій (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)8547 одиниця Адреса поставки: 02221, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського, буд. 37-Б Строк: до 31.12.2024 11:03 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТАРЕ МІСТО ПЛЮС" по процедурі відкритих торгів № UA-2024-01-05-001618-a щодо закупівлі Послуги із організації шкільного харчування, а саме: забезпечення одноразовим гарячим харчуванням здобувачів освіти пільгових категорій (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги з наступних підстав: Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Обґрунтування: 1. Учасник надав цінову пропозицію не завірену належним чином, а саме підписом та печаткою. Пропозиція учасника є такою, яка не відповідає формі, що була заявлена у додатку №1 до тендерної документації замовника, де зазначається, що “Пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. 2. Учасником не було надано: - Проєкт договору про закупівлю відповідно до Додатку 4 ТД; - Відомостей про виконання аналогічних договорів по організації шкільного харчування в закладах освіти; 3. Учасником надана довідка про наявність автотранспорту та догорів оренди автотранспорту (який немає кінцевого строку дії). Договір оренди цього ж самого автомобіля, був заявлений також іншим учасником, а саме ФОП Музичук Є.В, як орендований (закупівля №UA-2024-01-03-003072-a та №UA-2023-12-28-005018-a), що свідчить про фактичну відсутність автотранспорту. 4. Відповідно до додатку 2.2. надані медичні книжки працівників, які будуть залучені до виконання послуг з організації шкільного харчування в закладі освіти були заявлені в інших тендерних пропозиціях (закупівля №UA-2024-01-05-006400-a, №UA-2024-01-05-003680-a, №UA-2024-01-08-005073-a), а також в них зазначено, що вони є працівниками ФОП Музичук Є.В. 5. Відповідно до Тендерної документації, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 7 Учасник має надати: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Документи подаються, відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Учасник надав довідку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що лише частково відповідає Додатку 3 тендерної документації Замовника. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку з додатками/документ, складений та підписаний учасником: - Щодо відомчого лабораторного контролю питної води, готових страв, гігієнічних змивів; - Щодо забезпечення збереження приміщень та обладнання, розташованому в харчоблоці замовника. Уразі необхідності здійснювати відшкодування завданих збитків; - Про забезпечення їдальні достатньою кількістю столового та кухонного посуду, кухонного інвентаря та ін. - Гарантійний лист про вивіз продуктових відходів із території закладу освіти. 6. Відсутнє примірне меню на зимовий період.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "СТАРЕ МІСТО ПЛЮС" по процедурі відкритих торгів № UA-2024-01-05-001618-a щодо закупівлі Послуги із організації шкільного харчування, а саме: забезпечення одноразовим гарячим харчуванням здобувачів освіти пільгових категорій (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги з наступних підстав: Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Обґрунтування: 1. Учасник надав цінову пропозицію не завірену належним чином, а саме підписом та печаткою. Пропозиція учасника є такою, яка не відповідає формі, що була заявлена у додатку №1 до тендерної документації замовника, де зазначається, що “Пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. 2. Учасником не було надано: - Проєкт договору про закупівлю відповідно до Додатку 4 ТД; - Відомостей про виконання аналогічних договорів по організації шкільного харчування в закладах освіти; 3. Учасником надана довідка про наявність автотранспорту та догорів оренди автотранспорту (який немає кінцевого строку дії). Договір оренди цього ж самого автомобіля, був заявлений також іншим учасником, а саме ФОП Музичук Є.В, як орендований (закупівля №UA-2024-01-03-003072-a та №UA-2023-12-28-005018-a), що свідчить про фактичну відсутність автотранспорту. 4. Відповідно до додатку 2.2. надані медичні книжки працівників, які будуть залучені до виконання послуг з організації шкільного харчування в закладі освіти були заявлені в інших тендерних пропозиціях (закупівля №UA-2024-01-05-006400-a, №UA-2024-01-05-003680-a, №UA-2024-01-08-005073-a), а також в них зазначено, що вони є працівниками ФОП Музичук Є.В. 5. Відповідно до Тендерної документації, Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 7 Учасник має надати: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Документи подаються, відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Учасник надав довідку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що лише частково відповідає Додатку 3 тендерної документації Замовника. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку з додатками/документ, складений та підписаний учасником: - Щодо відомчого лабораторного контролю питної води, готових страв, гігієнічних змивів; - Щодо забезпечення збереження приміщень та обладнання, розташованому в харчоблоці замовника. Уразі необхідності здійснювати відшкодування завданих збитків; - Про забезпечення їдальні достатньою кількістю столового та кухонного посуду, кухонного інвентаря та ін. - Гарантійний лист про вивіз продуктових відходів із території закладу освіти. 6. Відсутнє примірне меню на зимовий період.
Код ЄДРПОУ | 45038647 |
---|---|
Поштова адреса | 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Закревського Миколи будинок 6а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Годило |
Телефон | +380736494949 |
Ел. пошта | serzhodylo@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 19027846 |
---|---|
Поштова адреса | 02222, Україна, Київська область, Київ, Беретті, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мальона Євген Олександрович |
Телефон | 380445451028 |
Ел. пошта | zenit_1@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 247 з поглибленим вивченням іноземних мов» Деснянського району міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03598788 |
Поштова адреса | 02221, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Миколи Закревського, буд. 37-Б |
Ім'я |
Мовчан Катерина Сергіївна ( ) |
Телефон | +380445157021 |
Ел. пошта | sch-247@ukr.net |