На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
593 670.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Обґрунтування Опис обґрунтування: 1. Необхідні обсяги закупівлі Всього порцій 7700 з них : - для дітей 6-11 років 4 158; . - для дітей 11-14 років 2 849; - для дітей 14-18 років 693; - кількість дітей 6-11 років - 54; - кількість дітей 11-14 років - 37; - кількість дітей 14-18 років - 9; кількість робочих навчальних днів - 77 2. Якісні характеристики Сніданки та обіди, що відповідають вимогам Постанови КМУ № 305 від 24.03.2021 р. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» із змінами і доповненнями 3. Очікувана ціна і обсяги закупівлі Очікувана ціна за одну порцію без ПДВ: - для дітей 6-11 років вартість сніданку 76 гривень; - для дітей 11-14 років вартість сніданку 78 гривень; - для дітей 15-18 років вартість сніданку 80 гривень; Очікувана вартість закупівлі: 593670,00 грн. (п’ятсот дев’яносто три тисячі шістьсот сімдесят грн 00 коп.) з ПДВ. Вартість закупівлі складається з сум: - для дітей 6-11 років – 316008,00 гривень; - для дітей 11-14 років – 222222,00 гривень; - для дітей 14-18 років – 55440,00 гривень
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-10-008325-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 лютого, 10:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 593 670.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 січня, 14:32 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 936.00 UAH без ПДВ |
---|
ДК 021:2015 код CPV 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів від 6 до 11 років (сніданки), учнів від 11 до 14 років (обіди) та учнів від 14 до 18 років (обіди)) на 2024р.1 послуга Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, вулиця Академіка Курчатова, будинок 18/1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. Відхилити пропозицію учасника процедурі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі: «ДК 021:2015 код СРУ 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів від 6 до 11 років (сніданки), учнів від 11 до 14 років (обіди) та учнів від 14 до 18 років (обіди)) на 2024 рік» - «ФОП "МУЗИЧУК ЄВГЕН ВАЛЕНТИНОВИЧ"» з таких підстав: 1.1. Згідно з п.2 Додатку 2 таблиці «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», вказано, що «В разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію». По даним системи Ргохогго, в закупівлях UA-2023-12-28-005018-а, UA-2024-01-09-005799-а, UA-2024-01-02-001381-а, UA-2024-01-08-006682-a заявлені одні й ті ж самі працівники. 1.2. Згідно Додатку З ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «В складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене та затверджене у встановленому порядку в Головному управління Держпродспоживслужби м. Києва примірне чотиритижневе сезонне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від 6 до 11 років, від 11 до 14 років, від 14 до 18 років». Меню надано виключно на весняний період. 1.3. Згідно з п.З Додатку 2 таблиці «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Довідка про виконання аналогічного договору містить неповну інформацію щодо договору зі школою №275, а саме: відсутні реквізити договору (номер та дата) та сума договору. 1.4. Викладений Учасником в складі пропозиції договір зі школою №275 не містить реквізитів (номер та дату) та суми договору. 1.5. Довідки надані Учасником в складі тендерної пропозиції датовані 03.01.2024р., що суперечить даті початку процедури закупівлі Замовником (10.01.2024р.) та не містять підписів, не зазначені посада керівника учасника або уповноваженої ним особи та не містять прізвища особи, яка повинна була підписати ці довідки.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. Відхилити пропозицію учасника процедурі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі: «ДК 021:2015 код СРУ 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів від 6 до 11 років (сніданки), учнів від 11 до 14 років (обіди) та учнів від 14 до 18 років (обіди)) на 2024 рік» - «ФОП "МУЗИЧУК ЄВГЕН ВАЛЕНТИНОВИЧ"» з таких підстав: 1.1. Згідно з п.2 Додатку 2 таблиці «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», вказано, що «В разі, якщо замовником в ході розгляду тендерної пропозиції буде встановлено, що подані учасником працівники задіяні в наданні послуг по інших договорах, або заявлені в інших тендерних процедурах, замовник відхиляє пропозицію такого учасника через невідповідність даному кваліфікаційному критерію». По даним системи Ргохогго, в закупівлях UA-2023-12-28-005018-а, UA-2024-01-09-005799-а, UA-2024-01-02-001381-а, UA-2024-01-08-006682-a заявлені одні й ті ж самі працівники. 1.2. Згідно Додатку З ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «В складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблене та затверджене у встановленому порядку в Головному управління Держпродспоживслужби м. Києва примірне чотиритижневе сезонне меню, скориговане по наступним віковим категоріям учнів: від 6 до 11 років, від 11 до 14 років, від 14 до 18 років». Меню надано виключно на весняний період. 1.3. Згідно з п.З Додатку 2 таблиці «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Довідка про виконання аналогічного договору містить неповну інформацію щодо договору зі школою №275, а саме: відсутні реквізити договору (номер та дата) та сума договору. 1.4. Викладений Учасником в складі пропозиції договір зі школою №275 не містить реквізитів (номер та дату) та суми договору. 1.5. Довідки надані Учасником в складі тендерної пропозиції датовані 03.01.2024р., що суперечить даті початку процедури закупівлі Замовником (10.01.2024р.) та не містять підписів, не зазначені посада керівника учасника або уповноваженої ним особи та не містять прізвища особи, яка повинна була підписати ці довідки.
Код ЄДРПОУ | 2702615039 |
---|---|
Поштова адреса | 03131, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Соснова (Деснянський р-н), будинок 23 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анжеліка Соляник |
Телефон | +380671945095 |
Ел. пошта | staremistokyiv@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 19027846 |
---|---|
Поштова адреса | 02222, Україна, Київська область, Київ, Беретті, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мальона Євген Олександрович |
Телефон | 380445451028 |
Ел. пошта | zenit_1@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №152 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03875118 |
Поштова адреса | 02156, Україна, м. Київ, вулиця Академіка Курчатова, будинок 18/1 |
Ім'я |
Муравйова Наталья Едуардівна |
Телефон | 380445182543 |
Ел. пошта | sch152@ukr.net |