На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
201 288.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-10-009785-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 лютого, 14:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 201 288.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 31 січня, 13:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 012.88 UAH з ПДВ |
---|
Послуги веб-хостингу для розміщення серверів державної установи «Фонд енергоефективності»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72410000-7, Послуги провайдерів |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до вимог пп. 1 п. 5 Додатку 1 та п. 1 Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, Замовником передбачено, що ЦОД Виконавця повинен відповідати вимогам стандарту Tier III відповідно до класифікації Uptime Institute (uptimeinstitute.com). Учасник повинен надати сертифікат Tier III або висновок компетентної експертної установи про відповідність датацентру вимогам Tier III. Замовник має право на перевірку відповідності ЦОД Виконавця вимогам стандарту Tier III безпосередньо на майданчику Виконавця. В підтвердження відповідності якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що вимагаються Замовником, Учасником завантажено в електронну систему документи під назвою «11. ТС Довідка про відповідність Tier III.pdf» та «11.1. ТС Звіт аудит інженерних систем (Tier III).pdf», проте зазначені документи не підтверджують, наявність сертифіката Tier III або висновку компетентної експертної установи про відповідність датацентру вимогам Tier III. Згідно зі статтею 3 Закону України «Про науково-технічну експертизу», принципами наукової і науково-технічної експертизи є: компетентність і об’єктивність осіб, установ та організацій, що проводять експертизу; врахування світового рівня науково-технічного прогресу, норм і правил технічної та екологічної безпеки, міжнародних угод; експертиза громадської думки з питання щодо предмету експертизи, її об’єктивна оцінка; відповідальність за достовірність і повноту аналізу, обґрунтованість рекомендацій експертизи. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про наукову і науково-технічну експертизу», замовники наукової і науково-технічної експертизи формують завдання на проведення експертизи, забезпечують оплату витрат на її проведення, оплату праці експертів або послуг організаторів експертизи. Частиною п’ятою статті 4 Закону України «Про наукову і науково-технічну експертизу» визначено, що організаторами наукової та науково-технічної експертизи є фізичні та юридичні особи, які на підставі доручення або договору з замовниками організовують та проводять експертизу і подають експертні висновки. Згідно з частини сьомої статті 4 Закону України «Про наукову і науково-технічну експертизу», експертами є фізичні особи, які мають високу кваліфікацію, спеціальні знання і безпосередньо здійснюють наукову чи науково-технічну експертизу та несуть персональну відповідальність за достовірність і повноту аналізу, обґрунтованість рекомендацій відповідно до вимог завдання на проведення експертизи. Відповідно до статті 7 Закону України «Про науково-технічну експертизу», фізичні особи, які на постійній або професійній основі здійснюють діяльність, пов’язану з наданням експертних послуг, крім осіб, зазначених у частині другій цієї статті, та юридичні особи, статутом яких передбачено таку діяльність, повинні пройти державну акредитацію і отримати свідоцтво, що підтверджує кваліфікацію його отримувача з питання організації та проведення наукової і науково-технічної експертизи. Порядок проведення державної акредитації фізичних і юридичних осіб на право проведення наукової і науково-технічної експертизи, форму свідоцтва на право проведення такої експертизи та перелік документів державного зразка, що дають фізичним особам право на провадження експертної діяльності і надання експертних послуг без отримання свідоцтва, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері науки. Державну акредитацію фізичних і юридичних осіб на право проведення наукової і науково-технічної експертизи проводить центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері наукової, науково-технічної діяльності. Згідно з інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА ГРІССІН ІНФОТЕК Україна» є: 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування (основний) та додаткові: 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування; 33.20 Установлення та монтаж машин і устаткування. Також, як вбачається з наданого Звіту про аудит інженерних системи центру обробки даних (ЦОД) від 28.02.2017 року від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА ГРІССІН ІНФОТЕК Україна» автором звіту є Галіновський О., підписантом Звіту є директор вказаного товариства, таким чином, вказаний звіт підписаний особою, яка не проводила відповідне обстеження. Відомості про відповідність вказаних осіб критеріям, визначеним законом України «Про наукову і науково-технічну експертизу» як в самому Звіті так і в наданих Учасником документах – відсутні, при цьому у Галіновського О. наявний сертифікат Accredited Tier Designer (ATD) от Uptime Institute, який лише підтверджує проходження ним курсу професійного навчання для спеціалістів в області проєктування ЦОД. Слід зазначити, що вимоги тендерної документації передбачають, орім іншого, можливість надання саме висновку від компетентної експертної установи, відповідно до чинного законодавства України, а не від Uptime Institute чи експертів Uptime Institute. Адже, Uptime Institute здійснює сертифікацію, за результатами якої видає сертифікати, а не висновки. Таким чином, ТОВ «АЛЬФА ГРІССІН ІНФОТЕК УКРАЇНА» не є ні експертною установою, ні науково-дослідною, ні науково-технічною чи науково-практичною установою у розумінні чинного законодавства України та відповідно не може вважатися компетентною установою, а наданий Звіт про аудит інженерних системи центру обробки даних (ЦОД) від 28.02.2017 року від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА ГРІССІН ІНФОТЕК Україна» не є висновком компетентної експертної установи та не є належним підтвердженням відповідності датацентру вимогам Tier III. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Відповідно до вимог пп. 1 п. 5 Додатку 1 та п. 1 Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, Замовником передбачено, що ЦОД Виконавця повинен відповідати вимогам стандарту Tier III відповідно до класифікації Uptime Institute (uptimeinstitute.com). Учасник повинен надати сертифікат Tier III або висновок компетентної експертної установи про відповідність датацентру вимогам Tier III. Замовник має право на перевірку відповідності ЦОД Виконавця вимогам стандарту Tier III безпосередньо на майданчику Виконавця. В підтвердження відповідності якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що вимагаються Замовником, Учасником завантажено в електронну систему документи під назвою «11. ТС Довідка про відповідність Tier III.pdf» та «11.1. ТС Звіт аудит інженерних систем (Tier III).pdf», проте зазначені документи не підтверджують, наявність сертифіката Tier III або висновку компетентної експертної установи про відповідність датацентру вимогам Tier III. Згідно зі статтею 3 Закону України «Про науково-технічну експертизу», принципами наукової і науково-технічної експертизи є: компетентність і об’єктивність осіб, установ та організацій, що проводять експертизу; врахування світового рівня науково-технічного прогресу, норм і правил технічної та екологічної безпеки, міжнародних угод; експертиза громадської думки з питання щодо предмету експертизи, її об’єктивна оцінка; відповідальність за достовірність і повноту аналізу, обґрунтованість рекомендацій експертизи. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про наукову і науково-технічну експертизу», замовники наукової і науково-технічної експертизи формують завдання на проведення експертизи, забезпечують оплату витрат на її проведення, оплату праці експертів або послуг організаторів експертизи. Частиною п’ятою статті 4 Закону України «Про наукову і науково-технічну експертизу» визначено, що організаторами наукової та науково-технічної експертизи є фізичні та юридичні особи, які на підставі доручення або договору з замовниками організовують та проводять експертизу і подають експертні висновки. Згідно з частини сьомої статті 4 Закону України «Про наукову і науково-технічну експертизу», експертами є фізичні особи, які мають високу кваліфікацію, спеціальні знання і безпосередньо здійснюють наукову чи науково-технічну експертизу та несуть персональну відповідальність за достовірність і повноту аналізу, обґрунтованість рекомендацій відповідно до вимог завдання на проведення експертизи. Відповідно до статті 7 Закону України «Про науково-технічну експертизу», фізичні особи, які на постійній або професійній основі здійснюють діяльність, пов’язану з наданням експертних послуг, крім осіб, зазначених у частині другій цієї статті, та юридичні особи, статутом яких передбачено таку діяльність, повинні пройти державну акредитацію і отримати свідоцтво, що підтверджує кваліфікацію його отримувача з питання організації та проведення наукової і науково-технічної експертизи. Порядок проведення державної акредитації фізичних і юридичних осіб на право проведення наукової і науково-технічної експертизи, форму свідоцтва на право проведення такої експертизи та перелік документів державного зразка, що дають фізичним особам право на провадження експертної діяльності і надання експертних послуг без отримання свідоцтва, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері науки. Державну акредитацію фізичних і юридичних осіб на право проведення наукової і науково-технічної експертизи проводить центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері наукової, науково-технічної діяльності. Згідно з інформації Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, видами діяльності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА ГРІССІН ІНФОТЕК Україна» є: 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування (основний) та додаткові: 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням; 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устаткування; 33.20 Установлення та монтаж машин і устаткування. Також, як вбачається з наданого Звіту про аудит інженерних системи центру обробки даних (ЦОД) від 28.02.2017 року від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА ГРІССІН ІНФОТЕК Україна» автором звіту є Галіновський О., підписантом Звіту є директор вказаного товариства, таким чином, вказаний звіт підписаний особою, яка не проводила відповідне обстеження. Відомості про відповідність вказаних осіб критеріям, визначеним законом України «Про наукову і науково-технічну експертизу» як в самому Звіті так і в наданих Учасником документах – відсутні, при цьому у Галіновського О. наявний сертифікат Accredited Tier Designer (ATD) от Uptime Institute, який лише підтверджує проходження ним курсу професійного навчання для спеціалістів в області проєктування ЦОД. Слід зазначити, що вимоги тендерної документації передбачають, орім іншого, можливість надання саме висновку від компетентної експертної установи, відповідно до чинного законодавства України, а не від Uptime Institute чи експертів Uptime Institute. Адже, Uptime Institute здійснює сертифікацію, за результатами якої видає сертифікати, а не висновки. Таким чином, ТОВ «АЛЬФА ГРІССІН ІНФОТЕК УКРАЇНА» не є ні експертною установою, ні науково-дослідною, ні науково-технічною чи науково-практичною установою у розумінні чинного законодавства України та відповідно не може вважатися компетентною установою, а наданий Звіт про аудит інженерних системи центру обробки даних (ЦОД) від 28.02.2017 року від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА ГРІССІН ІНФОТЕК Україна» не є висновком компетентної експертної установи та не є належним підтвердженням відповідності датацентру вимогам Tier III. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Код ЄДРПОУ | 37717164 |
---|---|
Поштова адреса | 03187, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 48 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дарія Кривенко |
Телефон | +380445947594 |
Ел. пошта | info@ucloud.ua |
ТОВ «ТОРГОВІ СИСТЕМИ» (далі - Учасник), в особі заступника директора Борисова Бориса Борисовича, підтверджуємо, що Учасник не планує залучати до виконання робіт чи послуг інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 % від вартості договору про закупівлю.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37815293 |
---|---|
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, Киев, ул. Парковая дорога, д. 16 "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Остапчук Віталій |
Телефон | 380971475901 |
Ел. пошта | v.ostapchuk@datapark.com.ua |
ТОВ "АНТЕ МЕДІАМ" не планує залучати іншого суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється на підставі рахунку на оплату Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА ФОНД ЕНЕРГОЕФЕКТИВНОСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42325431 |
Поштова адреса | 03150, Україна, Київська область, Київ, вулиця Ділова, будинок 24 |
Ім'я |
СІРЧИК Ярослав |
Телефон | 380442229590 |
Ел. пошта | info@eefund.org.ua |