На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
367 134.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-15-000609-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 січня, 07:00 |
Дата останніх змін | 19 лютого, 15:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 367 134.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 січня, 16:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 835.67 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з охорони1 послуга Адреса поставки: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська , 9а Строк: до 31.12.2024 09:18 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Учасник закупівлі послуг з охорони будівель і споруд та прилеглої огородженої території Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САКУРА ГРУПП», на вимогу Замовника про усунення виявленої невідповідності у документах під час розгляду тендерної пропозиції, що було зазначено у Протоколі №72 від 29.01.2024, не надав у строк, визначений Особливостями: Згідно Додатку 1 до тендерної документації: - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду; - чинні документи, які підтверджують проходження особою психіатричного та наркологічного огляду (надаються довідки за формами 122-2/о та 140/о або єдина довідку за формою 100-2/о); - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Додатково повинна надаватись довідка, яка містить результати флюорографії (довідка повинна містити підпис лікаря-рентгенолога та печатку). - витяг з протоколу про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та посвідчення на охоронників, які будуть залучені безпосередньо до фізичної охорони об’єкту; - довідку про наявність транспорту реагування; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (згідно наказу МВС від 18.04.2013 № 375); - сканкопію документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - скановані акти виконаних робіт (про надані послуги). - витяг з реєстру платників єдиного податку де зазначено, який саме податок сплачується; - Довідку в довільній формі про дотримання норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. Згідно Додатку 2 до тендерної документації: - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього Учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо Замовник вважає таке підтвердження достатнім, Учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Згідно Додатку 1 до тендерної документації: - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду; - чинні документи, які підтверджують проходження особою психіатричного та наркологічного огляду (надаються довідки за формами 122-2/о та 140/о або єдина довідку за формою 100-2/о); - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Додатково повинна надаватись довідка, яка містить результати флюорографії (довідка повинна містити підпис лікаря-рентгенолога та печатку). - витяг з протоколу про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та посвідчення на охоронників, які будуть залучені безпосередньо до фізичної охорони об’єкту; - довідку про наявність транспорту реагування; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (згідно наказу МВС від 18.04.2013 № 375); - сканкопію документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - скановані акти виконаних робіт (про надані послуги). - витяг з реєстру платників єдиного податку де зазначено, який саме податок сплачується; - Довідку в довільній формі про дотримання норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. Згідно Додатку 2 до тендерної документації: - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього Учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо Замовник вважає таке підтвердження достатнім, Учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник закупівлі послуг з охорони будівель і споруд та прилеглої огородженої території Код за ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САКУРА ГРУПП», на вимогу Замовника про усунення виявленої невідповідності у документах під час розгляду тендерної пропозиції, що було зазначено у Протоколі №72 від 29.01.2024, не надав у строк, визначений Особливостями: Згідно Додатку 1 до тендерної документації: - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду; - чинні документи, які підтверджують проходження особою психіатричного та наркологічного огляду (надаються довідки за формами 122-2/о та 140/о або єдина довідку за формою 100-2/о); - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Додатково повинна надаватись довідка, яка містить результати флюорографії (довідка повинна містити підпис лікаря-рентгенолога та печатку). - витяг з протоколу про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та посвідчення на охоронників, які будуть залучені безпосередньо до фізичної охорони об’єкту; - довідку про наявність транспорту реагування; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (згідно наказу МВС від 18.04.2013 № 375); - сканкопію документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - скановані акти виконаних робіт (про надані послуги). - витяг з реєстру платників єдиного податку де зазначено, який саме податок сплачується; - Довідку в довільній формі про дотримання норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. Згідно Додатку 2 до тендерної документації: - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього Учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо Замовник вважає таке підтвердження достатнім, Учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. Згідно Додатку 1 до тендерної документації: - копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду; - чинні документи, які підтверджують проходження особою психіатричного та наркологічного огляду (надаються довідки за формами 122-2/о та 140/о або єдина довідку за формою 100-2/о); - чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Додатково повинна надаватись довідка, яка містить результати флюорографії (довідка повинна містити підпис лікаря-рентгенолога та печатку). - витяг з протоколу про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та посвідчення на охоронників, які будуть залучені безпосередньо до фізичної охорони об’єкту; - довідку про наявність транспорту реагування; - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379); - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (згідно наказу МВС від 18.04.2013 № 375); - сканкопію документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - скановані акти виконаних робіт (про надані послуги). - витяг з реєстру платників єдиного податку де зазначено, який саме податок сплачується; - Довідку в довільній формі про дотримання норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. Згідно Додатку 2 до тендерної документації: - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього Учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо Замовник вважає таке підтвердження достатнім, Учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 45404086 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Павло Хромих |
Телефон | +380662655137 |
Ел. пошта | ok.sakuragroup@outlook.com |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не повністю виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не повністю виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 39314063 |
---|---|
Поштова адреса | 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, ВУЛИЦЯ КРИЧЕВСЬКОГО, будинок 10-Н, ПРИМІЩЕННЯ 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вадим |
Телефон | +380681111001 |
Ел. пошта | vadrob8@gmail.com |
Учасник не планує та не буде залучати до виконання договору інших субпідрядників.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 43373198 |
---|---|
Поштова адреса | 36002, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Довженка, будинок 2ж |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Мегелик |
Телефон | +380999576170 |
Ел. пошта | pp.ohoronaantares2000@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43199888 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Обломєй |
Телефон | +380503990443 |
Ел. пошта | tov-master_zahust@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21062889 |
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул Монастирська 9а |
Ім'я |
Калюжний Владислав Валерійович ( ) |
Телефон | +380532607228 |
Ел. пошта | polint_1@ukr.net |