На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
180 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-16-013489-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 лютого, 10:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 180 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 24 січня, 12:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 900.00 UAH з ПДВ |
---|
Філе куряче заморожене989 кілограм Адреса поставки: 00000, Україна, Вінницька область, 23614, Україна, Вінницька область, смт Шпиків, вул. Ліпіна, 5, 23613, Вінницька область, Тульчинський район, Торківська, с.Торків, вул. Воїнів Визволителів, 1а Строк: до 31.12.2024 16:14 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15112130-6, Курятина |
10 лютого 2024 було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей якою зокрема передбачено, що 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано: 1.1. Копії діючого на момент подачі сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 1.2. Копії діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 1.3. Копії діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 1.4. Копії протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого не раніше четвертого кварталу 2023 року) на складські приміщення (з холодильними камерами) які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п.п.12.1. ч.2 Розділу 5 тендерної документації - «З метою підтвердження того, що пропоновані товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації; підтвердження дотримання безпеки ланцюга постачання, Закону України «Про запобігання корупції», відповідності вимогам законодавства пов’язаних з інформаційною безпекою, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування; копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів; копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, які видані учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. У випадку надання документів що вимагаються п.п12.1 ч.2 Розділу 5 тендерної документації, виданих виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі, та пропонується до постачання, учасник додатково надає в складі тендерної пропозиції відповідний договір, що підтверджує співпрацю учасника з цим виробником та/або офіційним представником виробника та/або дистриб’ютором та/або продавцем товару в якого учасник буде придбавати товар». 2.2. Згідно п.1.5. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації - «Копія чинного договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції оформлені у вигляді протоколу випробувань (в складі пропозиції надається копія протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого не раніше четвертого кварталу 2023 року) на складські приміщення (з холодильними камерами) які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та спеціалізовані автотранспортні засоби, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Завантажити через електронну систему закупівель копію діючого на момент подачі сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 3.2. Завантажити через електронну систему закупівель копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 3.3. Завантажити через електронну систему закупівель копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 3.4. Завантажити через електронну систему закупівель копію протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого не раніше четвертого кварталу 2023 року) на складські приміщення (з холодильними камерами) які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
10 лютого 2024 було оприлюднено повідомлення про усунення невідповідностей якою зокрема передбачено, що 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано: 1.1. Копії діючого на момент подачі сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 1.2. Копії діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 1.3. Копії діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 1.4. Копії протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого не раніше четвертого кварталу 2023 року) на складські приміщення (з холодильними камерами) які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п.п.12.1. ч.2 Розділу 5 тендерної документації - «З метою підтвердження того, що пропоновані товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації; підтвердження дотримання безпеки ланцюга постачання, Закону України «Про запобігання корупції», відповідності вимогам законодавства пов’язаних з інформаційною безпекою, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: - копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування; копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів; копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, які видані учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. У випадку надання документів що вимагаються п.п12.1 ч.2 Розділу 5 тендерної документації, виданих виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі, та пропонується до постачання, учасник додатково надає в складі тендерної пропозиції відповідний договір, що підтверджує співпрацю учасника з цим виробником та/або офіційним представником виробника та/або дистриб’ютором та/або продавцем товару в якого учасник буде придбавати товар». 2.2. Згідно п.1.5. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації - «Копія чинного договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції оформлені у вигляді протоколу випробувань (в складі пропозиції надається копія протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого не раніше четвертого кварталу 2023 року) на складські приміщення (з холодильними камерами) які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та спеціалізовані автотранспортні засоби, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Завантажити через електронну систему закупівель копію діючого на момент подачі сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 3.2. Завантажити через електронну систему закупівель копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 3.3. Завантажити через електронну систему закупівель копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, який видано учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 3.4. Завантажити через електронну систему закупівель копію протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого не раніше четвертого кварталу 2023 року) на складські приміщення (з холодильними камерами) які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 45122822 |
---|---|
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ВІкторія Петрова |
Телефон | +380977834529 |
Ел. пошта | freeland2023@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2010407506 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Д.Майбороди, буд.17, кв.64 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мирза Тамара |
Телефон | +380974330676 |
Ел. пошта | murza.tf@ukr.net |
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Шпиківський ліцей Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21723346 |
Поштова адреса | 23614, Україна, Вінницька область, смт Шпиків, вул. Ліпіна, 5 |
Ім'я |
Оринянська Майя Юріївна ( ) |
Телефон | +380973205968 |
Ел. пошта | shpikovschool@ukr.net |