На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
673 860.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
2 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 2 лютого, 00:03
Опис
Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну процедури закупівлі. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до рішення уповноваженої особи від 17.01.2024 р. №10 оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: : UA-2024-01-18-017085-a (надалі - Закупівля). На підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): 1. Тендерна документація розділ І- п. 7 2. Тендерна документація розділ ІІІ-п. 1.4; п. 1.5.1; п. 1.10 У зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. Як зазначає підпункт 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-18-017085-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій (предмет закупівлі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-18-017085-a, на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів згідно з пунктом 47 Особливостей
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-18-017085-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 лютого, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 673 860.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 738.60 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів пільгових категорій8722 одиниця Адреса поставки: 02064, Україна, Київська область, Київ, вулиця Милославська, будинок 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Ліцей № 293 Деснянського району міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01489291 |
Поштова адреса | 02064, Україна, Київська область, Київ, вулиця Милославська, будинок 7 |
Ім'я |
Бевз Інна Олександрівна |
Телефон | 380993683304,380445303872 |
Ел. пошта | inna_bevz81@ukr.net |