На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
170 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Постачання теплової енергії для відділу соціального захисту населення №3 м. Лохвиця, вул. Перемоги, 8
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-24-002541-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 лютого, 00:01 |
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2022-2023 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. У разі зазначення у довідці два та більше аналогічних договорів, документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме: послуги з постачання теплової ен |
Термін надання послуг менше 30 днів — 10% Гарантійний період менше 6 місяців — 0% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 170 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 850.00 UAH без ПДВ |
---|
Постачання теплової енергії47.28 гігакалорія Адреса поставки: 37200, Україна, Полтавська область, м. Лохвиця, вул. Перемоги, 8 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09320000-8, Пара, гаряча вода та пов’язана продукція |
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2022-2023 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про отримання товару (накладні тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. У разі зазначення у довідці два та більше аналогічних договорів, документальне підтвердження інформації надається щодо кожного такого договору. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме: послуги з постачання теплової ен |
Термін надання послуг менше 30 днів — 10% Гарантійний період менше 6 місяців — 0% |
---|
Документи предметаЗавантажити архівом |
|
---|
Теплова енергія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ МИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03195085 |
Поштова адреса | 37600, Україна, Полтавська область, МИРГОРОД, вул.Гоголя, будинок 94 |
Ім'я |
Мусієнко Олег Володимирович |
Телефон | 0535557999 |
Ел. пошта | upsznmyrgrda@adm-pl.gov.ua |