На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
435 275.00 UAH
Замовник
АТ "Ощадбанк"87 055.00 UAH
87 055.00 UAH
87 055.00 UAH
87 055.00 UAH
87 055.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Торги проводяться на прайс суми цін за одиницю послуги, в розрізі кожного окремого Лоту, визначену в Додатку 1, з встановленим порогом цін по кожній одиниці послуги, визначеного в Таблиці 1 Додатку1 до Тендерної Документації: 87 055,00 грн. з ПДВ (вісімдесят сім тисяч п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок). За результатом торгів з переможцем буде укладено договір з визначеною загальною вартістю, що не перевищить: за Лотом 1 – 2 216 700.00 грн (два мільйони двісті шістнадцять тисяч сімсот гривень 00 копійок); за Лотом 2 – 3 086 500.00 грн (три мільйони вісімдесят шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок; за Лотом 3 – 2 244 500.00 грн (два мільйони двісті сорок чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок); за Лотом 4 – 539 800.00 грн (п’ятсот тридцять дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 копійок); за Лотом 5 – 387 000.00 грн (триста вісімдесят сім тисяч гривень 00 копійок).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-24-006471-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 30 січня, 23:59 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 березня, 11:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 87 055.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 436.00 UAH з ПДВ |
---|
Переміщення, демонтаж встановлення банкоматів, інформаційно-транзакційних терміналів та електронних сейфів1 лот Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2025 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51620000-4, Послуги зі встановлення офісного обладнання |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2868514178 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Душко Володимир Вікторович |
Телефон | +380503277878 |
Ел. пошта | vd3277878@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 87 055.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 2 лютого, 13:16 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 436.00 UAH з ПДВ |
---|
Переміщення, демонтаж встановлення банкоматів, інформаційно-транзакційних терміналів та електронних сейфів1 лот Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2025 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51620000-4, Послуги зі встановлення офісного обладнання |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
«Тендерна пропозиція відхиляється тендерним комітетом Банку у разі якщо: 1) пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у цій тендерній документації», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації», а саме: У складі пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують відповідність таким кваліфікаційним вимогам п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема: • у складі пропозиції відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із Учасником), що порушує пп. 5.20 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації. У складі пропозиції учасника наявні документи, які за змістом не відповідають кваліфікаційним вимогам п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема: • на виконання пп. 5.2 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації учасником надано Лист про наявність власного вантажного автопарку №2 від 30.01.2024 р., у цьому Листі вказана інформація про власний транспорт та транспорт який використовується на умовах надання транспортний послуг. Про те, в цьому Листі зазначена інформація, що не підтверджується у копіях наданих свідоцтв про реєстрацію ТЗ, а саме: автомобілі Мерседес-Бенц Спринтер 903 (державний номер АН 6640ОА) та Мерседес-Бенц 1824 (державний номер АН 0327 КО) згідно Листа мають гідроборт, але в свідоцтві про реєстрацію відповідного транспортного засобу така інформація відсутня та 2 залучених (згідно Листа з посиланням на Договір №1/01 від 01.01.2024 з ФОП Балейко Г.М.) та ще 3 залучених (згідно Листа з посиланням на Договір №4/01 від 04.01.2024 з ФОП Ткаченко М.М. за умовами цього Договору: «ФОП Ткаченко М.М. зобов'язується в порядку та на умовах, встановлених даним Договором, надавати транспортні послуги власним автомобільним транспортом», проте 2/3 автомобілів, що зазначені у довідці, згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії АХС006798 автомобіля IVECO (державний номер АХ 4259 АК) належать Ткаченко Світлані Євгенівні та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії АХ8657КР автомобіля Volkswagen (державний номер АХ 8674 КР) належать Ткаченко Михайлу Юрійовичу та не можуть використовуватись для надання послуг ФОП Ткаченко М.М.). Також у скан-копіях Договорів не зазначено автомобілі, на які учасник посилається у довідці, відповідно через що неможливо перевірити достовірність наведеної інформації в довідці; • на виконання пп. 5.3 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації учасником надано Довідку про наявність кваліфікованого персоналу №3 від 30.01.2024 р. проте у цій Довідці не вказано досвід роботи в організації учасника та зазначену у довідці інформацію, з наданих у складі пропозиції учасника документів, перевірити неможливо. • Скан-копії Договорів ЦПД, на 5 зазначених у довідці працівників, наявні у складі пропозиції учасника, надані лише у форматі перших сторінок та без підписів (у довідці учасник посилається на персональні данні фіз. осіб, які захищаються Законом 2297VI, а саме що інформація зазначена на сторінці з підписами - є інформацією з обмеженим доступом та буде надана АТ «Ощадбанк» в разі перемоги у торгах та після отримання згоди на поширення такої інформації від таких фіз. осіб), у зв’язку з чим перевірити відповідність даних щодо працівників зазначених у довідці також не є можливим. • У складі пропозиції учасника відсутні скан-копії посвідчень, виданих працівникам Учасника, що підтверджують навчання та виявлені знання з: - з охорони праці під час виконання робіт на висоті (не менше 2-х співробітників Учасника); - під час роботи з інструментом ( не менше 6-ти співробітників Учасника); - пристроями, що мають групу допуску відповідно до вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) не менше 2-ї групи (не менше 6-ти співробітників Учасника). - під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) (не менше 2-х співробітників Учасника); - під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1-75-15) (не менше 4-х співробітників Учасника); • на виконання пп. 5.4 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник мав надати довідку про фактичне виконання учасником договорів надання послуг, аналогічних предмету даної закупівлі, а саме-демонтаж, встановлення, переміщення/перевезення банкоматів, інформаційно – транзакційних терміналів та\або електронних сейфів (із зазначенням предмету договору, контактних осіб від контрагентів, які підтвердять досвід співпраці та їх телефонів) та підтвердити їх копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х. Учасником надана Довідка про виконання аналогічних договорів №4 від 30.01.2024 р., однак склад довідки не відповідає вимогам, зазначені у довідці 3/4 Договорів №17/14-482 від 27.08.2020 р., №17/14-6 від 10.02.2023 р. та №17 від 13.09.2023 р. з АТ «Ощадбанк» не аналогічні предмету закупівлі - у скан-копіях описаних вище Договорів предмет Договору: «послуги з автомобільних перевезень (перевезення, вантажно-розвантажувальні послуги по перевезенню офісної техніки, меблів, документів / вантажні перевезення та супутні послуги по перевезенню меблів, офісної техніки та документів / вантажні перевезення та супутні послуги)»; • на виконання пп. 5.19 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник мав надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника). У складі пропозиції учасника наявна Довідка про кінцевого бенефіціара №13 від 30.01.2024 р., що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, проте склад довідки не відповідає вимогам, у довідці відсутня інформація про фізичних осіб, які здійснюють контроль над учасником, та членів їх сім’ї, а також дані щодо членів сім’ї кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно Учасника); • учасник порушив вимогу п. 5. Розділу ІІІ ТД, а саме: учасник не надіслав на адресу електронної пошти Банку заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: анкету учасника процедури закупівель (додаток №4 до Документації); довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (додаток № 5 до Документації); опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (додаток № 6 до документації); цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 документації). Учасник надав відповідні документи, проте не підписав їх засобами кваліфікованого електронного підпису, а надав у форматі скан-копії з живим підписом. На додаткові запити, щодо надання цих документів з підписами КЕП не відповів. Технічна частина пропозиції не відповідає вимогам, встановленим п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації з наступних підстав: • у складі пропозиції учасника відсутні Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (дійсні на дату подання пропозиції), що повинні були підтвердити відповідність матеріально-технічної бази та умов праці Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри. учасник у складі пропозиції надав файл з назвою «Лист згода з Додатком 2», за текстом якого надав роз’яснення, щодо відсутності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: «що зобов’язується отримати у встановленому законом порядку, після навчання робітників відповідні Дозволи та/або Декларацію», на підтвердження чого надав Довідку від 30.01.2024 р. видану ДП «Дніпровським навчально-курсовий комбінатом «МОНОЛІТ» з інформацією що робітники ФОП Компанієць В.Г. проходять навчання з охорони праці, навчання заплановано до 22.02.2024 та після складання іспитів робітники отримають посвідчення.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
«Тендерна пропозиція відхиляється тендерним комітетом Банку у разі якщо: 1) пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у цій тендерній документації», як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації», а саме: У складі пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують відповідність таким кваліфікаційним вимогам п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема: • у складі пропозиції відсутня довідка у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із Учасником), що порушує пп. 5.20 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації. У складі пропозиції учасника наявні документи, які за змістом не відповідають кваліфікаційним вимогам п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема: • на виконання пп. 5.2 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації учасником надано Лист про наявність власного вантажного автопарку №2 від 30.01.2024 р., у цьому Листі вказана інформація про власний транспорт та транспорт який використовується на умовах надання транспортний послуг. Про те, в цьому Листі зазначена інформація, що не підтверджується у копіях наданих свідоцтв про реєстрацію ТЗ, а саме: автомобілі Мерседес-Бенц Спринтер 903 (державний номер АН 6640ОА) та Мерседес-Бенц 1824 (державний номер АН 0327 КО) згідно Листа мають гідроборт, але в свідоцтві про реєстрацію відповідного транспортного засобу така інформація відсутня та 2 залучених (згідно Листа з посиланням на Договір №1/01 від 01.01.2024 з ФОП Балейко Г.М.) та ще 3 залучених (згідно Листа з посиланням на Договір №4/01 від 04.01.2024 з ФОП Ткаченко М.М. за умовами цього Договору: «ФОП Ткаченко М.М. зобов'язується в порядку та на умовах, встановлених даним Договором, надавати транспортні послуги власним автомобільним транспортом», проте 2/3 автомобілів, що зазначені у довідці, згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії АХС006798 автомобіля IVECO (державний номер АХ 4259 АК) належать Ткаченко Світлані Євгенівні та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу серії АХ8657КР автомобіля Volkswagen (державний номер АХ 8674 КР) належать Ткаченко Михайлу Юрійовичу та не можуть використовуватись для надання послуг ФОП Ткаченко М.М.). Також у скан-копіях Договорів не зазначено автомобілі, на які учасник посилається у довідці, відповідно через що неможливо перевірити достовірність наведеної інформації в довідці; • на виконання пп. 5.3 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації учасником надано Довідку про наявність кваліфікованого персоналу №3 від 30.01.2024 р. проте у цій Довідці не вказано досвід роботи в організації учасника та зазначену у довідці інформацію, з наданих у складі пропозиції учасника документів, перевірити неможливо. • Скан-копії Договорів ЦПД, на 5 зазначених у довідці працівників, наявні у складі пропозиції учасника, надані лише у форматі перших сторінок та без підписів (у довідці учасник посилається на персональні данні фіз. осіб, які захищаються Законом 2297VI, а саме що інформація зазначена на сторінці з підписами - є інформацією з обмеженим доступом та буде надана АТ «Ощадбанк» в разі перемоги у торгах та після отримання згоди на поширення такої інформації від таких фіз. осіб), у зв’язку з чим перевірити відповідність даних щодо працівників зазначених у довідці також не є можливим. • У складі пропозиції учасника відсутні скан-копії посвідчень, виданих працівникам Учасника, що підтверджують навчання та виявлені знання з: - з охорони праці під час виконання робіт на висоті (не менше 2-х співробітників Учасника); - під час роботи з інструментом ( не менше 6-ти співробітників Учасника); - пристроями, що мають групу допуску відповідно до вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) не менше 2-ї групи (не менше 6-ти співробітників Учасника). - під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) (не менше 2-х співробітників Учасника); - під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1-75-15) (не менше 4-х співробітників Учасника); • на виконання пп. 5.4 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник мав надати довідку про фактичне виконання учасником договорів надання послуг, аналогічних предмету даної закупівлі, а саме-демонтаж, встановлення, переміщення/перевезення банкоматів, інформаційно – транзакційних терміналів та\або електронних сейфів (із зазначенням предмету договору, контактних осіб від контрагентів, які підтвердять досвід співпраці та їх телефонів) та підтвердити їх копіями договорів з усіма додатками, змінами та доповненнями у кількості не менше 2-х. Учасником надана Довідка про виконання аналогічних договорів №4 від 30.01.2024 р., однак склад довідки не відповідає вимогам, зазначені у довідці 3/4 Договорів №17/14-482 від 27.08.2020 р., №17/14-6 від 10.02.2023 р. та №17 від 13.09.2023 р. з АТ «Ощадбанк» не аналогічні предмету закупівлі - у скан-копіях описаних вище Договорів предмет Договору: «послуги з автомобільних перевезень (перевезення, вантажно-розвантажувальні послуги по перевезенню офісної техніки, меблів, документів / вантажні перевезення та супутні послуги по перевезенню меблів, офісної техніки та документів / вантажні перевезення та супутні послуги)»; • на виконання пп. 5.19 п. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник мав надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника). У складі пропозиції учасника наявна Довідка про кінцевого бенефіціара №13 від 30.01.2024 р., що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, проте склад довідки не відповідає вимогам, у довідці відсутня інформація про фізичних осіб, які здійснюють контроль над учасником, та членів їх сім’ї, а також дані щодо членів сім’ї кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно Учасника); • учасник порушив вимогу п. 5. Розділу ІІІ ТД, а саме: учасник не надіслав на адресу електронної пошти Банку заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: анкету учасника процедури закупівель (додаток №4 до Документації); довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (додаток № 5 до Документації); опитувальник юридичної особи / фізичної особи-підприємця (додаток № 6 до документації); цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 документації). Учасник надав відповідні документи, проте не підписав їх засобами кваліфікованого електронного підпису, а надав у форматі скан-копії з живим підписом. На додаткові запити, щодо надання цих документів з підписами КЕП не відповів. Технічна частина пропозиції не відповідає вимогам, встановленим п. 6 Розділу ІІІ Тендерної документації з наступних підстав: • у складі пропозиції учасника відсутні Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (дійсні на дату подання пропозиції), що повинні були підтвердити відповідність матеріально-технічної бази та умов праці Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри. учасник у складі пропозиції надав файл з назвою «Лист згода з Додатком 2», за текстом якого надав роз’яснення, щодо відсутності Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, а саме: «що зобов’язується отримати у встановленому законом порядку, після навчання робітників відповідні Дозволи та/або Декларацію», на підтвердження чого надав Довідку від 30.01.2024 р. видану ДП «Дніпровським навчально-курсовий комбінатом «МОНОЛІТ» з інформацією що робітники ФОП Компанієць В.Г. проходять навчання з охорони праці, навчання заплановано до 22.02.2024 та після складання іспитів робітники отримають посвідчення.
Код ЄДРПОУ | 3290012751 |
---|---|
Поштова адреса | 49064, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ Спокійна, будинок 64 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | В'ячеслав Компанієць |
Телефон | +380672868699 |
Ел. пошта | kompaniiets.v.g@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2868514178 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Душко Володимир Вікторович |
Телефон | +380503277878 |
Ел. пошта | vd3277878@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 87 055.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 436.00 UAH з ПДВ |
---|
Переміщення, демонтаж встановлення банкоматів, інформаційно-транзакційних терміналів та електронних сейфів1 лот Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2025 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51620000-4, Послуги зі встановлення офісного обладнання |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2868514178 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Душко Володимир Вікторович |
Телефон | +380503277878 |
Ел. пошта | vd3277878@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 87 055.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 436.00 UAH з ПДВ |
---|
Переміщення, демонтаж встановлення банкоматів, інформаційно-транзакційних терміналів та електронних сейфів1 лот Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2025 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51620000-4, Послуги зі встановлення офісного обладнання |
Очікувана вартість закупівлі | 87 055.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 436.00 UAH з ПДВ |
---|
Переміщення, демонтаж встановлення банкоматів, інформаційно-транзакційних терміналів та електронних сейфів1 лот Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2025 02:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51620000-4, Послуги зі встановлення офісного обладнання |
Назва організації | АТ "Ощадбанк" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032129 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Ім'я |
Андрій Кравченко |
Телефон | +380442473729 |
Ел. пошта | kravchenkoaw@oschadbank.ua |