На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічні вимоги до предмету закупівлі: Товари, що постачаються, повинні мати наступні документи : сертифікати якості виробника, оформлені відповідно до вимог законодавства України. 10. Вимоги до кваліфікації учасників: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: -Цінова пропозиція відповідно до предмета закупівлі, оформлена на фірмовому бланку ( за наявності), підписана керівником, завірена «мокрою» печаткою. -Копія свідоцтва про державну реєстрацію для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємців. -Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб). -Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). -Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника податку на додану вартість ( для платників на загальній системі оподаткування) -Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника єдиного податку ( для платників єдиного податку) -Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон). -Копії документів, що підтверджують якість товару та його походження. 11. Інша інформація: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця. У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована. № з/п Найменування господарчих товарів Один. виміру Кількість 1 2 3 4 1 Пилосос для сухого прибирання без мішка Philips FC 9728/01 з контейнером для сміття, потужність 2 кВт Шт. 1 Товар поставляється по цінах діючих на час проведення електронних закупівель. . На електротовари передбачається гарантія протягом 12 місяців з дня покупки. . Назву і марку товару змінювати не дозволяється. . Умови оплати товарів, виконання робіт, надання послуг: 8.1.Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару згідно з видатковою накладною через ГУ ДКСУ у м. Києві. .Вартість товару включає в себе всі витрати Постачальника, включаючи вартість послуг з доставки та відвантаження товару за адресою, вказаною Покупцем, а також всіх податків та зборів.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3310610011 |
---|---|
Поштова адреса | 08292, Україна, Київська область, місто Буча, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 73 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Кісіль |
Телефон | +380968574193 |
Ел. пошта | kisil_1@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2018-05-10-000417-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 55.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 травня, 14:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 травня, 10:00 |
Дата останніх змін | 24 травня, 13:55 |
Господарчі товари1 штука Адреса поставки: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5 Строк: до 31.05.2018 00:05 Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26188952 |
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Ім'я |
Седченко Ірина Володимирівна (Sedchenko Irina Vladimirovna) |
Телефон | 380445177018 |
Ел. пошта | plankdc@ukr.net |