На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
51 340.00 UAH
Замовник
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п'яти) календарних днів з дня отримання письмової рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Умови оплати: На 21 (двадцять перший) календарний день з дати поставки товару та за умови реєстрації контрагентом податкової накладної (якщо контрагент платник ПДВ) або дати документа, який підтверджує факт постачання товарів (якщо контрагент не є платником ПДВ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44844146 |
---|---|
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Небесної Сотні, будинок 9/17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хубова Наталія |
Телефон | 380992721950 |
Ел. пошта | foodgrand@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-30-001444-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 51 340.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 лютого, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 9 лютого, 14:59 |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг500 кілограм Адреса поставки: 03680, Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 10.20.14, Філе рибне, заморожене Профіль: Маслини чорні, розмір середній, без кісточки, 1 кг |
|
Вид сушених фруктів | суміш сухофруктів |
---|---|
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 8494 |
Маслини чорні, розмір середній, без кісточки, 1 кг100 кілограм Адреса поставки: 03680, Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 10.20.14, Філе рибне, заморожене Профіль: Маслини чорні, розмір середній, без кісточки, 1 кг |
|
Вид | маслини |
---|---|
Тип | чорні |
Наявність кісточки | |
Розмір | середні |
Назва організації | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40150237 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Єгорова Ольга Леонідівна |
Телефон | 380632147739 |
Ел. пошта | yehorova.o.l@uz.gov.ua |