На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
534 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-30-001773-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 лютого, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 534 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 670.00 UAH з ПДВ |
---|
Нерегулярні пасажирські перевезення1 послуга Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Театральна, 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60140000-1, Нерегулярні пасажирські перевезення |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не подав передбачені Розділом І Додатку № 4 Тендерної документації документи: підтвердні документи наявності досвіду виконання аналогічного договору за період 2020 – 2024 рр: копії (витяги) зазначеного у довідці наявність досвіду виконання аналогічного договору за період 2020 – 2024 рр. договору, видаткових накладних тощо до цього договору та лист-відгук від контрагента, з яким укладено зазначений у довідці договір, що підтверджує належне виконання зазначеного договору (пункт 5); довідку у довільній формі про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю та були відсутні підстави, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (пункт 6); довідку/інформацію в довільній формі про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно положень свого статуту, які передбачають можливість постачання предмета закупівлі (пункт 7); довідку у довільній формі про відсутність співпраці з фізичними та юридичними особами щодо яких введені санкції Указами Президента України у відповідності до Закону України "Про санкції" (пункт 8); довідку/інформацію в довільній формі про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) (пункт 9).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме не подав передбачені Розділом І Додатку № 4 Тендерної документації документи: підтвердні документи наявності досвіду виконання аналогічного договору за період 2020 – 2024 рр: копії (витяги) зазначеного у довідці наявність досвіду виконання аналогічного договору за період 2020 – 2024 рр. договору, видаткових накладних тощо до цього договору та лист-відгук від контрагента, з яким укладено зазначений у довідці договір, що підтверджує належне виконання зазначеного договору (пункт 5); довідку у довільній формі про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю та були відсутні підстави, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або учасник надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (пункт 6); довідку/інформацію в довільній формі про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно положень свого статуту, які передбачають можливість постачання предмета закупівлі (пункт 7); довідку у довільній формі про відсутність співпраці з фізичними та юридичними особами щодо яких введені санкції Указами Президента України у відповідності до Закону України "Про санкції" (пункт 8); довідку/інформацію в довільній формі про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) (пункт 9).
Код ЄДРПОУ | 42540055 |
---|---|
Поштова адреса | 03040, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ КРАСИЛІВСЬКА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Мігдальський |
Телефон | +380671503920 |
Ел. пошта | antonmigdalskiy@gmail.com |
Вартість Послуг розраховується за фактичним обсягом наданих Послуг згідно з Актами приймання-передачі наданих послуг, які складаються відповідно до узгоджених Сторонами тарифів та звітів (деталізації маршруту). Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг на підставі Зведеного акта приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками сторін відповідного Акта.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України»«Житомирська регіональна дирекція» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40020187 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Театральна, ,буд. 7 |
Ім'я |
Андрій Федін |
Телефон | +380730731511 |
Ел. пошта | zakzrd@gmail.com |