На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
34 752.00 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-30-012039-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 березня, 12:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 34 752.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 лютого, 16:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 347.52 UAH з ПДВ |
---|
1. Послуги з технічного обслуговування автоматизованих систем комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ)4 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
2. Додаткові непланові послуги (від загальної сумарної вартості основних послуг)20 відсоток Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: Відповідно до розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник повинен був надати: І. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України). ІІ. Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статутного документу: 1. Статутний документ з відміткою державного реєстратора. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), відповідно вимог пункту 8 розділу 5 Додатку № 1 тендерної документації. ІІІ. оновлену Тендерну пропозицію (технічна частина) (відповідно до Додатку №2 до цієї тендерної документації). ІV. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: Відповідно до розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник повинен був надати: І. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України). ІІ. Статутний документ юридичної особи (статут або установчий акт – для осіб приватного права та положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності) Вимоги до статутного документу: 1. Статутний документ з відміткою державного реєстратора. 2. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі або інший документ, де зазначений код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)), відповідно вимог пункту 8 розділу 5 Додатку № 1 тендерної документації. ІІІ. оновлену Тендерну пропозицію (технічна частина) (відповідно до Додатку №2 до цієї тендерної документації). ІV. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 39002560 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, Киев, м. Київ, Харківське шосе, буд. 201/203 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Віктор Редчиць |
Телефон | 0665554905 |
Ел. пошта | redchits@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості): Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: І. Умовами пункту 1 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено наступні вимоги: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 2-х) в тому числі не менше 1-го працівника, який має необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП; - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках; На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників.» 1.2. Учасником надано в складі тендерної пропозиції посвідчення на Гребенюк А.М. та Крижба Є.А. про те, що працівники мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках. Однак, ВІДСУТНІ документи, що підтверджують наявність у працівників проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Однак, учасником у строк до до 13 лютого 2024 15:45 не завантажено через електронну систему закупівель документи, які вимагались замовником. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості): Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: І. Умовами пункту 1 розділу 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено наступні вимоги: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 2-х) в тому числі не менше 1-го працівника, який має необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП; - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках; На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників.» 1.2. Учасником надано в складі тендерної пропозиції посвідчення на Гребенюк А.М. та Крижба Є.А. про те, що працівники мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань - ПБЕЕС і ПТЕЕС та не нижче ІІІ-ої групи допуску з електробезпеки в електроустановках. Однак, ВІДСУТНІ документи, що підтверджують наявність у працівників проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів / дипломів / свідоцтв, що підтверджують освіту та / або фах та / або професію працівників стосовно проходження навчання з питань охорони праці, загальний курс ОП. Однак, учасником у строк до до 13 лютого 2024 15:45 не завантажено через електронну систему закупівель документи, які вимагались замовником. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 3020314476 |
---|---|
Поштова адреса | 02100, Україна, Київська область, Київ, бульв. Верховної Ради,1-А, кв.29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Крижба Євген Алійович |
Телефон | +380442274616 |
Ел. пошта | zhenya.kiev@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43042557 |
---|---|
Поштова адреса | 21022, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИЧНА, будинок 5А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Биканова |
Телефон | +380673812004,+380638967310 |
Ел. пошта | bykanova_yy@kness.energy |
Замовник після підписання Сторонами Акта наданих послуг, на 45 (сорок п’ятий) календарний день, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної (термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Онищенко Ольга Федорівна |
Телефон | 380444652622 |
Ел. пошта | yur.ursc@uz.gov.ua |