На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
309 125.00 UAH
Замовник
ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗИМНОВОДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Гречка, борошно пшеничне, рис, згідно з кодом ДК 021:2015: 15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Ідентифікаційний номер | UA-2024-01-31-009732-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 15:10 |
Дата останніх змін | 13 березня, 13:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 309 125.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 лютого, 14:06 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 545.62 UAH без ПДВ |
---|
Гречка фасована2325 штука Адреса поставки: 81110, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н., село Зимна Вода, вул.Бандери, будинок 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Рис фасований2325 штука Адреса поставки: 81110, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н., село Зимна Вода, вул.Бандери, будинок 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Борошно пшеничне фасоване2725 штука Адреса поставки: 81110, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н., село Зимна Вода, вул.Бандери, будинок 7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання вимоги про усунення невідповідностей, оприлюденої в електронній системі закупівель від 22.04.2024 р., учасником було завантажено: - Договір_обробка змиви 23-02-2024.pdf - Лист-пояснення щодо вакцинації працівників.pdf - Наказ т.в.о. Сиротюк Едуард.pdf За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, з урахуванням завантажених документів було встановлено, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, оскільки замість встановленої у повідомленні про усунення невідповідностей вимоги щодо надання копії сертифікату вакцинації на працівників, які будуть залучені до поставки товару, передбаченої п. 2.1 ч.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником завантажено лист-пояснення щодо вакцинації працівників, в якому учасник зазначає про необов’язковість надання зазначеної копії сертифікату вакцинації, а також те, що дана вимога не передбачена законодавством. Однак ватро зазначити, що дана вимога все ж передбачена законодавством, зокрема Постановою Кабінету Міністрів України №677 «Деякі питання формування та використання сертифіката, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби» від 29.06.2021 року (зі змінами від 29.04.2023 року). Окрім цього, Учасник мав змогу виконати дану вимогу (до прикладу, на порталі «Дія» даний сертифікат формується безкоштовно протягом 1 години) Однак не зробив цього, та не надав зазначений сертифікат у складі свої тендерної пропозиції та не виправив встановлену Замовником невідповідність. Варто також зазначити, що у період звернень та уточнень до даної процедури закупівлі, учасник вже звертався до Замовника та оскаржував але іншу вимогу тендерної документації, що свідчить про те, що Учасник не мав жодних заперечень стосовно встановленої п. 2.1 ч.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимоги, та не оскарживши її у передбачений строк – погодився з її виконанням. З цього питання є стала практика Уповноваженого органу оскарження, яка свідчить про те, що учасник, який на виконання вимоги про усунення невідповідностей надає лист-пояснення, фактично не виконуючи встановлену вимогу, при цьому маючи можливість її виконати – підлягає відхиленню (до прикладу рішення від 13.07.2023 № 10580, UA-2023-06-07-015145-a). Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання вимоги про усунення невідповідностей, оприлюденої в електронній системі закупівель від 22.04.2024 р., учасником було завантажено: - Договір_обробка змиви 23-02-2024.pdf - Лист-пояснення щодо вакцинації працівників.pdf - Наказ т.в.о. Сиротюк Едуард.pdf За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, з урахуванням завантажених документів було встановлено, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, оскільки замість встановленої у повідомленні про усунення невідповідностей вимоги щодо надання копії сертифікату вакцинації на працівників, які будуть залучені до поставки товару, передбаченої п. 2.1 ч.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасником завантажено лист-пояснення щодо вакцинації працівників, в якому учасник зазначає про необов’язковість надання зазначеної копії сертифікату вакцинації, а також те, що дана вимога не передбачена законодавством. Однак ватро зазначити, що дана вимога все ж передбачена законодавством, зокрема Постановою Кабінету Міністрів України №677 «Деякі питання формування та використання сертифіката, що підтверджує вакцинацію від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, негативний результат тестування або одужання особи від зазначеної хвороби» від 29.06.2021 року (зі змінами від 29.04.2023 року). Окрім цього, Учасник мав змогу виконати дану вимогу (до прикладу, на порталі «Дія» даний сертифікат формується безкоштовно протягом 1 години) Однак не зробив цього, та не надав зазначений сертифікат у складі свої тендерної пропозиції та не виправив встановлену Замовником невідповідність. Варто також зазначити, що у період звернень та уточнень до даної процедури закупівлі, учасник вже звертався до Замовника та оскаржував але іншу вимогу тендерної документації, що свідчить про те, що Учасник не мав жодних заперечень стосовно встановленої п. 2.1 ч.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації вимоги, та не оскарживши її у передбачений строк – погодився з її виконанням. З цього питання є стала практика Уповноваженого органу оскарження, яка свідчить про те, що учасник, який на виконання вимоги про усунення невідповідностей надає лист-пояснення, фактично не виконуючи встановлену вимогу, при цьому маючи можливість її виконати – підлягає відхиленню (до прикладу рішення від 13.07.2023 № 10580, UA-2023-06-07-015145-a). Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 44593711 |
---|---|
Поштова адреса | 47728, Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н, село Острів, вул.Промислова, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сиротюк Наталія |
Телефон | 380968461722 |
Ел. пошта | tikpack.ua@gmail.com |
Не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2811414848 |
---|---|
Поштова адреса | 81110, Україна, Львівська область, Пустомити, село Зимна Вода, вулиця Гоголя, будинок 51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кучерепа Ганна Михайлівна |
Телефон | +380974622144 |
Ел. пошта | kucherepaanna@gmail.com |
не залучається
Оплата відбувається після поставки товару згідно з отриманими накладними
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ЗИМНОВОДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44021137 |
Поштова адреса | 81110, Україна, Львівська область, Пустомитівський р-н., село Зимна Вода, вул.Бандери, будинок 7 |
Ім'я |
Бодревич Мар'ян Богданович |
Телефон | 380674287954 |
Ел. пошта | maryangaming@gmail.com |