На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 205 070.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОРЕНДА СПЕЦТЕХНІКИ 2024", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Скасовано
16 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 16 лютого, 00:01
Опис
Відмінити відкриті торги по предмету закупівлі: «Послуги з оренди спецтехніки: оренда екскаватора-навантажувача з водієм (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 99999999-9 — Не відображене в інших розділах)» з підстави, що передбачена згідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг, зокрема, із зазначеною очікуваною вартістю предмета закупівлі та зазначеними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-02-012802-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 16 лютого, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 205 070.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 22 050.70 UAH з ПДВ |
---|
Оренда екскаватора-навантажувача з водієм1 послуга Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вулично-дорожня мережа Херсонської міської територіальної громади Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 99999999-9, Не відображене в інших розділах |
За наявності відповідного бюджетного фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється по факту їх надання. Оплата за надані Послуги здійснюється на підставі рахунку та Акту наданих послуг згідно даного Договору, на умовах відстрочки платежу до 10-ти календарних днів з дати підписання Актів наданих послуг, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника на відповідні цілі. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Замовник не несе відповідальності за порушення строку оплати наданих послуг, що передбачений цим Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати наданих Замовнику послуг), якщо таке порушення сталось не з вини Замовника (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Замовника, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Замовник зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359262 |
Поштова адреса | 73009, Україна, Херсонська область, Херсон, Вулиця Фонтанна, будинок 15 |
Ім'я |
Скляров Віктор |
Телефон | 380552236354 |
Ел. пошта | 03359262kp@gmail.com |