На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 425 174.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Знайдено порушення
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-05-015955-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 квітня, 01:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 32 425 174.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 лютого, 11:59 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 162 125.87 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 972 755.22 UAH |
Надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Уманському району Черкаської області1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63710000-9, Послуги з обслуговування наземних видів транспорту |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 16.02.2024р. Замовником у відповідності до вищезгаданої норми було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У встановлений Законом та Особливостями термін Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" не виправило встановлені невідповідності, у тому числі: - Надана страхова гарантія не містить Зобов’язання Гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. - Відповідно до п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами наглядового аудиту за 2024 рік, який підтверджує що система управління учасника продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (якщо наглядовий аудит не проводився у 2024 році, надати лист-підтвердження від органу з сертифікації). Учасником, у складі пропозиції не надано відповідних документів, зокрема звіт (складений органом з сертифікації) за результатами наглядового аудиту за 2024 рік, який підтверджує що система управління учасника продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 або лист-підтвердження від органу з сертифікації. - Відповідно до п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: На підтвердження контролю якості послуг, учасники у складі тендерної пропозиції надають: - Протоколи випробування суміші протиожеледної (протиожеледні матеріали), які підтверджують, що за показниками: зерновий склад, вміст солі, та фізико-механічними властивостями запропоновані протиожеледні матеріали відповідають вимогам ДСТУ 8853:2019 Матеріали протиожеледні для автомобільних доірг. Технічні умови. Учасником, у складі пропозиції не надано відповідних документів. - Відповідно до п.1 Додатку № 1 до тендерної документації: На техніку зазначену в довідці додатково надається лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, який містить актуальну інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва). У складі пропозиції Учасника, в довідці від 12.02.2024 № 1/18 міститься інформація про техніку (машини), які підпадають під облік у Єдиному реєстрі машин, а саме: Навантажувачі одноковшеві, Екскаватори гусеничні, Автогудронатори, Автогрейдери, Котки дорожні, Асфальтоукладальники, Бульдозери. В той же час на вищезазначені машини, не надано відповідний лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, який містить актуальну інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва). Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме на підставі абзацу 4 пп.1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 16.02.2024р. Замовником у відповідності до вищезгаданої норми було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У встановлений Законом та Особливостями термін Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" не виправило встановлені невідповідності, у тому числі: - Надана страхова гарантія не містить Зобов’язання Гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. - Відповідно до п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: З метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат Учасника процедури закупівлі на систему екологічного управління (СЕУ) вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг, відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції надається Атестат про акредитацію відповідного органі з сертифікації та сфера акредитації органу сертифікації, завірена НААУ, яка має містити будівництво. У складі пропозиції надається звіт (складений органом з сертифікації) за результатами наглядового аудиту за 2024 рік, який підтверджує що система управління учасника продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 (якщо наглядовий аудит не проводився у 2024 році, надати лист-підтвердження від органу з сертифікації). Учасником, у складі пропозиції не надано відповідних документів, зокрема звіт (складений органом з сертифікації) за результатами наглядового аудиту за 2024 рік, який підтверджує що система управління учасника продовжує відповідати ДСТУ ISO 14001:2015 або лист-підтвердження від органу з сертифікації. - Відповідно до п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: На підтвердження контролю якості послуг, учасники у складі тендерної пропозиції надають: - Протоколи випробування суміші протиожеледної (протиожеледні матеріали), які підтверджують, що за показниками: зерновий склад, вміст солі, та фізико-механічними властивостями запропоновані протиожеледні матеріали відповідають вимогам ДСТУ 8853:2019 Матеріали протиожеледні для автомобільних доірг. Технічні умови. Учасником, у складі пропозиції не надано відповідних документів. - Відповідно до п.1 Додатку № 1 до тендерної документації: На техніку зазначену в довідці додатково надається лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, який містить актуальну інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва). У складі пропозиції Учасника, в довідці від 12.02.2024 № 1/18 міститься інформація про техніку (машини), які підпадають під облік у Єдиному реєстрі машин, а саме: Навантажувачі одноковшеві, Екскаватори гусеничні, Автогудронатори, Автогрейдери, Котки дорожні, Асфальтоукладальники, Бульдозери. В той же час на вищезазначені машини, не надано відповідний лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, який містить актуальну інформацію про машини та механізми (назву компанії та кож ЄДРПОУ, за якою зареєстрована техніка; марку; номер свідоцтва). Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме на підставі абзацу 4 пп.1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 39835082 |
---|---|
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вулиця Незалежності , будинок 27 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Попова Юлія |
Телефон | 0474433302 |
Ел. пошта | shrbu48_pvv@ukr.net |
Не залучається
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме на підставі абзацу 2 пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня письмова гарантія того, що саме технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме на підставі абзацу 2 пп.2 пункту 44 Особливостей: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня письмова гарантія того, що саме технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Код ЄДРПОУ | 33819662 |
---|---|
Поштова адреса | 20001, Україна, Черкаська область, місто Христинівка,, ВУЛИЦЯ Н.ТЕРЕЩЕНКА, будинок 1 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ПУСТОВІТ НАДІЯ МИКОЛАЇВНА |
Телефон | 380679138981 |
Ел. пошта | dorserv@ukr.net |
не планується
За письмовим зверненням Виконавця останньому може бути здійснена попередня оплата для надання послуг за Договором. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців від дати виставлення рахунку, в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами). Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками сторін. По закінченні терміну, на який було видано попередню оплату, невикористані суми авансу повертаються Замовнику, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати виставлення рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем виключно з таких рахунків для цілей, визначених Договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі форм № КБ-2в (УПВ) – акта приймання виконаних будівельних робіт за укрупненими показниками вартості та № КБ – 3 довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (далі - форм № КБ-2в та № КБ-3) протягом 10 робочих днів з моменту підписання Сторонами форм № КБ-2в № КБ-3 за рахунок джерел фінансування Замовника. Вартість основних матеріальних ресурсів розраховується для кожного звітного періоду (відповідно до фактичного періоду їх виконання) в фактичних поточних цінах з урахуванням даних моніторингу поточних цін на матеріальні ресурси, що склалися в регіоні за даними ДП «Держдор НДІ», але не вище цін тендерної пропозиції, крім випадків, коли корегується вартість матеріальних ресурсів за рахунок коштів покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та економії по інших статтях витрат, але в межах загальної ціни Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42009566 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вулиця Смілянська, будинок 131 |
Ім'я |
Аладін Євген |
Телефон | 380500165682 |
Ел. пошта | 40422357@proton.me |