На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
211 284.00 UAH
Замовник
ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
31 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 31 березня, 00:01
Опис
Під час проведення процедури щодо Закупівлі на підставі службової записки від ініціатора закупівлі було встановлено, що під час здійснення виробничої діяльності підприємства виробнича необхідність у закупівлі відсутня. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-06-000998-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 31 березня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 211 284.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 лютого, 11:02 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 112.84 UAH з ПДВ |
---|
1. Світильник світлодіодний50 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31521000-4, Світильники |
2. Світильник світлодіодний55 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31520000-7, Світильники та освітлювальна арматура |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 45187172 |
---|---|
Поштова адреса | 65123, Україна, Одеська область, Одеса, Одеська обл., м. Одеса, вул. Марсельська, буд. 42, офіс 166 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Маламен Андрій Іванович |
Телефон | +380970513262 |
Ел. пошта | amvigrouptov@gmail.com |
БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31166456 |
---|---|
Поштова адреса | 69032, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя вул. Макаренка буд.9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чадов Віктор Олександрович |
Телефон | 380689811578 |
Ел. пошта | vian-zp@ukr.net |
Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, за умови реєстрації податкової накладної, оформленої у відповідності до вимог законодавства України, та при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. (для платників ПДВ). або Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору (для резидентів України не платників ПДВ). або Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки партії Товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойсу) на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору (для нерезидентів України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Козак Ирина |
Телефон | 380443096103 |
Ел. пошта | kozak.ursc@uz.gov.ua |