На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
164 424.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Хліб з пшеничного борошна, в упаковці, 1 кг (хліб житньо-пшеничний (0,600 кг.)). Строк поставки Товару: до 31 грудня 2024 року. Поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, який відповідає санітарним вимогам, щоденно крім святкових днів, з 8.00год. до 14.00год. Місце поставки Товару: вул. Св. Миколая, 20а, с. Чудей, Чернівецький район, Чернівецька область, 59024; Товар постачається партіями (частинами) згідно з письмовими заявками, які надаються Замовником Постачальнику. При зміні кількості Товару Замовник зобов’язаний письмово попередити про це Постачальника не пізніше, як за 1 (один) робочий день. При цьому, видаткові та/або накладні подаються Постачальником Замовнику не пізніше дня, що передує останньому робочому дню місяця. Приймання – передача Товару по кількості проводиться відповідно до накладних, по якості – відповідно до розділу ІІ цього Договору. Товар повинен передаватись Замовнику в упаковці підприємства - виробника, що відповідає характеру Товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання. Товар, отриманий розпакованим або в неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 1-го робочого дня з дати постачання неналежним чином упакованого Товару. Приймання Товару здійснюється уповноваженими представниками Замовника, які діють на підставі наказу Замовника та договорів про матеріальну відповідальність. Датою поставки Товару є дата підписання накладної відповідальним працівником Замовника. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними в повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Замовника. Проведення навантажувально-розвантажувальних робіт забезпечується Постачальником власними силами. Постачальник гарантує Замовнику беззаперечну доставку Товару до установи Замовника в певний час, необхідній кількості, без пошкоджень, безпосередньо та відповідно до вимог Замовника. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2024 р. Кількість хліба житньо-пшеничного (0,600 кг.) - 8160 шт.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34750413 |
---|---|
Поштова адреса | 58000, Україна, Чернівецька область, ЧЕРНІВЦІ, вулиця Одеська, будинок 1А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кудрявцева Оксана Іванівна |
Телефон | +30509552696 |
Ел. пошта | gdpekar@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-07-007583-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 164 424.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 лютого, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 14 лютого, 12:39 |
Хліб з пшеничного борошна, в упаковці, 1 кг4896 кілограм Адреса поставки: 59024, Україна, Чернівецька область, с. Чудей, вул. Св. Миколая 20 а Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 05.10.10, Вугілля кам’яне Профіль: Хліб з пшеничного борошна, в упаковці, 1 кг |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | пшеничне |
Нарізаний | |
Упаковка | 1 |
Назва організації | СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 35221599 |
Поштова адреса | 59000, Україна, Чернівецька область, м. Сторожинець, вул. Б. Хмельницького, буд. 9 |
Ім'я |
ДОМНІКА ПАРАЙКО |
Телефон | +380373521660 |
Ел. пошта | tercentr.stor@gmail.com |