На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
700 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
20 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 20 лютого, 00:00
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Надання в складі тендерної пропозиції в додатку 2 до тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі передбачено, що Учасник повинен надати висновки, в тому числі - копію сертифікату управління якості виробника товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Дана вимога дискримінує учасників закупівель. Для внесення змін до тендерної документації, необхідно детальніше переглянути вимоги щодо технічних характеристик товару. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене Закупівля підлягає відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-08-000285-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 20 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 700 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Гіпохлорит марки "А"18 тонна Адреса поставки: Україна, Київська область, Миронівка, Захарченка, 1а Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 24310000-0, Основні неорганічні хімічні речовини |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Миронівкаводоканал" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03346644 |
Поштова адреса | 08801, Україна, Київська область, Миронівка, вул.Захарченка 1а |
Ім'я |
Старинець Юлія Вікторівна |
Телефон | 380457457130 |
Ел. пошта | voda_mironivka@ukr.net |