На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 674 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Після розгляду пропозиції ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА встановлено, що наявні недоліки в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі. Відповідно до Додатком №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи: 1. Скановану копію протоколу випробувань на паливні брикети, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника або виробника, який включає наступні показники: волога, зольність, нижча теплота згорання, щільність, сірка, дрібні частинки, хлор, азот, діаметр (ширина) та довжина брикету. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у протоколі випробувань. Протокол має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України». Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасник ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА на виконання вимоги Замовника надала наступні документи: - Протокол випробувань №0586 від 13 квітня 2023 року; - Атестат про акредитацію №20238 від 17.02.2022 року, виданий на ДП «Рівненським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації» (надалі – ДП «РНВЦСМС»); - Сфера акредитації ДП «РНВЦСМС». Ознайомившись з наданим протокол Замовником встановлено, що відповідно вимогам Замовника учасником товару надається дослідження показника «вмісту хлору, %», що дорівнює 0,012%, згідно нормативного документу ДСТУ EN15105:2013. Однак вказаний нормативний документ ДСТУ EN15105:2013 в Протоколі зазначений під подвійною зірочкою «**», що відображає примітку такого змісту: «Вказані нормативні документи не входять в сферу акредитації випробувального центру». На підтвердження цього, звіривши сферу акредитації ДП «РНВЦСМС» виявлено, що згідно пункту 28.1 «Вугілля деревинне, палети (брикети) з деревини, паливо з рослинної сировини, тверде біопаливо, лушпиня соняшникове, лушпиня соняшникове пресоване гранульоване» на аркушах 70-71 з 360 відсутня інформація щодо наявності нормативного документу щодо методу випробування на «вмісту хлору, %» - ДСТУ EN15105:2013. Тобто на підтвердження вищевказаної вимоги Замовника, учасник надає випробування такого показника як хлор, незалежною акредитованою лабораторією, яка немає нормативного документа відповідно своєї сфери акредитації на випробування на вміст хлору в паливному брикеті. Також треба зазначити, що предмет закупівлі відповідно Оголошення спрощеної закупівлі - Паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay, учасник надає Протокол випробувань №0586 від 13 квітня 2023 року об’єктом випробувань якого «Брикети паливні з деревини І групи якості (з деревини листяних порід, з деревини хвойних порід)». Відповідно до Додатком №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи: 5. Паливні брикети з деревини твердих порід повинні: відповідати усім діючим санітарно–епідеміологічним нормам та стандартам України. У зв’язку з чим, учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, які підтверджують, що паливні брикети з деревини твердих порід, а також їх поставка відповідає вимогам безпеки для здоров’я і життя людини та охорони праці і довкілля, а саме: Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи» на брикети паливні з деревини твердих порід. Учасник ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА на виконання вимоги Замовника надала Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/10477 від 08.05.2020 року, де об’єктом експертизи є Паливні пелети/брикети з деревини. Замовник не має підтвердження того, що запропоновані учасником паливні брикети, які пройшли державну санітарну епідеміологічну експертизу виготовлені саме з твердих порід деревини, оскільки поданий документ відображає, що предметом експертизи були паливні пелети та брикети з деревини. У пропозиції ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА відсутня інформаційна довідка (в довільній формі) про виробника та країну походження товару за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі. Також наявні недоліки, що не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі учасник повинен надати «Довідка (відомості, інформація) про банкрутство». ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА надала довідку Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) №18907/07-64/1198 від 09.12.2022 відповідно якої запит не відповідає вимогам чинного законодавства, що унеможливлює надання інформаційного листа з відомостями з Єдиного реєстру підприємств відносно фізичної особи-підприємця Крючкової Ольги Юріївни. Замовник звернувся до представника Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) та в телефонному режимі отримав підтвердження, що вищевказаний лист є відмовою щодо надання інформації через ненадання повної інформації в запиті до міжрегіонального управління Міністерства юстиції. Таким чином, відповідно вищевказаних недоліків, пропозиція учасника ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Оскільки у пропозиції ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може застосувати механізм «24 години на виправлення» та не розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Інформація та практика АМКУ щодо невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі додається до цього протоколу. Керуючись ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Субпідрядників немає
Після розгляду пропозиції ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА встановлено, що наявні недоліки в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі. Відповідно до Додатком №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи: 1. Скановану копію протоколу випробувань на паливні брикети, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника або виробника, який включає наступні показники: волога, зольність, нижча теплота згорання, щільність, сірка, дрібні частинки, хлор, азот, діаметр (ширина) та довжина брикету. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у протоколі випробувань. Протокол має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України». Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасник ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА на виконання вимоги Замовника надала наступні документи: - Протокол випробувань №0586 від 13 квітня 2023 року; - Атестат про акредитацію №20238 від 17.02.2022 року, виданий на ДП «Рівненським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації» (надалі – ДП «РНВЦСМС»); - Сфера акредитації ДП «РНВЦСМС». Ознайомившись з наданим протокол Замовником встановлено, що відповідно вимогам Замовника учасником товару надається дослідження показника «вмісту хлору, %», що дорівнює 0,012%, згідно нормативного документу ДСТУ EN15105:2013. Однак вказаний нормативний документ ДСТУ EN15105:2013 в Протоколі зазначений під подвійною зірочкою «**», що відображає примітку такого змісту: «Вказані нормативні документи не входять в сферу акредитації випробувального центру». На підтвердження цього, звіривши сферу акредитації ДП «РНВЦСМС» виявлено, що згідно пункту 28.1 «Вугілля деревинне, палети (брикети) з деревини, паливо з рослинної сировини, тверде біопаливо, лушпиня соняшникове, лушпиня соняшникове пресоване гранульоване» на аркушах 70-71 з 360 відсутня інформація щодо наявності нормативного документу щодо методу випробування на «вмісту хлору, %» - ДСТУ EN15105:2013. Тобто на підтвердження вищевказаної вимоги Замовника, учасник надає випробування такого показника як хлор, незалежною акредитованою лабораторією, яка немає нормативного документа відповідно своєї сфери акредитації на випробування на вміст хлору в паливному брикеті. Також треба зазначити, що предмет закупівлі відповідно Оголошення спрощеної закупівлі - Паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay, учасник надає Протокол випробувань №0586 від 13 квітня 2023 року об’єктом випробувань якого «Брикети паливні з деревини І групи якості (з деревини листяних порід, з деревини хвойних порід)». Відповідно до Додатком №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи: 5. Паливні брикети з деревини твердих порід повинні: відповідати усім діючим санітарно–епідеміологічним нормам та стандартам України. У зв’язку з чим, учасником у складі тендерної пропозиції надаються документи, які підтверджують, що паливні брикети з деревини твердих порід, а також їх поставка відповідає вимогам безпеки для здоров’я і життя людини та охорони праці і довкілля, а саме: Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи» на брикети паливні з деревини твердих порід. Учасник ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА на виконання вимоги Замовника надала Висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/10477 від 08.05.2020 року, де об’єктом експертизи є Паливні пелети/брикети з деревини. Замовник не має підтвердження того, що запропоновані учасником паливні брикети, які пройшли державну санітарну епідеміологічну експертизу виготовлені саме з твердих порід деревини, оскільки поданий документ відображає, що предметом експертизи були паливні пелети та брикети з деревини. У пропозиції ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА відсутня інформаційна довідка (в довільній формі) про виробника та країну походження товару за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі. Також наявні недоліки, що не стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі учасник повинен надати «Довідка (відомості, інформація) про банкрутство». ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА надала довідку Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) №18907/07-64/1198 від 09.12.2022 відповідно якої запит не відповідає вимогам чинного законодавства, що унеможливлює надання інформаційного листа з відомостями з Єдиного реєстру підприємств відносно фізичної особи-підприємця Крючкової Ольги Юріївни. Замовник звернувся до представника Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) та в телефонному режимі отримав підтвердження, що вищевказаний лист є відмовою щодо надання інформації через ненадання повної інформації в запиті до міжрегіонального управління Міністерства юстиції. Таким чином, відповідно вищевказаних недоліків, пропозиція учасника ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Оскільки у пропозиції ФОП КРЮЧКОВА ОЛЬГА ЮРІЇВНА виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може застосувати механізм «24 години на виправлення» та не розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Інформація та практика АМКУ щодо невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі додається до цього протоколу. Керуючись ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 2813006081 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Радянська, будинок 81, квартира 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Крючкова Ольга Юріївна |
Телефон | 380507161980 |
Ел. пошта | peleta2022@gmail.com |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Після розгляду пропозиції Голобородько Любов Вікторівна встановлено, що наявні недоліки в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі. Відповідно до Додатком №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи: 1. Скановану копію протоколу випробувань на паливні брикети, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника або виробника, який включає наступні показники: волога, зольність, нижча теплота згорання, щільність, сірка, дрібні частинки, хлор, азот, діаметр (ширина) та довжина брикету. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у протоколі випробувань. Протокол має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України». Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасник Голобородько Любов Вікторівна на виконання вимоги Замовника надала наступні документи: - Протокол випробувань №1447 від 14.08.2023 року; - Атестат про акредитацію №20238 від 17.02.2022 року, виданий на ДП «Рівненським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації»; - Сфера акредитації ДП «Рівненським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації». Ознайомившись з наданим протокол Замовником встановлено, що відповідно наданого дослідження показників: «вмісту азоту, %» та «вмісту хлору, %», що згідно Протоколу дорівнює 0,19% для азоту, коли згідно нормативного документу ГОСТ 28743-93 такий показник не повинен перевищувати 0,3%, а також 0,008% для хлору, таким чином не перевищуючи показник згідно нормативного документу ДСТУ EN15105:2013, котрий повинен становити не більше 0.02%. Але вказані нормативні документи ГОСТ 28743-93 та ДСТУ EN15105:2013 в Протоколі зазначені під зірочкою «*», що відображає примітку такого змісту: «Вказані нормативні документи не входять в сферу акредитації випробувального центру». На підтвердження цього, звіривши сферу акредитації ДП «РНВЦСМС» виявлено, що згідно пункту 24.1 «Вугілля деревинне, палети (брикети) з деревини, паливо з рослинної сировини, тверде біопаливо, лушпиня соняшникове, лушпиня соняшникове пресоване гранульоване» на аркушах 61-62 відсутня інформація щодо наявності нормативного документу стосовно методів випробування на «вмісту хлору, %» - ДСТУ EN15105:2013 та «вмісту азоту, %» - ГОСТ 28743-93. Таким чином, невиконання вимог Замовника стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, пропозиція Голобородько Любов Вікторівна не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і підлягає відхиленню. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Оскільки у пропозиції Голобородько Любов Вікторівна виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може застосувати механізм «24 години на виправлення» та не розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Практика АМКУ щодо невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі додається до цього протоколу. Керуючись ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Після розгляду пропозиції Голобородько Любов Вікторівна встановлено, що наявні недоліки в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі. Відповідно до Додатком №5 до Оголошення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі пропозиції через електронну систему закупівель наступні документи: 1. Скановану копію протоколу випробувань на паливні брикети, виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника або виробника, який включає наступні показники: волога, зольність, нижча теплота згорання, щільність, сірка, дрібні частинки, хлор, азот, діаметр (ширина) та довжина брикету. Показники діаметру (ширини) та довжини мають відповідати ДСТУ 8358:2015 та мають бути відображені у протоколі випробувань. Протокол має бути виданий незалежною акредитованою лабораторією, яка внесена у Реєстр акредитованих органів оцінки відповідності, що розміщений на офіційному сайті «Національного агентства з акредитації України». Разом з тим орган з оцінки відповідності, що видав протокол випробувань, повинен мати нормативні документи на методи випробувань у власній сфері акредитації по усім переліченим показникам предмета закупівлі. Тому, якщо атестат та сфера акредитації органу з оцінки відповідності знаходиться не в публічному доступі, учасник повинен забезпечити наявність таких документів серед пропозиції. У разі якщо нормативні документи на методи випробувань до предмета закупівлі не входять до сфери акредитації органу з оцінки відповідності, дані обставини будуть розцінені, як не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Учасник Голобородько Любов Вікторівна на виконання вимоги Замовника надала наступні документи: - Протокол випробувань №1447 від 14.08.2023 року; - Атестат про акредитацію №20238 від 17.02.2022 року, виданий на ДП «Рівненським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації»; - Сфера акредитації ДП «Рівненським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації». Ознайомившись з наданим протокол Замовником встановлено, що відповідно наданого дослідження показників: «вмісту азоту, %» та «вмісту хлору, %», що згідно Протоколу дорівнює 0,19% для азоту, коли згідно нормативного документу ГОСТ 28743-93 такий показник не повинен перевищувати 0,3%, а також 0,008% для хлору, таким чином не перевищуючи показник згідно нормативного документу ДСТУ EN15105:2013, котрий повинен становити не більше 0.02%. Але вказані нормативні документи ГОСТ 28743-93 та ДСТУ EN15105:2013 в Протоколі зазначені під зірочкою «*», що відображає примітку такого змісту: «Вказані нормативні документи не входять в сферу акредитації випробувального центру». На підтвердження цього, звіривши сферу акредитації ДП «РНВЦСМС» виявлено, що згідно пункту 24.1 «Вугілля деревинне, палети (брикети) з деревини, паливо з рослинної сировини, тверде біопаливо, лушпиня соняшникове, лушпиня соняшникове пресоване гранульоване» на аркушах 61-62 відсутня інформація щодо наявності нормативного документу стосовно методів випробування на «вмісту хлору, %» - ДСТУ EN15105:2013 та «вмісту азоту, %» - ГОСТ 28743-93. Таким чином, невиконання вимог Замовника стосовно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, пропозиція Голобородько Любов Вікторівна не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і підлягає відхиленню. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Оскільки у пропозиції Голобородько Любов Вікторівна виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не може застосувати механізм «24 години на виправлення» та не розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Практика АМКУ щодо невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі додається до цього протоколу. Керуючись ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Код ЄДРПОУ | 3280814945 |
---|---|
Поштова адреса | 42350, Україна, Сумська область, Сумський р-н, с. Бездрик, вул. Садова, б. 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Любов |
Телефон | +380663024020 |
Ел. пошта | goloborodkolv89@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2503311562 |
---|---|
Поштова адреса | 20741, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Сунки, вулиця Симиренківська, будинок 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Світлана Боговик |
Телефон | +380638150981 |
Ел. пошта | bogovik_sm@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2709608266 |
---|---|
Поштова адреса | 21008, Україна, Вінницька область, г. Винница, пров. Гніванське шосе 1-й (пн), будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Подгурська |
Телефон | +380977110201 |
Ел. пошта | podgyrskaya74@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-09-012830-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 674 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 372.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 лютого, 07:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 лютого, 07:00 |
Дата останніх змін | 7 березня, 08:52 |
Аукціон |
21 лютого, 15:20 Переглянути |
Паливні брикети з деревини твердих порід типу Pini Kay161 тонна Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 01.04.2024 03:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09111400-4, Деревне паливо |
Розрахунки за Товар, що поставляється, ПОКУПЦЕМ проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість (партію) Товару протягом 7 банківських днів з можливою відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження ПРОДАВЦЕМ поставки (партії) Товару ПОКУПЦЮ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2269 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14322859 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Анастасія Тараненко |
Телефон | +380932705573 |
Ел. пошта | tender2269@ngu.gov.ua |