На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника: органи державної влади та правоохоронні органи держави, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-09-013110-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 5 березня, 10:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 369 198.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 лютого, 14:49 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 845.99 UAH з ПДВ |
---|
Термопринтери, код ДК 021:2015 – 30180000-4 – Чекові принтери та автомати для видачі чеків.53 штука Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, Згідно додатку 2. Строк: до 11.03.2024 17:14 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30180000-4, Чекові принтери та автомати для видачі чеків |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ СКАН СИСТЕМ", було виявлено недоліки: 1. На виконання п.3 Додатку 2 до тендерної документації «3. Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або офіційного дистриб'ютора, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару». У складі тендерної пропозиції Учасника міститься лист від 20.12.2020, який оформлений без дотримання вимог даного пунку, крім того, в супереч п.7 Розділу І Тендерної документації долучений без перекладу українською мовою. Крім того, згідно данного листа, Учасник має право щодо даної продукції до 2021 року. 2. На виконання п.2 Додатку 2 до тендерної документації: «2. На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копії наступних чинних сертифікатів, видані органом сертифікації: - Сертифікату на системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO 27001:2023; - Сертифікату на системи управління безпеки ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:20083. -Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO37001:2018 (ISO37001:2016,IDT). Дані документи відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. 3. На виконання п.7 Таблиці 2 Додатку 1: «Під час постачання Учасник повинен надати гарантійні талони зі строком гарантії з вказанням назви обладнання та їх серійних номерів, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий гарантійний лист. 4. На виконання п1. Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копію чинної Декларації відповідності вимогам наступних нормативних документів: - Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. N 1077; - Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. N 1067 - Технічний регламент обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затверджений постановою Кабінету Міністрів в від 10 березня 2017 р. N 139 В складі тендерної документації долучено декларацію про відповідність від 20.05.2015, без зазначення відповідності вимогам технічним регламентам.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ СКАН СИСТЕМ", було виявлено недоліки: 1. На виконання п.3 Додатку 2 до тендерної документації «3. Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника продукції або офіційного дистриб'ютора, який підтверджує повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення в електронній системі закупівель, найменування запропонованого Товару». У складі тендерної пропозиції Учасника міститься лист від 20.12.2020, який оформлений без дотримання вимог даного пунку, крім того, в супереч п.7 Розділу І Тендерної документації долучений без перекладу українською мовою. Крім того, згідно данного листа, Учасник має право щодо даної продукції до 2021 року. 2. На виконання п.2 Додатку 2 до тендерної документації: «2. На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копії наступних чинних сертифікатів, видані органом сертифікації: - Сертифікату на системи менеджменту інформаційної безпеки ДСТУ ISO 27001:2023; - Сертифікату на системи управління безпеки ланцюга постачання ДСТУ ISO 28000:20083. -Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO37001:2018 (ISO37001:2016,IDT). Дані документи відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. 3. На виконання п.7 Таблиці 2 Додатку 1: «Під час постачання Учасник повинен надати гарантійні талони зі строком гарантії з вказанням назви обладнання та їх серійних номерів, про що у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній такий гарантійний лист. 4. На виконання п1. Додатку 2 до тендерної документації: «На підтвердження відповідності товару Учасник повинен надати копію чинної Декларації відповідності вимогам наступних нормативних документів: - Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. N 1077; - Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою Кабінету Міністрів в від 16 грудня 2015 р. N 1067 - Технічний регламент обмеження використання деяких небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, затверджений постановою Кабінету Міністрів в від 10 березня 2017 р. N 139 В складі тендерної документації долучено декларацію про відповідність від 20.05.2015, без зазначення відповідності вимогам технічним регламентам.
Код ЄДРПОУ | 41330880 |
---|---|
Поштова адреса | 02232, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАЛЬЗАКА, будинок 54-А, квартира 179 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Грісс |
Телефон | +380689835911 |
Ел. пошта | viktor@scancode.net.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40175293 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ, будинок 11А, офіс 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тімур Афонічев |
Телефон | +380671422765 |
Ел. пошта | ta@systematica.com.ua |
Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару Покупцем на підставі видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками Сторін та отриманого Покупцем рахунку-фактури на оплату Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГУНП в Тернопільській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108720 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Валова 11 |
Ім'я |
Бригідир Людмила Йосипівна (Brygidyr Ludmila ) |
Телефон | +380352271366 |
Ел. пошта | gunpter@tp.police.gov.ua |