На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 770 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-10-000238-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 березня, 12:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 17:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 770 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 березня, 14:10 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 850.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 53 100.00 UAH |
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів) Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (акушерське відділення) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) – 13500 послуг Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)- 1500 послуг Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення дитячої гінекології) (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги)- 1500 послуг16500 послуга Адреса поставки: 02125, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Код ЄДРПОУ | 41744424 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Солодкий Олександр |
Телефон | 380631811966 |
Ел. пошта | hf41744424@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-02 14:30:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-03 14:30:48
Опис
1. Відповідно до положень пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник мав надати Довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, форму трудових відносин. Обов’язкова наявність кухарів, кухонних робітників, технолога та водія. копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду; наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання договору про закупівлю та копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу. надати скан-копії (першої і останньої сторінки) чинних медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть залучатись до постачання товару та які зазначені в довідці. 2.4. для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі технолога, необхідно надати копію документу про освіту (диплом про вищу освіту) за напрямом «Харчова технологія», або "Технологія та організація громадського харчування." для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі технолога, необхідно надати: наказ про призначення/суміщення, або цивільно-правову угоду про залучення технолога; копію документу про освіту (диплом про вищу освіту) за напрямом «Харчова технологія»; Всупереч встановлених вимог тендерної документації, у наданій вами Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для виконання умов договору, не зазначено форму трудових відносин. Також, вами не надано скан-копії (першої і останньої сторінки) чинної медичної книжки на працівника – Мариніч Олену Михайлівну, відомості щодо якої вказані в наданій вами довідці щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для виконання умов договору. Також, Вами не надано копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних у довідці працівників на роботу. Вимагаємо усунути встановлену невідповідність та зокрема надати. Довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, та, зокрема, форму трудових відносин. Вимагаємо надати копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних у Довідці працівників на роботу. Вимагаємо надати скан-копії (першої і останньої сторінки) чинної медичної книжки на Мариніч Олену Михайлівну. 2.Відповідно до положень пункту 18 додатку 3 тендерної документації, замовником приведено примірне меню, що зокрема містить відомості про найменування страв « Хліб житній» та «Хліб пшеничний (батон)». Учасником надається протокол випробовувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022. **Якщо замовник в цьому додатку посилається на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, вказані маркування, протоколи випробувань та сертифікати мають бути видані уповноваженими органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (учасником обов'язково надаються копії документів, що підтверджують компетентність уповноважених органів з оцінки відповідності). У складі Пропозиції ТОВ "ХІЛІНГ ФУД", зокрема надано: - протокол № 33 дослідження проб харчових продуктів (хліб "родинний") від "05" березня 2024 року, виданий Оболонським міжрайонним відділом державної установи "Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України", вул. Левка Лук'яненка, 2Д, м. Київ, 04212, свідоцтво про відповідність системи вимірювання ДСТУ ISO 10012:2005 № 06-0102/2003 від 12 грудня 2023 року, та у якому міститься інформація, зокрема, щодо "НД на методи досліджень" – ДСТУ 9188:2022 (файл 32. Хліб протокол від 5 березня.pdf); - протокол №15 дослідження проб харчових продуктів (хліб "Український новий") від "20" лютого 2024 року, виданий Оболонським міжрайонним відділом державної установи "Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України", Оболонським міжрайонним відділом державної установи "Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України", свідоцтво про відповідність системи вимірювання ДСТУ ISO 10012:2005 №06- 0102/2003 від 12 грудня 2023 року, та у якому міститься інформація, зокрема, щодо "НД на методи досліджень" – ДСУТ 9188:2022 (файл 32. Хліб дослідження.pdf); - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань ДСТУ ISO 10012:2005 № 06-0102/2023 від 12 грудня 2023 року, видане ДП "Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", який засвідчує, що за результатом аудиту системи вимірювань, санітарно-гігієнічної лабораторії Оболонського міжрайонного відділу державної установи "Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання". Сферу об'єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво, наведено у додатку, який є невід'ємною частиною цього свідоцтва. Без додатку свідоцтво недійсне. (файл 32. Хліб дослідження.pdf); Вами не виконано вимоги тендерної документації та зокрема не надано: - протокол випробовувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції – саме не « Хліб житній» та «Хліб пшеничний (батон)» на відповідність ДСТУ 9188:2022; - Свідоцтво про відповідність системи вимірювань ДСТУ ISO 10012:2005 № 06-0102/2023 від 12 грудня 2023 року, видане ДП "Київський обласний наукововиробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", який засвідчує, що за результатом аудиту системи вимірювань, санітарно-гігієнічної лабораторії Оболонського міжрайонного відділу державної установи "Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" в повному обсязі (відсутня Сфера об'єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво, яка наведена у додатку, який є невід'ємною частиною цього свідоцтва). Вимагаємо усунути вставлені невідповідності та зокрема надати протокол випробовувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції - « Хліб житній» та «Хліб пшеничний (батон)» на відповідність ДСТУ 9188:2022. Також, з урахуванням встановлених порушень, вимагаємо надати додаток, який є невід'ємною частиною свідоцтва про відповідність системи вимірювань ДСТУ ISO 10012:2005 № 06- 0102/2023 від 12 грудня 2023 року (вимагаємо надати Свідоцтво про відповідність системи вимірювань ДСТУ ISO 10012:2005 № 06-0102/2023 від 12 грудня 2023 року, видане ДП "Київський обласний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", який засвідчує, що за результатом аудиту системи вимірювань, санітарно-гігієнічної лабораторії Оболонського міжрайонного відділу державної установи "Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" в повному обсязі).
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Код ЄДРПОУ | 40665499 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ірина Моргунова |
Телефон | +380503886620 |
Ел. пошта | i.morgunova@pontem.com.ua |
не залучаються
Час публікації: 2024-04-10 13:55:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-11 13:55:48
Опис
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, кінцевий строк подання Пропозицій – 06.03.2024, аукціон відбувся 07.03.2024. За таких умов, Замовником проводиться оцінка документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" поданих до кінцевого строку тендерних пропозицій (до 06.03.2024р 12:00). Згідно з положеннями тендерної документації встановлено наступні вимоги та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, які має надати Учасник, а саме, в Додатку 3 до тендерної документації зазначено: - результати випробувань змивів з вантажних авто виконаний в 2024 році, що пітверджує відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконані територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України; - копію чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення, оброблення, знешкодження та утилізації), що укладений з учасником та виконавцем (надавачем) таких послуг; - копію протоколу (-ів) випробовувань води з крану (-ів) цеху учасника, що підтверджує (- ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. Протокол випробовувань має бути здійснений згідно МВ 10.2.1-113- 2005; **Якщо замовник в цьому додатку посилається на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, вказані маркування, протоколи випробувань та сертифікати мають бути видані уповноважними органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством (учасником обовязково надаються копії документів що підтверджують компетентність уповноважених органів з оцінки відповідності). Відповідно до положень пунтку 2 додатку 1 тендерної документації, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник має надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням у такій довідці інформації , зокрема, про форму трудових відносин. Обовязкова наявність, зокрема, кухонних робітників (у множині), копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду; наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання договору про закупівлю та копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу. надати скан-копії (першої і останньої сторінки) чинних медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть залучатись до постачання товару та які зазначені в довідці. За таких умов , умовами документації встановлена вимога надявнсті декількох (у множині) кухонних робітників. При оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" було встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником не надано результати випробувань змивів з вантажних авто виконаний в 2024 році, що пітверджує відсутність встановлених показників, зокрема, наявності саме умовно-патогенної мікрофлори виконані територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України; 2. Учасником не надано копію чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення, оброблення, знешкодження та утилізації), що укладений з учасником та виконавцем (надавачем) таких послуг (наданий договір №6/4835-К-23 від 01 травня 2023 року, згідно пункту 3.1 має строк дії до 31.12.2023року); 3. Учасником не надано копію протоколу (-ів) випробовувань води з крану (-ів) цеху учасника, що підтверджує (- ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа, здійснений саме згідно МВ 10.2.1-113- 2005 та зокрема не надано копії документів що підтверджують компетентність уповноваженого органу з оцінки відповідності, що видав такий протокол (-ли); 4. Всупереч вимог пункту 2 додатку 1 тендерної документації, ТОВ "ПОНТЕМ.УА" не підтвердив наявність кухонних робітників (не менше 2х), не надано копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду; наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання договору про закупівлю та копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу, не надано скан-копії (першої і останньої сторінки) чинних медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть залучатись до постачання товару та які зазначені в довідці. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності та, з урахуванням встановлених порушень, просимо надати: - результати випробувань змивів з вантажних авто виконаний в 2024 році, що пітверджує відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконані територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України; - копію чинного договору на поводження з відходами (послуги вивезення/перевезення, оброблення, знешкодження та утилізації), що укладений з учасником та виконавцем (надавачем) таких послуг; - копію протоколу (-ів) випробовувань води з крану (-ів) цеху учасника, що підтверджує (- ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. Протокол випробовувань має бути здійснений згідно МВ 10.2.1-113- 2005.; - Довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, форму трудових відносин, зокрема, кухонних робітників.- копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду; наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання договору про закупівлю та копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу. надати скан-копії (першої і останньої сторінки) чинних медичних книжок працівників, які безпосередньо будуть залучатись до постачання товару та які зазначені в довідці.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35252260 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Микола Пацкан |
Телефон | 380632774437 |
Ел. пошта | n.patskan87@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23494298 |
Поштова адреса | 02125, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А |
Ім'я |
Морозова Оксана |
Телефон | 380632541226 |
Ел. пошта | knp_kmpb6@ukr.net |