На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-13-012928-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 13:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 250 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 березня, 16:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 36 250.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 217 500.00 UAH |
Послуги з технічного обслуговування та цілодобового спостерігання систем протипожежного захисту закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси11 послуга Адреса поставки: 65000, Україна, Одеська область, місто Одеса, Заклади освіти Київського району міста Одеси Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50413200-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Час публікації: 2024-04-19 17:32:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-23 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 44582390 |
---|---|
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська, будинок 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Григорій Діногло |
Телефон | +380503088810 |
Ел. пошта | fireagency.pride@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 43575340 |
---|---|
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 79 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ ЧИСТЯКОВ |
Телефон | +380487831511 |
Ел. пошта | faeton.od.2020@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41397479 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Армійська, 8-В |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Касаткін Владислав Ігорович |
Телефон | +380504152674 |
Ел. пошта | v.kasatkin1988@gmail.com |
ТОВ "Будівельна перспектива" код ЄДРПОУ 45068069
Час публікації: 2024-04-26 10:21:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-27 10:21:50
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком № 1 до тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність спеціалізованого обладнання та іншої матеріально-технічної бази. У разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника (вказана в довідці, з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди, тощо). Наявність власного обладнання або матеріально – технічної бази підтвердити наступними документами в складі пропозиції: копією (копіями) договору (договорів) купівлі – продажу або копією (копіями) бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі такого обладнання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл 1. Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази.pdf). У рядку №2 цієї Довідки зазначено Автомобіль RENAULT KANGOO, реєстраційний номер ВН2717НР. який є у власності Учасника. Однак документів, що визначені тендерною документацією на підтвердження наявності власного обладнання або матеріально – технічної бази, а саме автомобіля, Учасником не надано. 2. Підпунктом 3.1. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено які документи має надати учасник на підтвердження відповідності встановленому критерію, а саме: Довідка у формі, визначеній цим Додатком до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (за наявністю), про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору даної закупівлі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково надати оригінал листа – відгуку від замовника про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (файл 3. Довідка договір аналог.pdf), у якій не вірно зазначено період виконання робіт (дата початку та дата завершення), а саме вказано «З 27.01.2022 р. по 13.04.2023 р.». Віповідно до п.9.1. Договору №ТО-2022 від 27.01.2022 (в редакції дадаткових угод до цього договору), який наданий у складі тендерної пропозиції Учасника як аналогічний, цей договір діє до 31.03.2023 р. Окрім того, згідно зі звітом про виконання договору про закупівлю UA-2021-12-21-018035-c, який опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, Строк дії договору про закупівлю: 27 січня 2022 — 31 березня 2023, Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31 березня 2023. 3. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Відповідно до п.8 Вимог до банківської гарантії, викладених у пункті 2 розділу 3 тендерної документації, зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надані: - БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № ODEG323982805 (файл Гарантія_217 500,00 UAH. pdf), - ЗМІНИ № 1 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 (файл Guarantee_zminy № 1_217 500,00 UAH. pdf), - ЗМІНИ № 2 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 (файл Guarantee_zminy № 2_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 16 лютого 2024 р (файл Довідка покриття_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 12 березня 2024 р (файл Довідка зі змінами_217 500,00 UAH. pdf), - ДОВІДКА Вих. № ODEG323982805 від 19 березня 2024 р (файл Довідка покриття зміни №2_217 500,00 UAH. pdf). Однак, Учасником не надано у складі тендерної пропозиції підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку-гаранта Малова Дмитра Миколайовича, який підписав ЗМІНИ № 2 ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № ODEG323982805 та ДОВІДКУ Вих. № ODEG323982805 від 19 березня 2024 р. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Документ(и), що визначені п.1.1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності власного обладнання або матеріально – технічної бази, а саме копію договору купівлі – продажу або копію бухгалтерського (бухгалтерських) документу (документів) щодо купівлі Автомобіля RENAULT KANGOO, реєстраційний номер ВН2717НР. 2. Довідку у формі, визначеній п.3.1 Додатку № 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою учасника (за наявністю), про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору, із зазначенням повної та вірної інформації стосовно аналогічного договору. 3. Документ на підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку-гаранта - Малова Дмитра Миколайовича.
Замовник здійснює оплату на користь Виконавця на підставі Акту(ів) приймання - передачі наданих послуг, підписаного(их) Виконавцем та керівником відповідного закладу освіти протягом 15 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40703015 |
Поштова адреса | 65080, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Філатова академіка, 2-A |
Ім'я |
Світлана Коливушко |
Телефон | +380487530044 |
Ел. пошта | kukievskiy@ukr.net |